Dit. Laat de mensen die zich daar fijn bij voelen het vooral doen, maar verplicht niet iedereen met zo'n ding op te gaan zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Liever niet zeg, maar er is niets wat je tegenhoudt om een mondkapje op te zetten als je als kwetsbare met de bus wilt toch? Genoeg FFP2/FFP3 te krijgen voor de liefhebber.
Ziekteverzuim komt door hun regeltjes, niet door Covid.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
Rutte: het ziet er gunstig uit, druk op de zorg valt mee, wel veel ziekteverzuim. Geeft ruimte om de versoepelingen volgende week al te laten ingaan. OMT advies volgt vandaag, weekend gaan ze overleggen. Dinsdag gaat Ernst aankondigen dat carnaval gevierd gaat worden
Nouja dat laatste zei hij niet
Ernst wordt over een maand gewoon onder de bus gepleurd. Hij denkt dat een geklapte endeldarm smerig is, straks komt hij tot de conclusie dat politiek nog een tandje smeriger is. En de rest schuift een nieuwe minister naar voren en begint met een schone lei.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat hij niet geschikt is, wellicht is hij wel de reden dat de wind anders is gaan waaien met maatregelen en transparantie Wel ben ik een beetje teleurgesteld dat hij vast wil(de) houden aan 2G aangevuld met 1G ondanks het TU advies.
Ik zou niet graag in z'n schoenen staan gezien de erfenis die is achtergelaten.
Mensen die om carnaval geven hebben een kleine leuter.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
Rutte: het ziet er gunstig uit, druk op de zorg valt mee, wel veel ziekteverzuim. Geeft ruimte om de versoepelingen volgende week al te laten ingaan. OMT advies volgt vandaag, weekend gaan ze overleggen. Dinsdag gaat Ernst aankondigen dat carnaval gevierd gaat worden
Nouja dat laatste zei hij niet
Kleine groep! Of zou die uitspraak ook op bestelling zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die om carnaval geven hebben een kleine leuter.
Volgens mij verdwijnen die dingen als sneeuw voor de zon als de verplichting weg is... bij iedereen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Liever niet zeg, maar er is niets wat je tegenhoudt om een mondkapje op te zetten als je als kwetsbare met de bus wilt toch? Genoeg FFP2/FFP3 te krijgen voor de liefhebber.
Was de vorige keer toch ook zo? Misschien kom ik weinig kwetsbare mensen tegen maar ik zag niemand meer met kap toen ze afgeschaft waren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Volgens mij verdwijnen die dingen als sneeuw voor de zon als de verplichting weg is... bij iedereen.
Ik heb er van de zomer heel af en toe nog iemand mee zien lopen in een winkel. Maar het waren in Nederland echt wel uitzonderingen ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:00 schreef josja het volgende:
[..]
Was de vorige keer toch ook zo? Misschien kom ik weinig kwetsbare mensen tegen maar ik zag niemand meer met kap toen ze afgeschaft waren.
Merkte je wel toen dat afgeschaft werd. Zag je heel sporadisch nog een doodsbange boomer in de supermarkt met zo’n ding opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Volgens mij verdwijnen die dingen als sneeuw voor de zon als de verplichting weg is... bij iedereen.
Was ook een grapje, we zaten allebei aan een andere kant van de bank en ik heb vannacht op zolder gelegen, maar dat was meer ook vanwege de Olympische Spelen te kunnen volgenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:38 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Een 1,5 meter samenleving met je vriend is toch geen houdbare situatie hoop ik?
Beterschap, hopelijk blijft het bij lichte klachten.
Waren volgens mij ook vaak Duitsers, vaak van die snavelkappen toen die in Nederland nog amper gedragen werden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Merkte je wel toen dat afgeschaft werd. Zag je heel sporadisch nog een doodsbange boomer in de supermarkt met zo’n ding op
Voordeel van die dingen is dat ik gewoon stikchagrijnig kan kijken. Als ze worden afgeschaft moet ik weer aan m'n resting bitch face gaan werken.quote:
Maar is het niet dat je een ander beschermt door die dingen te dragen? Dus dan heb je er als kwetsbare nog geen zak aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
quote:LIVE. We schakelen over naar code oranje - Telewerken wordt aanbeveling
Als alles goed gaat beslist het Overlegcomité vandaag om eind volgende week over te schakelen op de oranje fase van de coronabarometer. Die terugschakeling naar code oranje betekent onder meer dat het nachtleven kan heropenen en dat er geen sluitingsuur meer is voor de horeca. Ook de mondmaskerplicht wordt dan versoepeld. Over de mondmaskers op school of de coronapas lijkt er minder eensgezindheid te zijn.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was ook een grapje, we zaten allebei aan een andere kant van de bank en ik heb vannacht op zolder gelegen, maar dat was meer ook vanwege de Olympische Spelen te kunnen volgen
D66 moet ingrijpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het wel heel kwalijk vinden als dit nu op het bord van Kuijpers beland die tot een maand geleden aan de andere kant van de tafel zat en dat Mark en Hugo hier mee weg komen
Belgie loopt echt heel ver voor.quote:
Eisen dat Markie lekker zelf die persco gaat geven. En anders gewoon weigeren elke vraag te beantwoorden ‘is voor mijn tijd, moet u bij de MP zijn die hier helaas niet bij wilde zijn’.quote:
Hier had de reactie geweest 'waarom pas volgende week ????'quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Belgie loopt echt heel ver voor.
Van Ranst is echt veel pragmatischer dan die angstballen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |