2pmquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe laat is die Ferrari presentatie?
maakt niet uit, functie elders dusquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:20 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Edit: Tarado had hem al
niet gezien maar toen was het nog een geruchtquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier was het al gemeld. F1 / Masi geslachtoffert.... :(
Dat idee heb ik ook al een jaar ofzo, zij konden al hun bakken met geld al vroeg op 2022 focussen en ze hebben hele sterke lineupquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:24 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Ferrari dit jaar wel weer eens serieus mee gaat doen om de titel.
Het is nu idd pas officieel bevestigd. Ik denk dat het voor veel Verstappen fans onrechtvaardig voelt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet gezien maar toen was het nog een gerucht
Nah. Masi maakte er vaker een potje van. Bijvoorbeeld in diezelfde race benadeelde ie Max in eerste instantie ook behoorlijk met dat Hamilton ff bocht mocht afsnijden en voordeel pakken, iets waar Max race daarvoor nog penalty kreeg.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is nu idd pas officieel bevestigd. Ik denk dat het voor veel Verstappen fans onrechtvaardig voelt.
Was wel te verwachten toch, controversiële beslissing met grote gevolgen en de druk op Masi zou groot blijven bij iedere nieuwe beslissing. Gewoon met een schone lei beginnen voor de nieuwe voorzitter, die heeft (terecht) geen in gezeik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is nu idd pas officieel bevestigd. Ik denk dat het voor veel Verstappen fans onrechtvaardig voelt.
Doei Masi dus..quote:Michael Masi is niet langer de wedstrijdleider van de Formule 1. De Australiër is dinsdag aan de kant gezet door autosportfederatie FIA.
De taken van Masi worden overgenomen door Eduardo Freitas en Niels Wittich. Masi krijgt door de FIA nog wel een andere functie aangeboden.
De 44-jarige Masi raakte in opspraak na de laatste race van het seizoen, de Grand Prix van Abu Dhabi. Daarin pakte Max Verstappen ten koste van Lewis Hamilton de wereldtitel na een late safetycarsituatie.
Enige foute wat ik Masi vorig jaar heb zien doen was om Hamilton niet aan te pakken voor dat afsnijden en om tegenstrijdige race controlberichten eruit te gooien. Maar uiteindelijk had hij van mij die niet het veld hoeven ruimen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nah. Masi maakte er vaker een potje van. Bijvoorbeeld in diezelfde race benadeelde ie Max in eerste instantie ook behoorlijk met dat Hamilton ff bocht mocht afsnijden en voordeel pakken, iets waar Max race daarvoor nog penalty kreeg.
En als ze waren gaan racen met lapped cars er nog tussen was Max ook genaaid.
Veel inconsistentie hele seizoen.
Ligt overigens niet alleen aan Masi, maar zal 'm niet missen.
Dat was conform de regels, Hamilton gaf de gewonnen tijd (bijna geheel) terug en was door Verstappen buiten de baan “geduwd”. Daar was geen controverse.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nah. Masi maakte er vaker een potje van. Bijvoorbeeld in diezelfde race benadeelde ie Max in eerste instantie ook behoorlijk met dat Hamilton ff bocht mocht afsnijden en voordeel pakken, iets waar Max race daarvoor nog penalty kreeg.
En als ze waren gaan racen met lapped cars er nog tussen was Max ook genaaid.
Veel inconsistentie hele seizoen.
Ligt overigens niet alleen aan Masi, maar zal 'm niet missen.
Niet helemaal onverwachts nee, maar toch jammer dat ze overduidelijk een tegemoetkoming aan Lewis en Mercedes denken te moeten doen. Het aanbrengen van verbeteringen qua regelgeving en procedures had ook volstaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel te verwachten toch, controversiële beslissing met grote gevolgen en de druk op Masi zou groot blijven bij iedere nieuwe beslissing. Gewoon met een schone lei beginnen voor de nieuwe voorzitter, die heeft (terecht) geen in gezeik.
Ik zie het niet zo als een tegemoetkoming naar Mercedes, Abu Dhabi was ook niet de enige race met controversiële beslissingen en dat kleeft dan toch aan zo'n man waardoor hij autoriteit verliest.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet helemaal onverwachts nee, maar toch jammer dat ze overduidelijk een tegemoetkoming aan Lewis en Mercedes denken te moeten doen. Het aanbrengen van verbeteringen qua regelgeving en procedures had ook volstaan.
De twee nieuw aangestelde mensen zullen ook wel voor het een en ander aan controverse zorgen. Maar we gaan het zien
Hamiltonfans zullen dit wel aangrijpen om te beweren dat Verstappen dus toch niet de terechte kampioen is. Dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel te verwachten toch, controversiële beslissing met grote gevolgen en de druk op Masi zou groot blijven bij iedere nieuwe beslissing. Gewoon met een schone lei beginnen voor de nieuwe voorzitter, die heeft (terecht) geen in gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |