quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef Hexagon het volgende:
Volt reageert en maakt haar voor leugenaar uit
[..]
Groep Gündoğan in 3, 2, 1...quote:
Toch een #metoo, maar dan van vrouw naar vrouw.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als dit echt waar is, dan vraag ik me af hoe mensen in dit topic die haar ten koste van alles verdedigden er nu over denken. En samen met hun ook mensen als Yesim Candan die deze uitspraak deed: "Als je in Nederland een sterke persoonlijkheid hebt, dan ben je al snel 'te heftig', 'te emotioneel'. Zeker als je van biculturele afkomst bent."
https://www.vivandaag.nl/(...)g-jegens-vrouwelijke
Heb er mijn twijfels bij, maar ben benieuwd.
Nouja "ten koste van alles". Volt heeft zichzelf nou al meerdere malen tegengesproken over deze kwestie. Eerst hadden ze niets verteld aan Gundogan en dan weer wel. Eerst had het niets met seks te maken en nu weer wel. Dat roept vraagtekens op.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als dit echt waar is, dan vraag ik me af hoe mensen in dit topic die haar ten koste van alles verdedigden er nu over denken. En samen met hun ook mensen als Yesim Candan die deze uitspraak deed: "Als je in Nederland een sterke persoonlijkheid hebt, dan ben je al snel 'te heftig', 'te emotioneel'. Zeker als je van biculturele afkomst bent."
De mensen in dit topic gingen af op wat Volt maandag zei: dat ze weigerden aan Gündoğan te vertellen waarom ze 'geschorst' was.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Van 2009 t/m 2019 was ze D66’er. En je bent vast D66 kamerlid Sidney Smeets niet vergeten. Is die al geroyeerd als D66 lid?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:30 schreef J.B. het volgende:
Wat een circus zeg, ik stem de volgende keer wel weer gewoon op D66
Ze werd overal (vooral ook op twitter) bemoedigend toegesproken waar de mannen meteen de lul zijn. Typisch.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Volt zegt toch niet dat het iets met seks te maken heeft? Dat beweert Yves Gijrath bij VI...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja "ten koste van alles". Volt heeft zichzelf nou al meerdere malen tegengesproken over deze kwestie. Eerst hadden ze niets verteld aan Gundogan en dan weer wel. Eerst had het niets met seks te maken en nu weer wel. Dat roept vraagtekens op.
Okequote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volt zegt toch niet dat het iets met seks te maken heeft? Dat beweert Yves Gijrath bij VI...
Sinds wanneer is hij ineens een betrouwbare bron?
Wat niet zoveel uitmaakt want haar imago is nu wel naar de haaien, ik zie bij een rondje google ook ineens teksten als "blijkt agressieve pot".quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oke
Maar als Gijrath liegt kan Gundogan nog een rechtszaak beginnen lijkt het.
Zitten er wel eens relevante gasten bij VI dan? Dat is toch gewoon één grote Johan Derksen show, waarbij de gasten als figuranten optreden om zijn gezwam te ondersteunen of om lekker tegen tekeer te gaan? Dat Derksen niks met Volt en met Gündoğan heeft lijkt me duidelijk, lekker uitmelken dus zo'n ruzie.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:52 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat Gijrath relevant genoeg maakte om hem bij VI uit te nodigen, moest er weer een Miljonairsfair gepromoot worden of heeft hij ze zelf gebeld met deze "kennis"?
Heb de uitzending niet gezien, wel het fragment. En ik heb een vermoeden dat hij uitgenodigd is omdat hij een nieuwtje over een actueel item te vertellen had. Zoals eigenlijk vrijwel elke gast in elke talkshow wordt uitgenodigd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:52 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat Gijrath relevant genoeg maakte om hem bij VI uit te nodigen, moest er weer een Miljonairsfair gepromoot worden of heeft hij ze zelf gebeld met deze "kennis"?
Als je de talkshow daadwerkelijk een paar keer gezien had dan had je geweten dat de gasten het verassend vaak oneens zijn met Derksen en daar vaak ook onderbouwing voor hebben. Je doet het voorkomen als een echokamer, maar ook uit dit fragment blijkt dat dat een valse voorstelling is. De gast hemelt Volt als partij behoorlijk hoog op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zitten er wel eens relevante gasten bij VI dan? Dat is toch gewoon één grote Johan Derksen show, waarbij de gasten als figuranten optreden om zijn gezwam te ondersteunen of om lekker tegen tekeer te gaan? Dat Derksen niks met Volt en met Gündoğan heeft lijkt me duidelijk, lekker uitmelken dus zo'n ruzie.
Het komt bij elke partij voor. Maar het punt is wel dat D66 een veel grotere en bredere basis heeft om dit soort incidenten op te vangen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:02 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Van 2009 t/m 2019 was ze D66’er. En je bent vast D66 kamerlid Sidney Smeets niet vergeten. Is die al geroyeerd als D66 lid?
Ook als dat de beschuldigingen richting Gundogan zijn is dat toch geen excuus voor de nogal dubieuze manier waarop Volt hiermee om is gegaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Dat klopt wel. Vanuit de partij erg vreemde afhandelingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja "ten koste van alles". Volt heeft zichzelf nou al meerdere malen tegengesproken over deze kwestie. Eerst hadden ze niets verteld aan Gundogan en dan weer wel. Eerst had het niets met seks te maken en nu weer wel. Dat roept vraagtekens op.
Sinds wanneer is VI een betrouwbare bron?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volt zegt toch niet dat het iets met seks te maken heeft? Dat beweert Yves Gijrath bij VI...
Sinds wanneer is hij ineens een betrouwbare bron?
En sinds wanneer is Volt dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sinds wanneer is VI een betrouwbare bron?
Ik ben vast luisteraar van de Kapiteinenlijn en ze ze zijn behoorlijk goed ingevoerd over het algemeen, voordeel is ook dat ze niet bang hoeven te zijn voor hun journalistenbaantje ze doen dit er gewoon bij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oke
Maar als Gijrath liegt kan Gundogan nog een rechtszaak beginnen lijkt het.
Alsof alleen strafbare feiten laakbaar zijn. Je kunt als werkgever prima iemand schorsen vanwege het overschrijden van bedrijfsnormen die strenger zijn dan onze wetten voorschrijven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:13 schreef Jojoke het volgende:
Er zou dus sprake moeten zijn van strafbare feiten en niet van medewerkers die niet happy zijn omdat het kamerlid bijvoorbeeld veeleisend is. Ik ben dus benieuwd wat de klachten nu precies zijn.
Een Kamerlid is geen werknemer. Van niemand.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alsof alleen strafbare feiten laakbaar zijn. Je kunt als werkgever prima iemand schorsen vanwege het overschrijden van bedrijfsnormen die strenger zijn dan onze wetten voorschrijven.
Het kamerlid is in deze meer een soort vennoot van werkgever Volt.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een Kamerlid is geen werknemer. Van niemand.
Ook niet. Het kamerlid is letterlijk aan niemand verantwoording verschuldigd, met uitzondering van de kiezer. En dan alleen bij de verkiezingen.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het kamerlid is in deze meer een soort vennoot van werkgever Volt.
Nee. Ze is gekozen door haar kiezers, niet door Volt. Ze is alleen lid van Volt en zit dus in de fractie van Volt. Volt kan haar uit de partij zetten. Dan geldt wel dat partijregels mogelijk strenger zijn dan de wet, m.a.w. je kunt best partijregels overtreden zonder dat je iets strafbaars doet.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het kamerlid is in deze meer een soort vennoot van werkgever Volt.
Officieel is er nog helemaal niets duidelijk behalve dat het grensoverschrijdend gedrag was. Geruchten gaan ook over seksueel ontoelaatbaar gedrag jegens vrouwelijke medewerkers. Maar wat daar van waar is zien we wel als het onderzoek gepresenteerd wordt neem ik aan.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:03 schreef sirdanilot het volgende:
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat ze gedaan heeft behalve wat overijverig zijn qua werkdruk.
Het stelt me teleur dat dit bij VOLT niet met een goed gesprek kan worden opgelost en dat het op deze manier moet.
Dat gerucht ging alleen op VI, nog niet bij een journalist met echte ingangen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:33 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Officieel is er nog helemaal niets duidelijk behalve dat het grensoverschrijdend gedrag was. Geruchten gaan ook over seksueel ontoelaatbaar gedrag jegens vrouwelijke medewerkers. Maar wat daar van waar is zien we wel als het onderzoek gepresenteerd wordt neem ik aan.
Alsof jij of ik weten uit wat voor bronnen bij Volt Gijrath put.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat gerucht ging alleen op VI, nog niet bij een journalist met echte ingangen.
Journalisten die er om bekend staan dat ze vaak snel en goed nieuws brengen over het binnenhof, hebben het geen van allen over seksueel grensoverschrijdend gedrag. Alleen dat ene programma wat volgens de makers zelf ook meer om te lachen is dan een nieuwsprogramma heeft dat gemeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:56 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Alsof jij of ik weten uit wat voor bronnen bij Volt Gijrath put.
En dus zullen ze fakenews brengen en zal Gijrath zijn naam daarvoor door het slijk halen? Nope.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Journalisten die er om bekend staan dat ze vaak snel en goed nieuws brengen over het binnenhof, hebben het geen van allen over seksueel grensoverschrijdend gedrag. Alleen dat ene programma wat volgens de makers zelf ook meer om te lachen is dan een nieuwsprogramma heeft dat gemeld.
Al decennia lang zuigt dat programma voetbalnieuws uit hun duim. Daar staan ze juist bekend om.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:16 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
En dus zullen ze fakenews brengen en zal Gijrath zijn naam daarvoor door het slijk halen? Nope.
Kan zijn dat het niet waar is hoor en dat er iets ander speelt maar om nou te suggereren dat ze het gewoon uit hun duim zuigen vind ik tamelijk lachwekkend.
Maar natuurlijk. Top argument ook. VI Vandaag zend uit sinds 10 januari 2022 elke werkdag uit. Welke zaken hebben ze gedurende die dikke maand uit hun duim gezogen? Welk fakenews is er door VI Vandaag de wereld in geholpen?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Al decennia lang zuigt dat programma voetbalnieuws uit hun duim. Daar staan ze juist bekend om.
Jij weet waar VI voor staat en wat de drie mannen die er zitten de decennia hier voor deden?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Top argument ook. VI Vandaag zend uit sinds 10 januari 2022 elke werkdag uit. Welke zaken hebben ze gedurende die dikke maand uit hun duim gezogen? Welk fakenews is er door VI Vandaag de wereld in geholpen?
Da's geen antwoord op zijn vraag.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij weet waar VI voor staat en wat de drie mannen die er zitten de decennia hier voor deden?
Jawel, een naamswijziging maakt het geen ander programma.quote:
Welke aflevering was dat dan en welke onwaarheden?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jawel, een naamswijziging maakt het geen ander programma.
Verder zullen ze tal van dingen uit hun duim hebben gezogen. Ik heb 1 halve aflevering gezien en die zat al vol met onwaarheden.
Die onwaarheden waren waarschijnlijk gewoon andere meningen. Maar goed, ben zeer benieuwd. Welke onwaarheden er allemaal zijn verkondigd sinds ze het met VI Vandaag wat serieuzer aanpakken.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat dan en welke onwaarheden?
Ben ook wel benieuwd. Die Chris Woerts zit er ook niet zo vaak meer te brallen.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:40 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Die onwaarheden waren waarschijnlijk gewoon andere meningen. Maar goed, ben zeer benieuwd. Welke onwaarheden er allemaal zijn verkondigd sinds ze het met VI Vandaag wat serieuzer aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |