Verplicht op het werk hè.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij zit de hele dag met een masker op achter je pc?
Wij van het FOK!OMT steunen deze stap en adviseren positief.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kabinet wil sneller versoepelen: samenleving per 25 februari grotendeels open
https://nos.nl/artikel/24(...)ari-grotendeels-open
En voor de horeca/cultuur:
[..]
Adviseer goeie maskers voor de kwetsbaren. Mochten ze die dan alsnog niet opzetten dan vinden ze het of toch niet zo spannend allemaal, of ze zijn eigenwijs. In beide gevallen, so be it.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze weten ook wel dat als ze er een advies van maken, dat niemand die dingen nog draagt.
Mooi zo!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Terwijl al weet ik hoe lang bekend is dat besmetting amper tot niet via oppervlakken plaats vindt. Dus dat geen handen schudden en al dat poetsen en ontsmetten is ook nog eens pure beeldvorming en voorkomt nauwelijks iets.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen handen schudden een basisregel
Man man man. Dat bepaal ik zelf wel.
Ben benieuwd hoe ze dat willen gaan regelen, volgens mij ontbreekt daar de nodige infrastructuur voor.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Festivals en evenementen dus wel met 1G vanaf de 25e.
Nou, ook mooi, scheelt weer een grote bult gedoe op school, en in de trein kan ik ze ook wel missen.quote:Mondkapjes verdwijnen overal.
Ben wel benieuwd hoe lang dat houdbaar is. Ik geef het een maand.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Festivals en evenementen dus wel met 1G vanaf de 25e. Mondkapjes verdwijnen overal.
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Die boks is leuk met vrienden voor je gaat pilsen, maar ontzettend ongemakkelijk bij onbekenden. Helemaal als het echt een formele ontmoeting is.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Terwijl al weet ik hoe lang bekend is dat besmetting amper tot niet via oppervlakken plaats vindt. Dus dat geen handen schudden en al dat poetsen en ontsmetten is ook nog eens pure beeldvorming en voorkomt nauwelijks iets.
Ik nog niet eens. Onhoudbaar, zeker met mega hoge besmettingscijfers.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe lang dat houdbaar is. Ik geef het een maand.
Bijzonder wel, voor het volgepakte feestcafé dat open is tot 6 uur in de ochtend niks nodig maar voor een festivalletje buiten verplicht testen.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Festivals en evenementen dus wel met 1G vanaf de 25e. Mondkapjes verdwijnen overal.
Waar heb je het nu over, 1g?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik nog niet eens. Onhoudbaar, zeker met mega hoge besmettingscijfers.
Nog even geduld.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Spablauw214 het volgende:
Zijn er al schuimbekkende tweets van Chantal Bleeker-Rovers?
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over, 1g?
Oke. Ja, ik denk ook dat zoiets niet gaat werken met Omikron, dat wordt een logistieke nachtmerrie.quote:
Ben wel heel benieuwd wat ze met de voetbalstadions doen...quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik nog niet eens. Onhoudbaar, zeker met mega hoge besmettingscijfers.
Ik snap het wel. Het is niet alsof die groep het meeste risico liep, dus je zag ze makkelijk over het hoofd.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
My god, het wordt steeds gekker.
Dit stond toch gepland voor 8 maart? Anderhalve week vooruit gehaald dus. Wel primaquote:Op maandag 14 februari 2022 18:46 schreef Vasilevski het volgende:
[..]![]()
Kuipie maakt er wel een emotionele rollercoaster van. Maar als dit de inhoud van de persconferentie wordt, dan neem ik een hoop woorden van de afgelopen dagen terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |