Achja ze hebben toch ook zich actief ingezet hiervoor? Wel op totaal het verkeerde moment wat mij betreft, maar dat terzijde.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie wel dat de wapvocaat en zijn assistenten victorie kraaien. Dat is dan weer een beetje treurig. [ twitter ]
Gewoon opdoeken dat team. Ze zijn niet meer nodig. Weg ermeequote:Op maandag 14 februari 2022 21:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Op de vingers getikt of bang uit beeld te verdwijnen?
Neenee, nu is het nog verboden en stout en onverantwoord om dat ding niet te dragen, maar op 26 februari niet meer. Logisch enzo.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:26 schreef Modus het volgende:
Kap dan gewoon nu meteen met die mondkapjesflauwekul.
Laten we in godesnaam 1 ding leren van afgelopen 2 jaar: dat we het met dat soort autistengeneuzel achter de komma niet gaan winnen, en dat het ook op geen enkele manier menselijk gedrag representeert.
Probeer je te verplaatsen in iemand die zo denkt. Op het moment dat je er heilig van overtuigd bent dat mensen die zich hebben laten vaccineren over 6 maanden overlijden zorgt dat voor een heftige reactie. Als je vader, moeder, broer, zus oid zich heeft laten vaccineren kan dat best voelen als rouwen om een (komend) verlies, alsof iemand opgegeven is.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb een paar keer naar die Blommestijn zitten kijken bij Jinek. Maar die ging er vol in hoor. Dat het voor hen als een oorlog voelt wil ik nog wel geloven.
En in de kern hebben ze nog wel een punt ook, dat dit systeem vanaf dag 1 polariserend was en derhalve ongewenst. Alleen de uitwerking deugde gewoon niet.
Het is wel iemand die bij Tucker Carlson zat te vertellen dat de revolutie in Nederland zo ongeveer was begonnen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mwah, soms moeten we ze wat meer negeren. Het maakt mij echt helemaal niets uit dat zij de overwinning willen claimen. Als ze zeggen dat dat komt door de massale protesten des te beter, dan mag Thierry direct alle misstanden die tijdens die protesten plaatsvonden uitleggen.
GeLe KaArTquote:Geen fikse boete, maar gele kaart voor Hilversumse Club Rex en de G-Spot na ’avondje stappen’
'At the end of the war, everyone was in the farset'?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook gelukkig geen uitdrukking in het engels.
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220214_61927829
[..]
GeLe KaArT
Zoiets heet een last onder dwangsomquote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220214_61927829
[..]
GeLe KaArT
En dat politici dat denken te kalmeren en te verhelpen door die groep direct aan te spreken met dat ze achterlijk en asociaal zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Probeer je te verplaatsen in iemand die zo denkt. Op het moment dat je er heilig van overtuigd bent dat mensen die zich hebben laten vaccineren over 6 maanden overlijden zorgt dat voor een heftige reactie. Als je vader, moeder, broer, zus oid zich heeft laten vaccineren kan dat best voelen als rouwen om een (komend) verlies, alsof iemand opgegeven is.
Even los van hoe ze in die fuik terecht zijn gekomen, de emoties die die discussies op dat moment teweeg brengen kan ik me goed voorstellen.
I have enderhelf year in the farset gesitten!quote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
'At the end of the war, everyone was in the farset'?
It is I, @saparmurat_niyazov . I am in disguise.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
I have enderhelf year in the farset gesitten!
Wiez zhe bieg boobies?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
It is I, @:saparmurat_niyazov . I am in disguise.
Ja. Wordt 1G voor evenementen en nachtclubs.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:37 schreef Bredemug het volgende:
weet iemand of die coronpas ook vervalt op 25ste? Ben net thuis van werk en ga zo weer pitten, te moe om ff op te zoeken.
Zum kosten.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Wordt 1G voor evenementen en nachtclubs.
Je moet niet teveel Amerikaans nieuws over Nederland volgen, óf iedereen loopt nog op klompen óf iedereen mept elkaar naar de klote met een forel.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is wel iemand die bij Tucker Carlson zat te vertellen dat de revolutie in Nederland zo ongeveer was begonnen.
Reizen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:38 schreef nostra het volgende:
Waarom zou ik me nu nog laten boosten dan precies?
Om mijn dooie oma te beschermenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:38 schreef nostra het volgende:
Waarom zou ik me nu nog laten boosten dan precies?
Mondneusmaskers helpen ons om kwetsbaren te beschermen en nieuwe pandemieën te voorkomen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:26 schreef Modus het volgende:
Kap dan gewoon nu meteen met die mondkapjesflauwekul.
Laten we in godesnaam 1 ding leren van afgelopen 2 jaar: dat we het met dat soort autistengeneuzel achter de komma niet gaan winnen, en dat het ook op geen enkele manier menselijk gedrag representeert.
En het mooie is nog wel dat het juist die wappievereniging was die continu liep te blaten dat de maatregelen permanent zouden zijn. De rest van de wereld wist natuurlijk wel beter en snapte prima dat de maatregelen zouden verdwijnen wanneer dit mogelijk was.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie wel dat de wapvocaat en zijn assistenten victorie kraaien. Dat is dan weer een beetje treurig. [ twitter ]
Daar voldoet een test in de meeste gevallen ook voor.quote:
Dat kan echt alleen maar een succes worden.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Wordt 1G voor evenementen en nachtclubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |