Testen bij klachten houden ze erin. Wel blij mee, want anders weet ik niet wat ik dagelijks om 15.15 uur moet doen met mijn levenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen handen schudden een basisregel
Man man man. Dat bepaal ik zelf wel.
O ja en 1G
Oprotten met 1G.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wat ze met de voetbalstadions doen...
Leugens. 2G en CTB wordt er gewoon doorheen gedrukt hoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kabinet wil sneller versoepelen: samenleving per 25 februari grotendeels open
https://nos.nl/artikel/24(...)ari-grotendeels-open
En voor de horeca/cultuur:
[..]
Dat zou best als evenement bestempeld kunnen worden idd. Dat gaat nog leuk worden.quote:
Niet als iedereen het consistent doet.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die boks is leuk met vrienden voor je gaat pilsen, maar ontzettend ongemakkelijk bij onbekenden. Helemaal als het echt een formele ontmoeting is.
For surequote:Op maandag 14 februari 2022 18:55 schreef Spablauw214 het volgende:
Wel benieuwd of ze dit nu zo doen om vragen over die Nieuwsuur-beerput te ontwijken eerlijk gezegd. Beetje de aandacht afleiden.
@:trein2000 @:Chratnox wat denken jullie?
Het ging me vooral om het woord "hygiëne" dat gewoon zonder verdere context wordt opgenomen in het lijstje met basismaatregelen.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar dat is bijna freedom day!
DeVerzamelaar?!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het CTB hoort niet in de ijskast maar definitief door de shredder.
Wordt dat na 25 februari het nieuwe speerpunt?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het CTB hoort niet in de ijskast maar definitief door de shredder.
Zero/weinig covid op twitter is echt een goudmijntje.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Even in de gaten houden. Kan nog leuk materiaal opleveren.
Graag ook verplicht deo en tanden poetsen dan.. man man wat stinken sommige mensen tochquote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Douchen verplicht, verboden te stinken
Dat is een evenement in juridische zin. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat geplaceerde evenementen weer worden uitgezonderd.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat zou best als evenement bestempeld kunnen worden idd. Dat gaat nog leuk worden.
Het het, het helpt...quote:Op maandag 14 februari 2022 18:55 schreef Spablauw214 het volgende:
Wel benieuwd of ze dit nu zo doen om vragen over die Nieuwsuur-beerput te ontwijken eerlijk gezegd. Beetje de aandacht afleiden.
@:trein2000 @:Chratnox wat denken jullie?
Wel goed voor de afstand!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het ging me vooral om het woord "hygiëne" dat gewoon zonder verdere context wordt opgenomen in het lijstje met basismaatregelen.
Douchen verplicht, verboden te stinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |