Dat bedoel ik. Wel klagen maar zodra ze zelf iets moeten laten is het teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Teveel mensen met een leuk salaris en een eigen woning die elk jaar lekker op vakantie kunnen en zonder problemen de nieuwste iPhone kunnen betalen.
Personen, bedrijfsgeheimen, inzetten in lopende onderhandelingen, telefoonnummers, ga zo maar door. Er zijn echt wel legitieme redenen voor. Maar het feit dat het bijna niet te controleren is, je moet er een enquête voor optuigen, maakt het kwetsbaar voor misbruik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou eigenlijk alleen moeten kunnen als er personen genoemd worden
Je solliciteert naar roodquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik even op moet letten.
@:chratnox
Ik dat licht kon Hugo er ook vrij weinig aan doen wat de staat van de gezondheidszorg en bestuur ervan was toen hij daar starttequote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die gaat het zwaar krijgen. Arme Ernst. Hij kan er ook niks aan doen. Heb wel met hem te doen eigenlijk. Al is het ook wel een beetje hoogmoed natuurlijk.
Het was crisis. Dan kan dat gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:47 schreef trein2000 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de reactie van de regering…
Als je dit echt wil dan moet je een soort Rekenkamer-achtige constructie optuigen. Een persoon/commissie die namens de Kamer, maar wel onafhankelijk onderzoek doet en toezicht houdt. Met recht op toegang tot iedereen en alle stukken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kan Sander Dekker die dienst gaan leiden.
Een 1,5 meter samenleving met je vriend is toch geen houdbare situatie hoop ik?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat ik ook aan de beurt ben. Maandagavond had mijn vriend klachten, twee negatieve zelftests maar de PCR-test van dinsdag bleek positief. Ikzelf geen klachten maar woensdag toch ook maar PCR-test gedaan, die gelukkig negatief was.
Na twee dagen 1,5-samenleving in ons huis vanmiddag even een extra check via de zelftest gedaan. Stok door keel en neus gehaald en toen sloeg ie heel licht uit, dus net maar de waarschijnlijke bevestiging gehaald via een nieuwe PCR-test. Tot zover mijn dagboek
Ja idem. Hij is duidelijk niet geschikt en ik heb de indruk dat hij ook best wel weet dat wat hij in de functie van minister allemaal heeft gecommuniceerd onzin is, maar wat er naar buiten is gekomen is de schuld van z'n voorganger. En Rutte natuurlijk, die naar ik denk niet geheel ontoevallig afwezig is, en z'n lakei de klappen op laat vangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die gaat het zwaar krijgen. Arme Ernst. Hij kan er ook niks aan doen. Heb wel met hem te doen eigenlijk. Al is het ook wel een beetje hoogmoed natuurlijk.
Als ik Ernst was scoorde ik nog een positieve test voor dinsdag, dan mag Mark het alsnog opknappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja idem. Hij is duidelijk niet geschikt en ik heb de indruk dat hij ook best wel weet dat wat hij in de functie van minister allemaal heeft gecommuniceerd onzin is, maar wat er naar buiten is gekomen is de schuld van z'n voorganger. En Rutte natuurlijk, die naar ik denk niet geheel ontoevallig afwezig is, en z'n lakei de klappen op laat vangen.
Het virus is klaar met ons, maar het kabinet nog niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef Simmertje het volgende:
Besmettingspiek lijkt nu wel echt voorbij toch? Uiteindelijk heeft het een minimale stijging in de ziekenhuizen opgeleverd. Pandemie is ten einde
Ik had als D66 geeist dat hij het maar zelf gaat oplossen. Daag.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja idem. Hij is duidelijk niet geschikt en ik heb de indruk dat hij ook best wel weet dat wat hij in de functie van minister allemaal heeft gecommuniceerd onzin is, maar wat er naar buiten is gekomen is de schuld van z'n voorganger. En Rutte natuurlijk, die naar ik denk niet geheel ontoevallig afwezig is, en z'n lakei de klappen op laat vangen.
Ik wil niet zeggen dat hij niet geschikt is, wellicht is hij wel de reden dat de wind anders is gaan waaien met maatregelen en transparantie Wel ben ik een beetje teleurgesteld dat hij vast wil(de) houden aan 2G aangevuld met 1G ondanks het TU advies.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oh echt wel. Als hij dit wist (ik betwijfel dat) had hij Hugo direct onder de bus moeten gooien ‘het is hier helemaal mis gegaan met de bestuurscultuur, we gaan dat echt anders doen.’ En Japie direct met ontslag, wek je vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat hij niet geschikt is, wellicht is hij wel de reden dat de wind anders is gaan waaien met maatregelen en transparantie Wel ben ik een beetje teleurgesteld dat hij vast wil(de) houden aan 2G aangevuld met 1G ondanks het TU advies.
Ik zou niet graag in z'n schoenen staan gezien de erfenis die is achtergelaten.
Hij hoeft natuurlijk niet aan die hele corona-poppenkast mee te blijven doe he. Als daar geen noodzaak meer toe is, moet hij gewoon al die onzin regeltjes afschaffen. Zijn functie is ook breder dan alleen maar 'corona'.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat hij niet geschikt is, wellicht is hij wel de reden dat de wind anders is gaan waaien met maatregelen en transparantie Wel ben ik een beetje teleurgesteld dat hij vast wil(de) houden aan 2G aangevuld met 1G ondanks het TU advies.
Ik zou niet graag in z'n schoenen staan gezien de erfenis die is achtergelaten.
En al die mensen met long covid dan? En 6.000.000 kwetsbaren die nu opgesloten zitten???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef Simmertje het volgende:
Besmettingspiek lijkt nu wel echt voorbij toch? Uiteindelijk heeft het een minimale stijging in de ziekenhuizen opgeleverd. Pandemie is ten einde
Ja met bedrijfsgevoelige informatie of iets dergelijks. Niet met dit soort dingen. Het is zo onderhand verandert in hoeveel kan er weg. En als het dan nog zo geheim is zou het ongelakt bij de overheid te zien moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weglakken kan gewoon noodzakelijk zijn. Maar ik vind wel dat de overheid zo langzamerhand het recht heeft verspeeld om dat zelf te doen. Misschien kunnen we er een onafhankelijke dienst voor oprichten.
Wel benieuwd hoe dat straks weer gaat in het OV, zouden we daar nog weer de hele zomer met mondkapjes moeten lopen omdat 'kwetsbaren ook met de bus willen' ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En al die mensen met long covid dan? En 6.000.000 kwetsbaren die nu opgesloten zitten???
dat is hun probleem, gooi die kroegen maar open 24/7quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En al die mensen met long covid dan? En 6.000.000 kwetsbaren die nu opgesloten zitten???
Liever niet zeg, maar er is niets wat je tegenhoudt om een mondkapje op te zetten als je als kwetsbare met de bus wilt toch? Genoeg FFP2/FFP3 te krijgen voor de liefhebber.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe dat straks weer gaat in het OV, zouden we daar nog weer de hele zomer met mondkapjes moeten lopen omdat 'kwetsbaren ook met de bus willen' ?
Die dingen kun je ook laten zien als de onderhandelingen afgerond zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Personen, bedrijfsgeheimen, inzetten in lopende onderhandelingen, telefoonnummers, ga zo maar door. Er zijn echt wel legitieme redenen voor. Maar het feit dat het bijna niet te controleren is, je moet er een enquête voor optuigen, maakt het kwetsbaar voor misbruik.
Dat klopt, maar we zijn intussen zo ver afgedwaald van waar coronaregels ooit voor bedacht waren, dat het me allemaal niks meer zou verbazen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Liever niet zeg, maar er is niets wat je tegenhoudt om een mondkapje op te zetten als je als kwetsbare met de bus wilt toch? Genoeg FFP2/FFP3 te krijgen voor de liefhebber.
Ten dele kan dat. Maar ten dele ook niet, er komt ook weer een volgende onderhandeling namelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die dingen kun je ook laten zien als de onderhandelingen afgerond zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |