Wat een gigantische sidepods vergeleken met de rest... Kleurenschema is wel top.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En in hogere kwaliteit.
Boohhhh![]()
![]()
dit is wel zoals een klassieke Ferrari eruit moet zien; zwarte vleugels, zwarte "velgen".
Alleen die gradient op de airbox was niet nodig geweest.
Daar lijkt het inderdaad op.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op.
Edit: dat was dus concept art![]()
Lijkt we alsof er een matig 3D model erin gezet is, zoals in de ziggo studio.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
De Mercedes is ook al uitgelekt.
Overigens lijkt me het ook een Mule zoals RBR
Heb ooit zaken gedaan met een toko die dat soort dingen (race bays etc) bouwt en 3 deuren verderop van Mercedes zat in Brackley.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Tof dat Mercedes weer de race bays gebruiken om de auto te presenteren, schijnbaar vinden ze de race bays erg mooi!
Als dit echt is dan zien we de concessie die Mercedes heeft gedaan voor Lewis. Maar het lijkt niet zo echt als die Ferrari.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
De Mercedes is ook al uitgelekt.
Overigens lijkt me het ook een Mule zoals RBR
[edit]
[ afbeelding ]
Dat hele plaatje is een 3D render.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Lijkt we alsof er een matig 3D model erin gezet is, zoals in de ziggo studio.
En wat een hondslelijk kleurenschema.
Zonder de nabestaanden of de stichting te informeren...quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:28 schreef DjVero het volgende:
[..]
Onzin, het verleden wordt geëerd. Er is een plek daarvoor ingericht. Helaas niet meer op de auto, maar soms moet je ook gewoon door.
Oh, over heen gelezen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over Senna, maar over de coureurs tussen haakjes die in wagens van desbetreffende teams zijn overleden en wat betekenden voor het team.
dat is nogal een aanname, ook al is het je fout niet als een coureur in jouw auto sterft is dat gewoon verschrikkelijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:05 schreef Dauthi het volgende:
En tja, dat komt door Frank Williams schuldgevoel.
Ik ga er vanuit dat ze Senna met een onveilige auto de baan op hebben gestuurd.
Pfoee daar zeg je wat hoor...quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:05 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat is nogal een beschuldiging. Hij moest in elk geval racen tegen een illegale auto.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:05 schreef Dauthi het volgende:
Nope, deze is ontworpen door mijn vriendin en die werkt ergens andersquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb ooit zaken gedaan met een toko die dat soort dingen (race bays etc) bouwt en 3 deuren verderop van Mercedes zat in Brackley.
Ik ga er even wild vanuit dat Mercedes hun ook gebruikt hahah.
Is wel degelijk een foto van de race bay, maar kan goed dat de auto geshopped is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat hele plaatje is een 3D render.
Er is helemaal niks echt.
ook dat is een aannamequote:Op donderdag 17 februari 2022 10:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is nogal een beschuldiging. Hij moest in elk geval racen tegen een illegale auto.
Dat is wel aangetoond. Alleen of het ook gebruikt is niet.quote:
dan blijft het een aannamequote:Op donderdag 17 februari 2022 12:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is wel aangetoond. Alleen of het ook gebruikt is niet.
Nadat Williams de sidepods had aangepast (vanaf Spanje) was de Williams de beste auto. Daarvoor was die aerodynamisch behoorlijk instabiel. En Schumacher heeft 4 Grand Prix gemist vanwege diskwalificaties en een schorsing. Anders met twee vingers in de neus kampioenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan blijft het een aannamemaar een coureur als Damon Hill eindigde op een puntje van Schumacher en Hill hoort toch niet bij de allerbesten dus dat hele Senna streed tegen een illegale auto verhaal neem ik met een korrel zout.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb ooit zaken gedaan met een toko die dat soort dingen (race bays etc) bouwt en 3 deuren verderop van Mercedes zat in Brackley.
Ik ga er even wild vanuit dat Mercedes hun ook gebruikt hahah.
Ik houd hier ook rekening mee. Ze zijn na het betrapt te zijn op een illegale motor al paar jaar volledig met deze 2021 2022 auto bezigquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:24 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Ferrari dit jaar wel weer eens serieus mee gaat doen om de titel.
2pmquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe laat is die Ferrari presentatie?
maakt niet uit, functie elders dusquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:20 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Edit: Tarado had hem al
niet gezien maar toen was het nog een geruchtquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier was het al gemeld. F1 / Masi geslachtoffert.... :(
Dat idee heb ik ook al een jaar ofzo, zij konden al hun bakken met geld al vroeg op 2022 focussen en ze hebben hele sterke lineupquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:24 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Ferrari dit jaar wel weer eens serieus mee gaat doen om de titel.
Het is nu idd pas officieel bevestigd. Ik denk dat het voor veel Verstappen fans onrechtvaardig voelt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet gezien maar toen was het nog een gerucht
Nah. Masi maakte er vaker een potje van. Bijvoorbeeld in diezelfde race benadeelde ie Max in eerste instantie ook behoorlijk met dat Hamilton ff bocht mocht afsnijden en voordeel pakken, iets waar Max race daarvoor nog penalty kreeg.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is nu idd pas officieel bevestigd. Ik denk dat het voor veel Verstappen fans onrechtvaardig voelt.
Was wel te verwachten toch, controversiële beslissing met grote gevolgen en de druk op Masi zou groot blijven bij iedere nieuwe beslissing. Gewoon met een schone lei beginnen voor de nieuwe voorzitter, die heeft (terecht) geen in gezeik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is nu idd pas officieel bevestigd. Ik denk dat het voor veel Verstappen fans onrechtvaardig voelt.
Doei Masi dus..quote:Michael Masi is niet langer de wedstrijdleider van de Formule 1. De Australiër is dinsdag aan de kant gezet door autosportfederatie FIA.
De taken van Masi worden overgenomen door Eduardo Freitas en Niels Wittich. Masi krijgt door de FIA nog wel een andere functie aangeboden.
De 44-jarige Masi raakte in opspraak na de laatste race van het seizoen, de Grand Prix van Abu Dhabi. Daarin pakte Max Verstappen ten koste van Lewis Hamilton de wereldtitel na een late safetycarsituatie.
Enige foute wat ik Masi vorig jaar heb zien doen was om Hamilton niet aan te pakken voor dat afsnijden en om tegenstrijdige race controlberichten eruit te gooien. Maar uiteindelijk had hij van mij die niet het veld hoeven ruimen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nah. Masi maakte er vaker een potje van. Bijvoorbeeld in diezelfde race benadeelde ie Max in eerste instantie ook behoorlijk met dat Hamilton ff bocht mocht afsnijden en voordeel pakken, iets waar Max race daarvoor nog penalty kreeg.
En als ze waren gaan racen met lapped cars er nog tussen was Max ook genaaid.
Veel inconsistentie hele seizoen.
Ligt overigens niet alleen aan Masi, maar zal 'm niet missen.
Dat was conform de regels, Hamilton gaf de gewonnen tijd (bijna geheel) terug en was door Verstappen buiten de baan “geduwd”. Daar was geen controverse.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nah. Masi maakte er vaker een potje van. Bijvoorbeeld in diezelfde race benadeelde ie Max in eerste instantie ook behoorlijk met dat Hamilton ff bocht mocht afsnijden en voordeel pakken, iets waar Max race daarvoor nog penalty kreeg.
En als ze waren gaan racen met lapped cars er nog tussen was Max ook genaaid.
Veel inconsistentie hele seizoen.
Ligt overigens niet alleen aan Masi, maar zal 'm niet missen.
Niet helemaal onverwachts nee, maar toch jammer dat ze overduidelijk een tegemoetkoming aan Lewis en Mercedes denken te moeten doen. Het aanbrengen van verbeteringen qua regelgeving en procedures had ook volstaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel te verwachten toch, controversiële beslissing met grote gevolgen en de druk op Masi zou groot blijven bij iedere nieuwe beslissing. Gewoon met een schone lei beginnen voor de nieuwe voorzitter, die heeft (terecht) geen in gezeik.
Ik zie het niet zo als een tegemoetkoming naar Mercedes, Abu Dhabi was ook niet de enige race met controversiële beslissingen en dat kleeft dan toch aan zo'n man waardoor hij autoriteit verliest.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet helemaal onverwachts nee, maar toch jammer dat ze overduidelijk een tegemoetkoming aan Lewis en Mercedes denken te moeten doen. Het aanbrengen van verbeteringen qua regelgeving en procedures had ook volstaan.
De twee nieuw aangestelde mensen zullen ook wel voor het een en ander aan controverse zorgen. Maar we gaan het zien
Hamiltonfans zullen dit wel aangrijpen om te beweren dat Verstappen dus toch niet de terechte kampioen is. Dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel te verwachten toch, controversiële beslissing met grote gevolgen en de druk op Masi zou groot blijven bij iedere nieuwe beslissing. Gewoon met een schone lei beginnen voor de nieuwe voorzitter, die heeft (terecht) geen in gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |