quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef Hexagon het volgende:
Volt reageert en maakt haar voor leugenaar uit
[..]
Groep Gündoğan in 3, 2, 1...quote:
Toch een #metoo, maar dan van vrouw naar vrouw.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als dit echt waar is, dan vraag ik me af hoe mensen in dit topic die haar ten koste van alles verdedigden er nu over denken. En samen met hun ook mensen als Yesim Candan die deze uitspraak deed: "Als je in Nederland een sterke persoonlijkheid hebt, dan ben je al snel 'te heftig', 'te emotioneel'. Zeker als je van biculturele afkomst bent."
https://www.vivandaag.nl/(...)g-jegens-vrouwelijke
Heb er mijn twijfels bij, maar ben benieuwd.
Nouja "ten koste van alles". Volt heeft zichzelf nou al meerdere malen tegengesproken over deze kwestie. Eerst hadden ze niets verteld aan Gundogan en dan weer wel. Eerst had het niets met seks te maken en nu weer wel. Dat roept vraagtekens op.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als dit echt waar is, dan vraag ik me af hoe mensen in dit topic die haar ten koste van alles verdedigden er nu over denken. En samen met hun ook mensen als Yesim Candan die deze uitspraak deed: "Als je in Nederland een sterke persoonlijkheid hebt, dan ben je al snel 'te heftig', 'te emotioneel'. Zeker als je van biculturele afkomst bent."
De mensen in dit topic gingen af op wat Volt maandag zei: dat ze weigerden aan Gündoğan te vertellen waarom ze 'geschorst' was.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Van 2009 t/m 2019 was ze D66’er. En je bent vast D66 kamerlid Sidney Smeets niet vergeten. Is die al geroyeerd als D66 lid?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:30 schreef J.B. het volgende:
Wat een circus zeg, ik stem de volgende keer wel weer gewoon op D66
Ze werd overal (vooral ook op twitter) bemoedigend toegesproken waar de mannen meteen de lul zijn. Typisch.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Volt zegt toch niet dat het iets met seks te maken heeft? Dat beweert Yves Gijrath bij VI...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja "ten koste van alles". Volt heeft zichzelf nou al meerdere malen tegengesproken over deze kwestie. Eerst hadden ze niets verteld aan Gundogan en dan weer wel. Eerst had het niets met seks te maken en nu weer wel. Dat roept vraagtekens op.
Okequote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volt zegt toch niet dat het iets met seks te maken heeft? Dat beweert Yves Gijrath bij VI...
Sinds wanneer is hij ineens een betrouwbare bron?
Wat niet zoveel uitmaakt want haar imago is nu wel naar de haaien, ik zie bij een rondje google ook ineens teksten als "blijkt agressieve pot".quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oke
Maar als Gijrath liegt kan Gundogan nog een rechtszaak beginnen lijkt het.
Zitten er wel eens relevante gasten bij VI dan? Dat is toch gewoon één grote Johan Derksen show, waarbij de gasten als figuranten optreden om zijn gezwam te ondersteunen of om lekker tegen tekeer te gaan? Dat Derksen niks met Volt en met Gündoğan heeft lijkt me duidelijk, lekker uitmelken dus zo'n ruzie.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:52 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat Gijrath relevant genoeg maakte om hem bij VI uit te nodigen, moest er weer een Miljonairsfair gepromoot worden of heeft hij ze zelf gebeld met deze "kennis"?
Heb de uitzending niet gezien, wel het fragment. En ik heb een vermoeden dat hij uitgenodigd is omdat hij een nieuwtje over een actueel item te vertellen had. Zoals eigenlijk vrijwel elke gast in elke talkshow wordt uitgenodigd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:52 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat Gijrath relevant genoeg maakte om hem bij VI uit te nodigen, moest er weer een Miljonairsfair gepromoot worden of heeft hij ze zelf gebeld met deze "kennis"?
Als je de talkshow daadwerkelijk een paar keer gezien had dan had je geweten dat de gasten het verassend vaak oneens zijn met Derksen en daar vaak ook onderbouwing voor hebben. Je doet het voorkomen als een echokamer, maar ook uit dit fragment blijkt dat dat een valse voorstelling is. De gast hemelt Volt als partij behoorlijk hoog op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zitten er wel eens relevante gasten bij VI dan? Dat is toch gewoon één grote Johan Derksen show, waarbij de gasten als figuranten optreden om zijn gezwam te ondersteunen of om lekker tegen tekeer te gaan? Dat Derksen niks met Volt en met Gündoğan heeft lijkt me duidelijk, lekker uitmelken dus zo'n ruzie.
Het komt bij elke partij voor. Maar het punt is wel dat D66 een veel grotere en bredere basis heeft om dit soort incidenten op te vangen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:02 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Van 2009 t/m 2019 was ze D66’er. En je bent vast D66 kamerlid Sidney Smeets niet vergeten. Is die al geroyeerd als D66 lid?
Ook als dat de beschuldigingen richting Gundogan zijn is dat toch geen excuus voor de nogal dubieuze manier waarop Volt hiermee om is gegaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Dat klopt wel. Vanuit de partij erg vreemde afhandelingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja "ten koste van alles". Volt heeft zichzelf nou al meerdere malen tegengesproken over deze kwestie. Eerst hadden ze niets verteld aan Gundogan en dan weer wel. Eerst had het niets met seks te maken en nu weer wel. Dat roept vraagtekens op.
Sinds wanneer is VI een betrouwbare bron?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volt zegt toch niet dat het iets met seks te maken heeft? Dat beweert Yves Gijrath bij VI...
Sinds wanneer is hij ineens een betrouwbare bron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |