abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:19:30 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203728808
Nou... daag Volt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:20:03 #202
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_203728812
Gevalletje kortsluiting bij Volt
pi_203729164
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef Hexagon het volgende:
Volt reageert en maakt haar voor leugenaar uit
[..]

twitter

Terwijl ze zelf toch ook verschillende versies van de waarheid hanteren.
zie email 27 oktober
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 februari 2022 @ 21:46:24 #204
862 Arcee
Look closer
pi_203729337
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:14 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Rechtszaak.
Groep Gündoğan in 3, 2, 1... :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_203731140
Als dit echt waar is, dan vraag ik me af hoe mensen in dit topic die haar ten koste van alles verdedigden er nu over denken. En samen met hun ook mensen als Yesim Candan die deze uitspraak deed: "Als je in Nederland een sterke persoonlijkheid hebt, dan ben je al snel 'te heftig', 'te emotioneel'. Zeker als je van biculturele afkomst bent."

https://www.vivandaag.nl/(...)g-jegens-vrouwelijke

Heb er mijn twijfels bij, maar ben benieuwd.
pi_203731322
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als dit echt waar is, dan vraag ik me af hoe mensen in dit topic die haar ten koste van alles verdedigden er nu over denken. En samen met hun ook mensen als Yesim Candan die deze uitspraak deed: "Als je in Nederland een sterke persoonlijkheid hebt, dan ben je al snel 'te heftig', 'te emotioneel'. Zeker als je van biculturele afkomst bent."

Toch een #metoo, maar dan van vrouw naar vrouw.

Opmerkelijk maar natuurlijk niet uit te sluiten.

Daarbij komt ze ook nogal dominant (nadrukkelijk overheersend, geen tegenspraak duldend, vol van zichzelf en haar eigen gelijk) over.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203731713
Ik dacht vorige week nog dat ik voor de gemeenteraad in Amsterdam op Volt zou gaan stemmen. Die kans is nu wel fors afgenomen. Als die vrouw niet op zijn minst kristallen asbakken naar medewerkers die de foute melk in haar koffie deden heeft gegooid kunnen ze mijn stem vergeten.
pi_203732021
Wat een circus zeg, ik stem de volgende keer wel weer gewoon op D66 :')
  zaterdag 19 februari 2022 @ 07:44:19 #209
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203732401
quote:

Nouja "ten koste van alles". Volt heeft zichzelf nou al meerdere malen tegengesproken over deze kwestie. Eerst hadden ze niets verteld aan Gundogan en dan weer wel. Eerst had het niets met seks te maken en nu weer wel. Dat roept vraagtekens op.
pi_203732523
quote:

De mensen in dit topic gingen af op wat Volt maandag zei: dat ze weigerden aan Gündoğan te vertellen waarom ze 'geschorst' was.

Als ze het wel hebben verteld, waarom dan maandag zeggen van niet?

Uit dit persbericht blijkt trouwens ook niet dat ze zondag hebben verteld wat er aan de hand is. Hooguit dat ze richting haar de mededeling 'er zijn klachten van grensoverschrijdend gedrag' hebben gedaan, zonder enige specificatie. En ook de 'straf' die ze haar oplegden, zoals het niet gebruiken van social media, lijken ze ook nog steeds niet eerst met haar te hebben besproken voor ze een persbericht uitgooiden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203732524
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 01:30 schreef J.B. het volgende:
Wat een circus zeg, ik stem de volgende keer wel weer gewoon op D66 :')
Van 2009 t/m 2019 was ze D66’er. En je bent vast D66 kamerlid Sidney Smeets niet vergeten. Is die al geroyeerd als D66 lid?
  zaterdag 19 februari 2022 @ 08:34:14 #212
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203732948
quote:

Ze werd overal (vooral ook op twitter) bemoedigend toegesproken waar de mannen meteen de lul zijn. Typisch.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 08:42:10 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203733033
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 07:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja "ten koste van alles". Volt heeft zichzelf nou al meerdere malen tegengesproken over deze kwestie. Eerst hadden ze niets verteld aan Gundogan en dan weer wel. Eerst had het niets met seks te maken en nu weer wel. Dat roept vraagtekens op.
Volt zegt toch niet dat het iets met seks te maken heeft? Dat beweert Yves Gijrath bij VI...
Sinds wanneer is hij ineens een betrouwbare bron?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 februari 2022 @ 08:44:31 #214
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203733066
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Volt zegt toch niet dat het iets met seks te maken heeft? Dat beweert Yves Gijrath bij VI...
Oke

Maar als Gijrath liegt kan Gundogan nog een rechtszaak beginnen lijkt het.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 08:47:33 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203733094
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Oke

Maar als Gijrath liegt kan Gundogan nog een rechtszaak beginnen lijkt het.
Wat niet zoveel uitmaakt want haar imago is nu wel naar de haaien, ik zie bij een rondje google ook ineens teksten als "blijkt agressieve pot".

En Gijrath roept ook alleen maar dat hij "van mensen binnen Volt gehoord heeft..."
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 februari 2022 @ 08:52:12 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203733145
Ik vraag me sowieso af wat Gijrath relevant genoeg maakte om hem bij VI uit te nodigen, moest er weer een Miljonairsfair gepromoot worden of heeft hij ze zelf gebeld met deze "kennis"?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203733286
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:52 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat Gijrath relevant genoeg maakte om hem bij VI uit te nodigen, moest er weer een Miljonairsfair gepromoot worden of heeft hij ze zelf gebeld met deze "kennis"?
Zitten er wel eens relevante gasten bij VI dan? Dat is toch gewoon één grote Johan Derksen show, waarbij de gasten als figuranten optreden om zijn gezwam te ondersteunen of om lekker tegen tekeer te gaan? Dat Derksen niks met Volt en met Gündoğan heeft lijkt me duidelijk, lekker uitmelken dus zo'n ruzie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203733470
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:52 schreef Leandra het volgende:
Heb de uitzending niet gezien, wel het fragment. En ik heb een vermoeden dat hij uitgenodigd is omdat hij een nieuwtje over een actueel item te vertellen had. Zoals eigenlijk vrijwel elke gast in elke talkshow wordt uitgenodigd.
pi_203733513
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zitten er wel eens relevante gasten bij VI dan? Dat is toch gewoon één grote Johan Derksen show, waarbij de gasten als figuranten optreden om zijn gezwam te ondersteunen of om lekker tegen tekeer te gaan? Dat Derksen niks met Volt en met Gündoğan heeft lijkt me duidelijk, lekker uitmelken dus zo'n ruzie.
Als je de talkshow daadwerkelijk een paar keer gezien had dan had je geweten dat de gasten het verassend vaak oneens zijn met Derksen en daar vaak ook onderbouwing voor hebben. Je doet het voorkomen als een echokamer, maar ook uit dit fragment blijkt dat dat een valse voorstelling is. De gast hemelt Volt als partij behoorlijk hoog op.
pi_203733528
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:02 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Van 2009 t/m 2019 was ze D66’er. En je bent vast D66 kamerlid Sidney Smeets niet vergeten. Is die al geroyeerd als D66 lid?
Het komt bij elke partij voor. Maar het punt is wel dat D66 een veel grotere en bredere basis heeft om dit soort incidenten op te vangen.

Bij een nieuwe en kleine partij staat of valt het met de kleine groep fractieleden. En dan valt het na een incident uit elkaar.
pi_203733906
quote:

Ook als dat de beschuldigingen richting Gundogan zijn is dat toch geen excuus voor de nogal dubieuze manier waarop Volt hiermee om is gegaan?
pi_203734367
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 07:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat klopt wel. Vanuit de partij erg vreemde afhandeling
  zaterdag 19 februari 2022 @ 10:23:52 #223
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203734842
Ze hebben intussen ook lang genoeg lopen kloten om een roedel aan columnisten over zich heen te krijgen.
pi_203736151
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 08:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Sinds wanneer is VI een betrouwbare bron? ;)
pi_203736169
Ik vind het een heel raar verhaal en ook een rare aanpak van Volt. Misschien komt het omdat ze nieuw zijn en nog niet goed weten hoe ze dit soort dingen moeten aanpakken. Als je iemand schorst vanwege grensoverschrijdend gedrag, dan moeten er wel echt serieuze klachten zijn. Want je beschadigt iemands reputatie enorm. Er zou dus sprake moeten zijn van strafbare feiten en niet van medewerkers die niet happy zijn omdat het kamerlid bijvoorbeeld veeleisend is. Ik ben dus benieuwd wat de klachten nu precies zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')