Omdat je het leger dus ook niet opdoekt als het vrede is.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou alleen al maar omdat je dan dit soort achterdocht de wind uit de zeilen haalt. Je kan het wel oneens zijn met die mensen, maar voorlopig hebben ze nog steeds een strohalm om zich aan vast te houden.
Waarom?!
Wetgeving en technische specificaties zijn zo opgetuigd als het nodig isquote:Op maandag 14 februari 2022 19:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? Het leger ook maar opdoeken in tijden van vrede?
"Die Welt ist durch das Coronavirus etwas schlechter geworden. Es wird nie wieder so sein wie vor Corona und die Idee das das jetzt immer harmloser wird, dass ist eine ganz gefärliche, falsche Legende. Das mag in 30, 40 Jahre so sein, aber nicht für die nächste zehn Jahre.“quote:Op maandag 14 februari 2022 18:48 schreef Spablauw214 het volgende:
Als dit doorgaat staat Duitsland wel keihard voor lul hè jongens. Strengste maatregelen ter wereld volgens die stringency index
Lijkt me in deze een prima vergelijking, eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het ctb vergelijken met het leger.. ik ben beter van je gewend
Komende anderhalve week wordt cruciaal.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:13 schreef Automatisch het volgende:
Maar waarom pas vanaf 25 februari en niet gelijk vanaf morgen?
WEF en al die onzin misschien. Er is genoeg te zeiken in elk geval, maar dat was voor corona ook al wel het geval. Toen was het alleen wat minder zichtbaar volgens mij en sowieso meer online.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:11 schreef Caland het volgende:
Wel heel benieuwd waar de complotwappies zich nu op gaan storten. Voor veel van die gekken valt het wekelijkse bijpraten tijdens het zoveelste coronaprotest weg
Ze nemen een ERG groot risico.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:13 schreef Automatisch het volgende:
Dat betwijfel ik. Als het eenmaal nodig is en het staat niet binnen een dag dan is het FOK!OMT weer ZIEDEND dat het zo lang duurt.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Wetgeving en technische specificaties zijn zo opgetuigd als het nodig is
Een heel leger niet
Ik denk eerlijk gezegd van niet, vooral omdat de hoeveelheid effect die het ctb heeft nogal ter discussie staat.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me in deze een prima vergelijking, eigenlijk.
No doubt.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cambuur pakken jullie toch wel thuis
@:DonDruiper
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:oliver23
Net even bericht van LCPS bekeken.
Ze hebben de slides eruit gegooid met de prognoses van IC en kliniek.
Waarschijnlijk na commentaar van het FOK! OMT.
*bij Omikron.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd van niet, vooral omdat de hoeveelheid effect die het ctb heeft nogal ter discussie staat.
Die zetten we ook wel regelmatig in tegen de eigen bevolking?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me in deze een prima vergelijking, eigenlijk.
Dat wordt niet meer in de duinen wandelen dan.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Donderdag: nieuwe variant duikt op in de Schotse Hooglanden, 6x zo dodelijk als Delta
Tegen wappies het liefst wel is hier regelmatig te lezen.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Die zetten we ook wel regelmatig in tegen de eigen bevolking?
Echt goed gedaan jaquote:Op maandag 14 februari 2022 19:14 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
COR mods, bedankt voor niets en tot ziens! Tot de volgende!
CORRED
Dit is pas een slechte vergelijking.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Die zetten we ook wel regelmatig in tegen de eigen bevolking?
We kijken het nog even een dag of 10 aanquote:Op maandag 14 februari 2022 19:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komende anderhalve week wordt cruciaal.
Er zijn zat zaken urgenter dan een CTB. Het is één van de hulpmiddelen en niet cruciaal in pandemiebestrijdingquote:Op maandag 14 februari 2022 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Als het eenmaal nodig is en het staat niet binnen een dag dan is het FOK!OMT weer ZIEDEND dat het zo lang duurt.
Ja, dat was de essentie van mijn punt.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is pas een slechte vergelijking.
Wel eerst even testen he?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
Overigens ben ik niet meer op stap leeftijd, maar ik maak graag een uitzondering volgende week.
Inclusief alles wat God verboden heeft
Dat ligt aan bij welke grens ze 1G gaan instellen. Denk dat dat pas vanaf 500 personen gaat gelden of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel eerst even testen he?
Groetjes Robert ten Brink
Wat jij wilquote:
Dat hele 1G wordt helemaal niks.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat ligt aan bij welke grens ze 1G gaan instellen. Denk dat dat pas vanaf 500 personen gaat gelden of iets dergelijks.
Daarvoor moet je toch bij Servië zijn?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:22 schreef Caland het volgende:
Ik hoop vooral dat ze die belachelijke inreisregels ook meteen aanpassen gezien ik op de 25e naar Servie vlieg.
Er kan inderdaad een mutatie komen waar het ctb wel goed voor/tegen werkt. Er kan ook een mutatie komen waar het ctb totaal niet op werkt. Dat lijkt me onvoldoende grond om ‘m maar actief of achter de hand te houden.quote:
Stichting CORrelatie?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:23 schreef zalkc het volgende:
@:modjes
Is er al in nazorg voorzien voor de mensen die straks niet meer weten wat ze moeten gaan doen als COR klaar is?
Voor terug bedoel ik een paar dagen later, van de roverheid moet je nu nog een verplichte negatieve test overleggen voordat je het vliegtuig in mag.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch bij Servië zijn?
Hij zal wel weer decadent willen doen en terug willen ook.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Mij niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er kan inderdaad een mutatie komen waar het ctb wel goed voor/tegen werkt. Er kan ook een mutatie komen waar het ctb totaal niet op werkt. Dat lijkt me onvoldoende grond om ‘m maar actief of achter de hand te houden.
Het túig!quote:Op maandag 14 februari 2022 19:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij zal wel weer decadent willen doen en terug willen ook.
Er is toch niemand in dit zeer gerespecteerde panel van experts die vond dat het CTB sneller had moeten worden ingevoerd?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Als het eenmaal nodig is en het staat niet binnen een dag dan is het FOK!OMT weer ZIEDEND dat het zo lang duurt.
Nee het probleem is Nederland. Omdat 'we' een aantal landen net weer als zeerhoogrisicogebied hebben bestempeld omdat er... veel omicron is.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes. Paar maandjes nog en ook wegquote:Op maandag 14 februari 2022 19:25 schreef tim020hoorn het volgende:
Afgezonderd de 1g gewoon goed nieuws.
Dit!!quote:Op maandag 14 februari 2022 19:13 schreef Automatisch het volgende:
Mwa ligt aan de situatie, bij een controleerbaar event als een concert/wedstrijd kan het wel werken. Bij bijvoorbeeld carnaval totaal niet..quote:Op maandag 14 februari 2022 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele 1G wordt helemaal niks.
Echt waar?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het ctb vergelijken met het leger.. ik ben beter van je gewend
Belachelijk ja, zelfde geldt voor het VK. Opvallend dat daar nog altijd niets over bekendi s.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:22 schreef Caland het volgende:
Ik hoop vooral dat ze die belachelijke inreisregels ook meteen aanpassen gezien ik op de 25e naar Servie vlieg.
Haha, dat had ik niet zien aankomen hoor (cc @AlwaysHappy)quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier had de reactie geweest 'waarom pas volgende week ????'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |