Al had ie nog geleefd. 16.35.9 op de 10.000 meter is nou niet echt iets om je druk om te maken.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja.
Zal wel moeten ja, want Sigge Ericsson is dood.
Mooi hè, dat die Amerikanen iedere 4 jaar zo'n klotepak fabriceren voor hun Going For Gold schaatsatleten.quote:
Wellicht kan de scheids nog wat helpenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als China hier sneller rijdt dan Nederland neem ik een jaar lang een Chinese vlag UI
Deze quote ik even.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als China hier sneller rijdt dan Nederland neem ik een jaar lang een Chinese vlag UI
Even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minimaal een Xi Jinping <3 Oeigoeren-ui.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:16 schreef Remco het volgende:
De Noren kunnen toch gewoon alsnog tegen Nederland kunnen?
Moet je wel eerst de halve finale winnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Nederland heeft 3 allrounders, daar kan dinsdag het verschil gemaakt worden.
Waarvan 1 over de datum.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Nederland heeft 3 allrounders, daar kan dinsdag het verschil gemaakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |