Knaldrangquote:Op maandag 14 februari 2022 18:58 schreef Haags het volgende:
Ik krijg meteen zin om mijn maten te appen om de 26e te gaan stappen.
Het speerpunt is om definitief en volledig onomkeerbaar terug naar de situatie van voor februari 2020 te gaan. Dus zonder CTB en onzin regeltjes die als zwaard boven de samenleving blijven hangen als de cijfers weer oplopen, gewoon het griepdraaiboek volgen dus en het gezonde verstand gebruiken.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wordt dat na 25 februari het nieuwe speerpunt?
Ik ben eigenlijk te bejaard om fatsoenlijk te stappen maar nu echt behoefte om in te halen hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 19:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, niet te zuinig.
Echt, het moet!
'Als zwaard boven de samenleving'. Ok manquote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het speerpunt is om definitief en volledig onomkeerbaar terug naar de situatie van voor februari 2020 te gaan. Dus zonder CTB en onzin regeltjes die als zwaard boven de samenleving blijven hangen als de cijfers weer oplopen, gewoon het griepdraaiboek volgen dus en het gezonde verstand gebruiken.
Cruciale beroepen hélemaal geen isolatie of quarantaine meer. Hoppa, werken, en doorrrrquote:Op maandag 14 februari 2022 19:03 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/p(...)besmetting~a78604fc/
Quarantaine wordt ook ingekort naar 5 dagen
Struikelt meteen over zijn wilde haren heen.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Als morgen de stadions niet volledig open gaan maar pas per 25 februari dan hoop ik dat Ernst bij het weglopen ergens over struikelt.
Vindt het best acceptabel.quote:
Heerlijk ditquote:Op maandag 14 februari 2022 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Als morgen de stadions niet volledig open gaan maar pas per 25 februari dan hoop ik dat Ernst bij het weglopen ergens over struikelt.
Cambuur pakken jullie toch wel thuisquote:Op maandag 14 februari 2022 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Zijn die slordige 30 miljoen voor beheer en doorontwikkeling ook niet nodig. Dag Ernstquote:Op maandag 14 februari 2022 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus zelfs nu er vrijwel tot aan de grond wordt afgebouwd zien we nog steeds allemaal rare dingen?
[..]
'Als zwaard boven de samenleving'. Ok man.
Zolang het idd "vrijwel" is zal je dat houden ja. Kan je het mee oneens zijn, ben ik wellicht deels ook, maar waarom vasthouden aan CTB in de ijskast bijv? Waarom dat toch als een soort "dreigement" behouden?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus zelfs nu er vrijwel tot aan de grond wordt afgebouwd zien we nog steeds allemaal rare dingen?
[..]
'Als zwaard boven de samenleving'. Ok man.
Waarom niet? Het leger ook maar opdoeken in tijden van vrede?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang het idd "vrijwel" is zal je dat houden ja. Kan je het mee oneens zijn, ben ik wellicht deels ook, maar waarom vasthouden aan CTB in de ijskast bijv? Waarom dat toch als een soort "dreigement" behouden?
Als over 5 weken echt de Ebola uit zou breken snapt iedereen wel dat er weer iets gedaan moet worden, maar schaf nu alles af en onthou je van dit soort voorwaarden. Dan houdt het "gezeik" echt wel op.
Don en Lenny gaan een lastig weekend tegemoetquote:Op maandag 14 februari 2022 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cambuur pakken jullie toch wel thuis
@:DonDruiper
Nou alleen al maar omdat je dan dit soort achterdocht de wind uit de zeilen haalt. Je kan het wel oneens zijn met die mensen, maar voorlopig hebben ze nog steeds een strohalm om zich aan vast te houden.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? Het leger ook maar opdoeken in tijden van vrede?
Ik heb daar ook wel aan gedacht. Maar tegelijkertijd, ik denk niet dat ze ermee weg waren gekomen niet significant te versoepelen.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:55 schreef Spablauw214 het volgende:
Wel benieuwd of ze dit nu zo doen om vragen over die Nieuwsuur-beerput te ontwijken eerlijk gezegd. Beetje de aandacht afleiden.
@:trein2000 @:Chratnox wat denken jullie?
Het ctb vergelijken met het leger.. ik ben beter van je gewendquote:Op maandag 14 februari 2022 19:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? Het leger ook maar opdoeken in tijden van vrede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |