SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jaquote:
Ik weet niet of dat een groot nadeel is, de VS hebben Mantia nog niet ingezet toch?quote:
Advies bij deze lui: geluid uitzetten.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Huhhh ze vertelden net dat dat niet kon
Afgezien van China dusquote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef hhh38 het volgende:
Er zijn geen kleintjes meer in het voetbal de Team Pursuit
Mis je nu niet een type Nuis?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk gaat Bert vragen of Jorrit mag rijden
Elke vier jaar weer ergernis, zowel bij de kijker als bij ‘het team’quote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Die ploegenachtervolging blijft toch een problematische rubriek... ik hoop maar dat ze nog wat harder kunnen
#werkenbijdeNOSquote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Huhhh ze vertelden net dat dat niet kon
Behalve het slot was het erg mat. Zal uit hun tenen moeten komen. Dan komen ook de foutjesquote:Op zondag 13 februari 2022 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Die ploegenachtervolging blijft toch een problematische rubriek... ik hoop maar dat ze nog wat harder kunnen
Ja want bij de vrouwen staat een lekker teamquote:Op zondag 13 februari 2022 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Volgende OS alleen maar vrouwen sturen. Mannen mogen mee voor de koffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |