Jij had het over 36.5 dat is nog een groot gat met 37.12quote:
Ik werd afgeleid hier thuis, dus gemistquote:Op zondag 13 februari 2022 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Na een opening 10.4 is het niet heel verrassend dat Miho hier een hele goede tijd neerzet toch?
Deze bowe vuurt alleen maar mispijlen af op de Spelen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:07 schreef TheVulture het volgende:
Bowe geeft toch echt nooit thuis op de Spelen he
Die opening was dan wel weer verrassend.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na een opening 10.4 is het niet heel verrassend dat Miho hier een hele goede tijd neerzet toch?
Als Jackson faalt wel, jaquote:
4dequote:Op zondag 13 februari 2022 15:07 schreef kilon het volgende:
Hmm.. ik pas mijn voorspelling aan:
Kok 6e
Leerdam 8e
De Jong 17e
Ze flubberen teveel, daardoor komen ze niet in contact met het ijs.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amerikaanse pakken kunnen er niets van.
Kim Holland weet alles van flubberenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze flubberen teveel, daardoor komen ze niet in contact met het ijs.
Ja, niet meer verwacht na haar fysieke problemen.quote:
CALAMITEITquote:
die heeft zich ook niet gekwalificeert.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kim Holland weet alles van flubberen
Hij slikte het in jaquote:Op zondag 13 februari 2022 15:10 schreef Aguero het volgende:
Herman durfde Jutta bijna geen mooie vrouw te noemen
Als ze er maar niet over uitglijdt!quote:
Ik vrees dat de woke brigade hem wil cancelen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:10 schreef Aguero het volgende:
Herman durfde Jutta bijna geen mooie vrouw te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |