SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jaquote:
Ik weet niet of dat een groot nadeel is, de VS hebben Mantia nog niet ingezet toch?quote:
Advies bij deze lui: geluid uitzetten.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Huhhh ze vertelden net dat dat niet kon
Afgezien van China dusquote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef hhh38 het volgende:
Er zijn geen kleintjes meer in het voetbal de Team Pursuit
Mis je nu niet een type Nuis?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk gaat Bert vragen of Jorrit mag rijden
Elke vier jaar weer ergernis, zowel bij de kijker als bij ‘het team’quote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Die ploegenachtervolging blijft toch een problematische rubriek... ik hoop maar dat ze nog wat harder kunnen
#werkenbijdeNOSquote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Huhhh ze vertelden net dat dat niet kon
Behalve het slot was het erg mat. Zal uit hun tenen moeten komen. Dan komen ook de foutjesquote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Die ploegenachtervolging blijft toch een problematische rubriek... ik hoop maar dat ze nog wat harder kunnen
Ja want bij de vrouwen staat een lekker teamquote:Op zondag 13 februari 2022 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Volgende OS alleen maar vrouwen sturen. Mannen mogen mee voor de koffers.
Nou is dit ook wel een heel stek beter dan je van Rusland mocht verwachten, realistisch gezien.quote:
Dankzij het duwen kost op kop rijden minder energiequote:Op zondag 13 februari 2022 14:23 schreef kilon het volgende:
Zegt ook wel wat over deze afstand als je zonder wisselen het snelst bent.
In 2026 van Gaal?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Shorttrack heeft Otter en het langebanen heeft Coopmans of all places.
Zekerquote:
NL rijdt de achtervolging nog steeds net zo als in 2006.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankzij het duwen kost op kop rijden minder energie
Nuis houdt het denk ik nooit vol, dus dat lijkt mij geen goed ide.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker![]()
Die kan Kramer mooi vervangen of Snellink in de toekomst.
Hij had ook pas laat door dat Rusland sneller dan Nederland aan het schaatsen was volgens mij.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou is dit ook wel een heel stek beter dan je van Rusland mocht verwachten, realistisch gezien.
Maar het bij voorbaat al uitsluiten sloeg nergens op nee.
Haha, bij dit onderdeel misschien niet, maar in de breedte zijn die vrouwen op deze OS ongeveer 47x beter (en leuker).quote:Op zondag 13 februari 2022 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja want bij de vrouwen staat een lekker team
Maar Orie heeft niks met de TPquote:Op zondag 13 februari 2022 14:25 schreef Meridiaan het volgende:
Vooraf: JA MaAr Ze rIjDEn BiJ HeTZElfde TeAm
Ze sprak over haar eigen rol in de studio neem ik aan.quote:
De eenzame fietser schaatser.quote:
Was het maar waar. Nooit begrepen waarom zij de vrouwelijke schaatsanaliste is.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Ze sprak over haar eigen rol in de studio neem ik aan.
Ze is lekker om naar te kijken. Oog wil ook wat.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:27 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nooit begrepen waarom zij de vrouwelijke schaatsanaliste is.
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:26 schreef potjecreme het volgende:
Ze zijn toch door! Niet zo negatief mensen.
In haar verdeding, ze had het daar wel over het duwen van de Nederlanders, die niet kunnen duwen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
NL rijdt de achtervolging nog steeds net zo als in 2006.
En nu mevr. Gerritsen zegt dat duwen eigenlijk niet zo goed is, weten we genoeg.
RIA VISSER moet terug.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:27 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nooit begrepen waarom zij de vrouwelijke schaatsanaliste is.
Mwah, begint wat over de datum te raken. Liever Marrit Leenstraquote:Op zondag 13 februari 2022 14:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze is lekker om naar te kijken. Oog wil ook wat.
Heb bij Bergsma altijd een beetje zo'n gevoel van het sneue jochie dat zo z'n best doen om ergens bij te horen, maar dat dat nooit echt 100% lukt.quote:
Aha.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
In haar verdeding, ze had het daar wel over het duwen van de Nederlanders, die niet kunnen duwen.
Dan heeft Kramer geen medaille.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Domme vraag, maar waarom doet Nuis of Krol dit niet? Die moet men dit toch ook wel kunnen?
Liever een snelle man in topvorm dan een stayer die totaal niet in vorm is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |