Canadees gespot.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:08 schreef kilon het volgende:
Je verwacht niks en toch ben je dan teleurgesteld.
Maar Sven gaat iedereen verrassenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:10 schreef SilverEyes het volgende:
Bosker op MS, Roest 1500m was beter geweest.
Vlag. Daar is de NOS wel blij mee.quote:
Vooraf had ik dit ook gedacht, maar ik denk niet dat Roest op het podium was gekomen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:10 schreef SilverEyes het volgende:
Bosker op MS, Roest 1500m was beter geweest.
Wilhelm Ekensskar, Nils van der Poel en Johan Röjler.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Zweden zich niet heeft geplaatst.
Dat is een goed stelquote:Op zondag 13 februari 2022 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wilhelm Ekensskar, Nils van der Poel en Johan Röjler.
Tsja.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wilhelm Ekensskar, Nils van der Poel en Johan Röjler.
Als China hier sneller rijdt dan Nederland neem ik een jaar lang een Chinese vlag UIquote:Op zondag 13 februari 2022 14:12 schreef SilverEyes het volgende:
Mooi, NOS schrijft alweer ploegen af voordat ze 1m hebben geschaatst
Toch even quoten voor de zekerheid.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als China hier sneller rijdt dan Nederland neem ik een jaar lang een Chinese vlag UI
Al had ie nog geleefd. 16.35.9 op de 10.000 meter is nou niet echt iets om je druk om te maken.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja.
Zal wel moeten ja, want Sigge Ericsson is dood.
Mooi hè, dat die Amerikanen iedere 4 jaar zo'n klotepak fabriceren voor hun Going For Gold schaatsatleten.quote:
Wellicht kan de scheids nog wat helpenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als China hier sneller rijdt dan Nederland neem ik een jaar lang een Chinese vlag UI
Deze quote ik even.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 13 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |