abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203736463
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Sinds wanneer is VI een betrouwbare bron? ;)
En sinds wanneer is Volt dat? :) Zijn in deze zaak ook niet van hun eerste leugen gebarsten.
pi_203737880
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Oke

Maar als Gijrath liegt kan Gundogan nog een rechtszaak beginnen lijkt het.
Ik ben vast luisteraar van de Kapiteinenlijn en ze ze zijn behoorlijk goed ingevoerd over het algemeen, voordeel is ook dat ze niet bang hoeven te zijn voor hun journalistenbaantje ze doen dit er gewoon bij.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203750233
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:13 schreef Jojoke het volgende:
Er zou dus sprake moeten zijn van strafbare feiten en niet van medewerkers die niet happy zijn omdat het kamerlid bijvoorbeeld veeleisend is. Ik ben dus benieuwd wat de klachten nu precies zijn.
Alsof alleen strafbare feiten laakbaar zijn. Je kunt als werkgever prima iemand schorsen vanwege het overschrijden van bedrijfsnormen die strenger zijn dan onze wetten voorschrijven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203753709
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Alsof alleen strafbare feiten laakbaar zijn. Je kunt als werkgever prima iemand schorsen vanwege het overschrijden van bedrijfsnormen die strenger zijn dan onze wetten voorschrijven.
Een Kamerlid is geen werknemer. Van niemand.
  zondag 20 februari 2022 @ 20:51:27 #230
24730 burger
Jan met de pet
pi_203759874
Ik denk dat ze het 'vrouwenquotum' iets te letterlijk heeft genomen 😉
Alles komt goed. ...............toch?
  zondag 20 februari 2022 @ 22:33:44 #231
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203761195
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:57 schreef HiZ het volgende:

[..]
Een Kamerlid is geen werknemer. Van niemand.
Het kamerlid is in deze meer een soort vennoot van werkgever Volt.
pi_203762227
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 22:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ook niet. Het kamerlid is letterlijk aan niemand verantwoording verschuldigd, met uitzondering van de kiezer. En dan alleen bij de verkiezingen.

De Grondwet is daar overduidelijk in.
pi_203762840
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 22:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee. Ze is gekozen door haar kiezers, niet door Volt. Ze is alleen lid van Volt en zit dus in de fractie van Volt. Volt kan haar uit de partij zetten. Dan geldt wel dat partijregels mogelijk strenger zijn dan de wet, m.a.w. je kunt best partijregels overtreden zonder dat je iets strafbaars doet.

Maar dan kan ze gewoon in de Kamer blijven zitten. Wat ze waarschijnlijk ook wel doet.
pi_203768697
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat ze gedaan heeft behalve wat overijverig zijn qua werkdruk.

Het stelt me teleur dat dit bij VOLT niet met een goed gesprek kan worden opgelost en dat het op deze manier moet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203769118
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:03 schreef sirdanilot het volgende:
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat ze gedaan heeft behalve wat overijverig zijn qua werkdruk.

Het stelt me teleur dat dit bij VOLT niet met een goed gesprek kan worden opgelost en dat het op deze manier moet.
Officieel is er nog helemaal niets duidelijk behalve dat het grensoverschrijdend gedrag was. Geruchten gaan ook over seksueel ontoelaatbaar gedrag jegens vrouwelijke medewerkers. Maar wat daar van waar is zien we wel als het onderzoek gepresenteerd wordt neem ik aan.
pi_203770126
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:33 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Officieel is er nog helemaal niets duidelijk behalve dat het grensoverschrijdend gedrag was. Geruchten gaan ook over seksueel ontoelaatbaar gedrag jegens vrouwelijke medewerkers. Maar wat daar van waar is zien we wel als het onderzoek gepresenteerd wordt neem ik aan.
Dat gerucht ging alleen op VI, nog niet bij een journalist met echte ingangen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203770230
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 18:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat gerucht ging alleen op VI, nog niet bij een journalist met echte ingangen.
Alsof jij of ik weten uit wat voor bronnen bij Volt Gijrath put.
pi_203770536
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 18:56 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Alsof jij of ik weten uit wat voor bronnen bij Volt Gijrath put.
Journalisten die er om bekend staan dat ze vaak snel en goed nieuws brengen over het binnenhof, hebben het geen van allen over seksueel grensoverschrijdend gedrag. Alleen dat ene programma wat volgens de makers zelf ook meer om te lachen is dan een nieuwsprogramma heeft dat gemeld.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203770569
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:15 schreef Hanca het volgende:

[..]
Journalisten die er om bekend staan dat ze vaak snel en goed nieuws brengen over het binnenhof, hebben het geen van allen over seksueel grensoverschrijdend gedrag. Alleen dat ene programma wat volgens de makers zelf ook meer om te lachen is dan een nieuwsprogramma heeft dat gemeld.
En dus zullen ze fakenews brengen en zal Gijrath zijn naam daarvoor door het slijk halen? Nope.
Kan zijn dat het niet waar is hoor en dat er iets ander speelt maar om nou te suggereren dat ze het gewoon uit hun duim zuigen vind ik tamelijk lachwekkend.
pi_203770595
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:16 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En dus zullen ze fakenews brengen en zal Gijrath zijn naam daarvoor door het slijk halen? Nope.
Kan zijn dat het niet waar is hoor en dat er iets ander speelt maar om nou te suggereren dat ze het gewoon uit hun duim zuigen vind ik tamelijk lachwekkend.
Al decennia lang zuigt dat programma voetbalnieuws uit hun duim. Daar staan ze juist bekend om.
pi_203770811
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
Al decennia lang zuigt dat programma voetbalnieuws uit hun duim. Daar staan ze juist bekend om.
Maar natuurlijk. Top argument ook. VI Vandaag zend uit sinds 10 januari 2022 elke werkdag uit. Welke zaken hebben ze gedurende die dikke maand uit hun duim gezogen? Welk fakenews is er door VI Vandaag de wereld in geholpen?
pi_203770865
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Maar natuurlijk. Top argument ook. VI Vandaag zend uit sinds 10 januari 2022 elke werkdag uit. Welke zaken hebben ze gedurende die dikke maand uit hun duim gezogen? Welk fakenews is er door VI Vandaag de wereld in geholpen?
Jij weet waar VI voor staat en wat de drie mannen die er zitten de decennia hier voor deden?
pi_203770886
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:33 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jij weet waar VI voor staat en wat de drie mannen die er zitten de decennia hier voor deden?
Da's geen antwoord op zijn vraag.
pi_203770923
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Da's geen antwoord op zijn vraag.
Jawel, een naamswijziging maakt het geen ander programma.

Verder zullen ze tal van dingen uit hun duim hebben gezogen. Ik heb 1 halve aflevering gezien en die zat al vol met onwaarheden.
pi_203770937
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jawel, een naamswijziging maakt het geen ander programma.

Verder zullen ze tal van dingen uit hun duim hebben gezogen. Ik heb 1 halve aflevering gezien en die zat al vol met onwaarheden.
Welke aflevering was dat dan en welke onwaarheden?
pi_203771023
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Welke aflevering was dat dan en welke onwaarheden?
Die onwaarheden waren waarschijnlijk gewoon andere meningen. Maar goed, ben zeer benieuwd. Welke onwaarheden er allemaal zijn verkondigd sinds ze het met VI Vandaag wat serieuzer aanpakken.
pi_203771071
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:40 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Die onwaarheden waren waarschijnlijk gewoon andere meningen. Maar goed, ben zeer benieuwd. Welke onwaarheden er allemaal zijn verkondigd sinds ze het met VI Vandaag wat serieuzer aanpakken.
Ben ook wel benieuwd. Die Chris Woerts zit er ook niet zo vaak meer te brallen.
pi_203783275
Dit is de eerste peiling. Helaas niet de meest betrouwbare, maar toch:
https://maurice.nl/peilin(...)akt-drie-zetels-weg/

Dat Volt ten opzichte van zijn eigen vorige peiling 3 zetels zakt, zegt toch wel wat.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:45:05 #249
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203787394
Zo te zien loopt Arend-Jan Boekestein tegenwoordig bij Volt rond

https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-affaire-ik-had-zo

Maar dan heb je zo'n ervaren man, raadpleeg je hem niet. :')
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:22:19 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203788324
Ze heeft vanavond zelf wel gereageerd op dat geneuzel van Gijrath bij VI.

twitter
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')