Dat betekent dat het nog goed komt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg Ten Hag vibes van deze man, in zijn eerste dagen.
Jorrit.gifquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:46 schreef Nober het volgende:
Liever vierde met Sven dan goud met Jorrit.
Ten Hag had toen al kwaliteiten, daar moet ik bij deze man nog achter komenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg Ten Hag vibes van deze man, in zijn eerste dagen.
Hij snapt echt niet dat hij het zichzelf alleen maar moeilijker maakt door zo te laten merken dat je geen zin hebt in het interview. Zoveel chagrijn uitstralen en constant zuchten...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:45 schreef TheVulture het volgende:
Het is bijna een act he, die Coopmans. Communicatief echt een ramp
Ik las hier gisteren, dat Ireen en Irene deze winter veel vaker wilden oefenen, maar dat Antwanet steeds niet kon of kwam opdagen.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nog goed komt?
Ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren, dat Ireen en Irene deze winter veel vaker wilden oefenen, maar dat Antwanet steeds niet kon of kwam opdagen.
Staan altijd in de buitenbaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef maan_man het volgende:
Is bondscoach bij het schaatsen een Melkertbaan?
Mocht niet van Jac Orie en TeamJumbo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren, dat Ireen en Irene deze winter veel vaker wilden oefenen, maar dat Antwanet steeds niet kon of kwam opdagen.
Dat je elk mogelijk scenario qua voorsprong/achterstand hebt uitgewerkt en dat je daar op acteert.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is wel gemakkelijke journalistiek hoor. Wat wil je tijdens zo'n race nog toevoegen dan?
Orie geeft geen fuck om niet-Jumbo'squote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als je slecht bent ga je niet opeens harder rijden als meneer langs kant roept; harderrrrrrquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat je elk mogelijk scenario qua voorsprong/achterstand hebt uitgewerkt en dat je daar op acteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |