Toen ik naar Kroatië ging bij de incheck geen vragen maar controle bij aankomst. In Roemenië gaf niemand een fuck. In Ierland steekproef voor vertrek bij de gate. In Nederland geen enkele controle (2x).quote:Op maandag 14 februari 2022 21:04 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
onderdeel van het inchecken / koffers inleveren. Verplicht ook
Soms bij de gate, maar vaak is het al bij inchecken of iig de incheckbalie. Zij als vervoerder zijn verantwoordelijk en moeten alles checken. In de praktijk gebeurt dit niet allemaal even zorgvuldig.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:02 schreef Nia het volgende:
[..]
Dan is het toch het vliegtuigpersoneel dat die taak op zich moeten nemen bij de gate? Best veel werk om alle passagiers op een geldige vaccinatiepas of PCR test te contoleren, of gebeurt het steekproefsgewijs? Net zoals je af en toe in de trein wordt gecontroleerd op een geldig vervoersbewijs.
Grondpersoneel. Op zich niet zo moeilijk als iedereen uiteindelijk door hetzelfde poortje moet bij de gate.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:02 schreef Nia het volgende:
[..]
Dan is het toch het vliegtuigpersoneel dat die taak op zich moeten nemen bij de gate? Best veel werk om alle passagiers op een geldige vaccinatiepas of PCR test te contoleren, of gebeurt het steekproefsgewijs? Net zoals je af en toe in de trein wordt gecontroleerd op een geldig vervoersbewijs.
Omdat faseren een doel op zich is geworden. Je brengt burgemeester en boa ook weer in een onmogelijk positie.\quote:Op maandag 14 februari 2022 21:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon 18-02 al alles open gooien? Alsof die 3 uurtjes tussen 01:00 en 04:00 het verschil gaan maken. Man man man. Micromanagen met 100k besmettingen per dag.
Das een linke, is Segers weer over de zeik. Johannes en zulks.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat faseren een doel op zich is geworden. Je brengt burgemeester en boa ook weer in een onmogelijk positie.\
Gewoon morgen aankondigen: 'Jonks, het is volbracht. Succes en veel plezier!' was vele malen logischer geweest. Maar goed, minor detail wat mij betreft.
Het is inderdaad geen mega issue, maar laat wel precies zien dat ze echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat faseren een doel op zich is geworden. Je brengt burgemeester en boa ook weer in een onmogelijk positie.\
Gewoon morgen aankondigen: 'Jonks, het is volbracht. Succes en veel plezier!' was vele malen logischer geweest. Maar goed, minor detail wat mij betreft.
Ach dat hebben ze al sinds de zomer niet meerquote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen mega issue, maar laat wel precies zien dat ze echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Waarom treurig? Ze geloven er (denk ik) in dat hun protesten geholpen hebbenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie wel dat de wapvocaat en zijn assistenten victorie kraaien. Dat is dan weer een beetje treurig. [ twitter ]
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom treurig? Ze geloven er (denk ik) in dat hun protesten geholpen hebben
En zie hier waarom het treurig is.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat ze daarin geloven? Ja. Dat het echt geholpen heeft? Nee.
The war ook echtquote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie wel dat de wapvocaat en zijn assistenten victorie kraaien. Dat is dan weer een beetje treurig. [ twitter ]
Mwah, soms moeten we ze wat meer negeren. Het maakt mij echt helemaal niets uit dat zij de overwinning willen claimen. Als ze zeggen dat dat komt door de massale protesten des te beter, dan mag Thierry direct alle misstanden die tijdens die protesten plaatsvonden uitleggen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En zie hier waarom het treurig is.
Eensquote:Op maandag 14 februari 2022 21:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mwah, soms moeten we ze wat meer negeren. Het maakt mij echt helemaal niets uit dat zij de overwinning willen claimen. Als ze zeggen dat dat komt door de massale protesten des te beter, dan mag Thierry direct alle misstanden die tijdens die protesten plaatsvonden uitleggen.
Nou ja ik heb een paar keer naar die Blommestijn zitten kijken bij Jinek. Maar die ging er vol in hoor. Dat het voor hen als een oorlog voelt wil ik nog wel geloven.quote:
Oh god ja, dat krijgen we nu natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Een strijd ofzo, ok, maar een oorlog?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb een paar keer naar die Blommestijn zitten kijken bij Jinek. Maar die ging er vol in hoor. Dat het voor hen als een oorlog voelt wil ik nog wel geloven.
En in de kern hebben ze nog wel een punt ook, dat dit systeem vanaf dag 1 polariserend was en derhalve ongewenst. Alleen de uitwerking deugde gewoon niet.
Dat is dan ook gelukkig geen uitdrukking in het engelsquote:Op maandag 14 februari 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Een strijd ofzo, ok, maar een oorlog?
Ach ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |