Dit is niet normaal joh.. Lolquote:
Ik ook. Het begon ooit bij gezonde intutie. Intutie is niet altijd even betrouwbaar maar ik zie van nature de leugens en onkunde vaak in ogen en in de lichaamstaal. Noem het mensenkennis. Of beter: kennis van mensen. Klopt er iets niet dan ben ik weg. Is dat toch ergens goed voor. Hoe verzin je het zonder argwaan elke keer te willen bij-prikken terwijl je mogelijk je immuunsysteem verzwakt ipv sterker maakt? En dat allemaal om per prik een klein stukje 'vrijheid' te leasen. Ik snap dat men in zo’n corona mindfuck draaimolen nog maar moeilijk kan terugkomen op deze reeds genomen beslissing zichzelf keer op keer te willen laten injecteren. En nog eens. En straks nog 1. Dus gaat men kritiek hard overschreeuwen. Een dergelijke vergissing is uiteraard maar moeilijk te verkroppen. Men verbied zichzelf op die manier de zaken anders te zien. Dat is pure zelf-censuur. De domste versie van alle censuur die er bestaat. En daarbij een win-win voor de initiatief nemers van deze Corona scam.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat hele coronacircus is een grote zwendel. Je zal maar voor deze zwendelarij je hebben laten injecteren en dat niet 1 keer maar 3 keer zelfs. Ik ben met de dag blijer dat ik schoon ben.
Keb er ook even op gereageerd: "Alsjeblieft niet zeg". manmanman, dit volk..quote:
Ik weet niet hoor maar iedereen die lang genoeg leeft loopt 100% kans om ziek te worden... Fucking downies allemaal zeg, kan die gast niet op de basisschool blijven lesgeven ergens?quote:
Maart 2020 de eerste toespraak van Pinokkio, je ligt in een deukquote:Op zondag 13 februari 2022 15:00 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik ook. Het begon ooit bij gezonde intutie. Intutie is niet altijd even betrouwbaar maar ik zie van nature de leugens en onkunde vaak in ogen en in de lichaamstaal. Noem het mensenkennis. Of beter: kennis van mensen. Klopt er iets niet dan ben ik weg. Is dat toch ergens goed voor. Hoe verzin je het zonder argwaan elke keer te willen bij-prikken terwijl je mogelijk je immuunsysteem verzwakt ipv sterker maakt? En dat allemaal om per prik een klein stukje 'vrijheid' te leasen. Ik snap dat men in zo’n corona mindfuck draaimolen nog maar moeilijk kan terugkomen op deze reeds genomen beslissing zichzelf keer op keer te willen laten injecteren. En nog eens. En straks nog 1. Dus gaat men kritiek hard overschreeuwen. Een dergelijke vergissing is uiteraard maar moeilijk te verkroppen. Men verbied zichzelf op die manier de zaken anders te zien. Dat is pure zelf-censuur. De domste versie van alle censuur die er bestaat. En daarbij een win-win voor de initiatief nemers van deze Corona scam.
Ziel verkocht voor wat centenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb er ook even op gereageerd: "Alsjeblieft niet zeg". manmanman, dit volk..
Ik doe ook aan zelf-censuur door niet meer naar sociale gelegenheden te gaan omdat ik vermoed dat ze QR codes gescant willen hebben.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:00 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik ook. Het begon ooit bij gezonde intutie. Intutie is niet altijd even betrouwbaar maar ik zie van nature de leugens en onkunde vaak in ogen en in de lichaamstaal. Noem het mensenkennis. Of beter: kennis van mensen. Klopt er iets niet dan ben ik weg. Is dat toch ergens goed voor. Hoe verzin je het zonder argwaan elke keer te willen bij-prikken terwijl je mogelijk je immuunsysteem verzwakt ipv sterker maakt? En dat allemaal om per prik een klein stukje 'vrijheid' te leasen. Ik snap dat men in zo’n corona mindfuck draaimolen nog maar moeilijk kan terugkomen op deze reeds genomen beslissing zichzelf keer op keer te willen laten injecteren. En nog eens. En straks nog 1. Dus gaat men kritiek hard overschreeuwen. Een dergelijke vergissing is uiteraard maar moeilijk te verkroppen. Men verbied zichzelf op die manier de zaken anders te zien. Dat is pure zelf-censuur. De domste versie van alle censuur die er bestaat. En daarbij een win-win voor de initiatief nemers van deze Corona scam.
Nooit gesproken over groepsimmuniteit.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maart 2020 de eerste toespraak van Pinokkio, je ligt in een deuk
Blijf uw gezond verstand gebruiken en luister naar de deskundigen.
quote:Op zondag 13 februari 2022 16:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nooit gesproken over groepsimmuniteit.
"We gaan niet op slot"quote:Op zondag 13 februari 2022 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kan die stem van die vent serieus niet meer aanhoren. Ik kan er niet meer om lachen. De bevolking is door de propaganda gehypnotiseerd. Leven in een massa-psychose. Men hallucineert. Maandenlange manipulatie en het voortdurend zaaien van angst heeft een gevaarlijke tweedeling teweeggebracht. En eenmaal geprikt maakt het allemaal toch niet meer uit en dan doet men er nog een schepje bovenop door net doen alsof het allemaal heel normaal is wat er allemaal gebeurd. Worden boos op on-gevaccineerden omdat ze ten diepste zelf niet helemaal zeker zijn wat betreft hun prik-abbo. Afdeling: geradicaliseerde prikkers. Die types zijn al helemaal bizar.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit noemen we psychologische oorlogvoeringquote:
Kun je deze gedachte verklaren, verwacht je een nieuwe variant golf in het najaar of een andere reden tot vrijheidsbeperking?quote:
De reden tot vrijheidsbeperking ligt er toch altijd, dezelfde aantallen als met de griep overspoelen de gezondheidszorg al, dus hoe wil je, als de zorg normale aantallen nauwelijks aan kan.... Datzelfde wl denken aan te kunnen als je t.o.v. toen, nu door een veel conservatievere bril naar de werkelijkheid kijkt.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:37 schreef Za het volgende:
[..]
Kun je deze gedachte verklaren, verwacht je een nieuwe variant golf in het najaar of een andere reden tot vrijheidsbeperking?
Eens.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:40 schreef ludovico het volgende:
De reden tot vrijheidsbeperking ligt er toch altijd, dezelfde aantallen als met de griep overspoelen de gezondheidszorg al, dus hoe wil je, als de zorg normale aantallen nauwelijks aan kan.... Datzelfde wl denken aan te kunnen als je t.o.v. toen, nu door een veel conservatievere bril naar de werkelijkheid kijkt.
Al zouden we 50% meer IC capaciteit hebben - handen en bedden - dan zouden we normale aantallen op de IC nog niet tollereren!
Dat maakt het zo fucking funest deze waanzin.
Dit wist ik al begin 2020.
De glasharde ontkenning van de fucking realiteit door die OMT figuren maakte mij bewust van het feit dat er geen uitweg is, met deze blik op de realiteit komen we nooit van de maatregelen af.
Die gehele zienswijze moet dus anders. Hoe dan!? Ze tonen zich al 2 jaar ziende blind.
Ik ben het met je eens hoor, maar het boos/kwaad zijn heb ik achter me gelaten, het vreet teveel negatieve energie en het is eigenlijk ook wat ze willen. Je miserabel laten voelen op welke manier dan ook. Nou dat is ze dan mooi niet gelukt bij mij. Mensen die het nu nog steeds niet zien, ja ach daar heb ik allang geen boodschap meer aan.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik kan die stem van die vent serieus niet meer aanhoren. Ik kan er niet meer om lachen. De bevolking is door de propaganda gehypnotiseerd. Leven in een massa-psychose. Men hallucineert. Maandenlange manipulatie en het voortdurend zaaien van angst heeft een gevaarlijke tweedeling teweeggebracht. En eenmaal geprikt maakt het allemaal toch niet meer uit en dan doet men er nog een schepje bovenop door net doen alsof het allemaal heel normaal is wat er allemaal gebeurd. Worden boos op on-gevaccineerden omdat ze ten diepste zelf niet helemaal zeker zijn wat betreft hun prik-abbo. Afdeling: geradicaliseerde prikkers. Die types zijn al helemaal bizar.
Kans bestaat dat we de verspreiding van virussen structureel verlaagd hebben door.... Met oma in de ruimte wat meer te ventileren en sneller thuis te blijven / thuis te werken etc.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:52 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Vooralsnog is er geen griepepidemie.
Mocht die er wel komen denk ik dat mensen niet meer zomaar hoestend een verpleeghuis zullen binnenwandelen, of al hun collega's besmetten.
De TT zegt vrijheid tot september, en ik vroeg me af waar dat op gestoeld was.
Verwacht een herhaling van de afgelopen 2 jaar, mensen vergeten blijkbaar snel, dus bijna alles weer los na maart om in september weer voorzichtig vrijheid beperkende maatregelen in te voeren.. omdat het griepseizoen aanbreekt.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:37 schreef Za het volgende:
[..]
Kun je deze gedachte verklaren, verwacht je een nieuwe variant golf in het najaar of een andere reden tot vrijheidsbeperking?
https://www.accountancyva(...)-vorig-jaar-behaald/quote:Op zondag 13 februari 2022 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verwacht een herhaling van de afgelopen 2 jaar, mensen vergeten blijkbaar snel, dus bijna alles weer los na maart om in september weer voorzichtig vrijheid beperkende maatregelen in te voeren.. omdat het griepseizoen aanbreekt.
Zie geen reden waarom het dit keer anders zou zijn, zeker niet na de berichten uit media (het lange termijn plan (script) , leren leven met covid/influenza.
Dan halen ze ook die QR code weer uit de kast. Als dit voorjaar misschien tijdelijk afgeschaft word. Er is niet voor niet 29 miljoen voor vrij gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2022 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verwacht een herhaling van de afgelopen 2 jaar, mensen vergeten blijkbaar snel, dus bijna alles weer los na maart om in september weer voorzichtig vrijheid beperkende maatregelen in te voeren.. omdat het griepseizoen aanbreekt.
Zie geen reden waarom het dit keer anders zou zijn, zeker niet na de berichten uit media (het lange termijn plan (script) , leren leven met covid/influenza.
Ik word knettergek van die idioten die de huidige maatregelen allemaal proportioneel vinden.... Als het aan die mensen ligt blijven we hier cht altijd in hangen. Er is gn exit.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:56 schreef _I het volgende:
[..]
https://www.accountancyva(...)-vorig-jaar-behaald/
Tot we weer aan de drempelwaarde van de urgendadoelstellingen zitten en dan gaat het land weer op slot.
En ondertussen weer een nieuwe variant of concern faken, zodat iedereen blijft denken dat het om gezondheid draait.
Hier werd de hele tijd geroepen dat het RIVM er alles aan deed om paniek te zaaien en nu blijkt uit dat artikel van jou precies het tegenovergestelde. Het RIVM had allerlei signalen dat corona voor afschuwelijke gevolgen kon zorgen en dat hield het RIVM bewust stil. Ze gaven juist aan dat er geen reden voor paniek was en dat het allemaal wel mee zou vallen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:34 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Vermoeden was er, toch werden alle beschermmiddelen aan China verkocht.
Ze wisten dat er te weinig bescherming zou zijn als het hier wel zou komen.
Van welke politieke partij is hij?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:33 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Deze politicus heeft wel een erg oproerende mening steeds.
? Wat wil je horen?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier werd de hele tijd geroepen dat het RIVM er alles aan deed om paniek te zaaien en nu blijkt uit dat artikel van jou precies het tegenovergestelde. Het RIVM had allerlei signalen dat corona voor afschuwelijke gevolgen kon zorgen en dat hield het RIVM bewust stil. Ze gaven juist aan dat er geen reden voor paniek was en dat het allemaal wel mee zou vallen.
Gaan we daarover nog iets horen van de users hier?
Misschien beginnen met toegeven dat er helemaal geen sprake van paniekvoetbal was, maar dat de zwartste situaties wel voorbereid werden maar bewust niet gecommuniceerd naar het volk om juist paniek te voorkomen?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
? Wat wil je horen?
Dat die Hugo de Jonge ook voor een tribunaal mag vanwege het wegkrassen van omvangrijke adviezen die onafhankelijk zouden moeten zijn van het OMT?
Dat het OMT zijn mond ook stil houdt?
Ze zijn allemaal fout. Maar hey, wie zegt - op basis van goede argumenten - al steeds dat het een onbetrouwbaar corrupt zooitje is? Iedereen hier.
Paniekvoetbal al om, geen idee waarom je denkt dat dat er niet was.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien beginnen met toegeven dat er helemaal geen sprake van paniekvoetbal was, maar dat de zwartste situaties wel voorbereid werden maar bewust niet gecommuniceerd naar het volk om juist paniek te voorkomen?
Het artikel wat _I post:quote:Op zondag 13 februari 2022 21:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Paniekvoetbal al om, geen idee waarom je denkt dat dat er niet was.
Nee je snapt het niet, dat men helemaal in het begin rekening hield met een ernstig scenario maar dit niet deelde met het volk houdt in dat de miljoenmiljard compleet onzinnige horrormodellen om zoveel mogelijk mensen calm and submissive te maken in de twee jaar daarna niet plaatsgevonden hebben.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Paniekvoetbal al om, geen idee waarom je denkt dat dat er niet was.
Omdat corrupte Hugo zijn handelen gecovered wilt hebben zegt natuurlijk niks over wel of geen paniekvoetbal.
Die zwartste scenario's, die hadden natuurlijk al in 1950 beschikbaar moeten zijn.
Ik heb echt geen idee waar jij dat vertrouwen in de staat vandaan haalt want als je het mij vraagt heeft die hele crisis de gigantische stupiditeit en de corrupte beerput alleen maar extra blootgelegd.
Oei, da's niet de bedoeling natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2022 21:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier werd de hele tijd geroepen dat het RIVM er alles aan deed om paniek te zaaien en nu blijkt uit dat artikel van jou precies het tegenovergestelde. Het RIVM had allerlei signalen dat corona voor afschuwelijke gevolgen kon zorgen en dat hield het RIVM bewust stil. Ze gaven juist aan dat er geen reden voor paniek was en dat het allemaal wel mee zou vallen.
Gelezen, wat moet ik er van vinden? Oninteressant artikel, 36k doden is al vaker gezegd en volgens mij had Osterhaus het zelfs een keer over 150k doden gehad. Dusseh, tzal wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het artikel wat _I post:
https://nos.nl/artikel/24(...)dat-niet-met-publiek
Uiteindelijk is het een mutatie, mogelijk afkomstig van muizen die voor het effect heeft gezorgd, niet onze avondklok of 1,5 meter etc.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:03 schreef ludovico het volgende:
Kans bestaat dat we de verspreiding van virussen structureel verlaagd hebben door.... Met oma in de ruimte wat meer te ventileren en sneller thuis te blijven / thuis te werken etc.
Maar ik denk dat alles grof overschat wordt qua effectiviteit.
Het griepseizoen loopt van nov/dec tot maart oid.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:08 schreef PSVCL het volgende:
Het lange termijn plan is imo om gezichtsverlies tegen te gaan.quote:Zie geen reden waarom het dit keer anders zou zijn, zeker niet na de berichten uit media (het lange termijn plan (script) , leren leven met covid/influenza.
Ah ja, het woke slachtoffercircus in overdrive.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:14 schreef ludovico het volgende:
Onder het mom van keep your enemies closer:
DIt is wat Koopmans "retweet" op twitter.
[ twitter ]
Oeh goeie, hier gaan ze op losquote:Op maandag 14 februari 2022 00:36 schreef Grems het volgende:
[..]
Ah ja, het woke slachtoffercircus in overdrive.
De wereld gegijzeld omdat hoogbejaarden en terminaal zieken niet met een virus om kunnen gaan en omdat whiplashpatienten een nieuwe modeziekte gevonden hebben om aandacht te kunnen krijgen.
We gaan echt in moordend tempo richting 2081quote:Op maandag 14 februari 2022 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh goeie, hier gaan ze op los
Wat een sneue reactie.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat verzin je er zelf bij.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:51 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, dat men helemaal in het begin rekening hield met een ernstig scenario maar dit niet deelde met het volk houdt in dat de miljoenmiljard compleet onzinnige horrormodellen om zoveel mogelijk mensen calm and submissive te maken in de twee jaar daarna niet plaatsgevonden hebben.
Ze doen dan echt iets niet goed bij de Pharma industrie, eerst een behoorlijk actief en schadelijk virus..quote:
Ah, je wilde enkel gehaast even de doelpalen verzetten...quote:Op maandag 14 februari 2022 07:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Excuses, het had wel plaatsgevonden moeten zijn.
Scherp opgemerkt
Doelpalen? Het gaat over de eindeloze stortvloed horrorscenario's van het RIVMquote:Op maandag 14 februari 2022 08:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, je wilde enkel gehaast even de doelpalen verzetten...
De booster IS gewoon het vaccin. Niets meer. Niets minder.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze doen dan echt iets niet goed bij de Pharma industrie, eerst een behoorlijk actief en schadelijk virus..
En als zover is voor boosters een hele milde versie verspreiden..
Miljoenen genvesteerd in een booster die daarna heel wat minder succes is dan de vaccins..
Slechte planning of.. zullen we het maar gewoon op BNW gooien!
Hij doelt waarschijnlijk op de marketingcampagne.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef vosss het volgende:
[..]
De booster IS gewoon het vaccin. Niets meer. Niets minder.
Het lijkt er sterk op dat ambtenaren gesleuteld hebben in de adviezen van het OMT en het RIVM. Met als gevolg bijvoorbeeld het te laat inzetten van beschermingsmiddelen in de zorg. Dit krijgt nog wel een staartje hoop ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Doelpalen? Het gaat over de eindeloze stortvloed horrorscenario's van het RIVM
Kom je weer met je nepnieuws. Dat filmpje is van 2 jaar geleden en heeft niets met corona te maken. De brandweer staakte toen voor meer salaris en kwam toen in gevecht met de opgeroepen politie terecht.quote:
Best lang artikel om de angst erin te houden.quote:Nederland is niet voorbereid op de uitbraak van een nieuwe pandemie. Zo is er een acuut tekort aan infectieartsen. Ook schiet de signalering van nieuwe ziektes tekort.
Tjah..quote:
Nouja opzicht prima, IC capaciteit is afgeschaald niet opgeschaald.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee![]()
Nederland niet voorbereid op nieuwe pandemie: ‘De volgende kan evengoed vandaag uitbreken’
[..]
Best lang artikel om de angst erin te houden.
Nouja als dat zo is, waarom zeggen virologen dan geen fuck over het interactie effect tussen mutaties?quote:Op maandag 14 februari 2022 00:26 schreef Za het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een mutatie, mogelijk afkomstig van muizen die voor het effect heeft gezorgd, niet onze avondklok of 1,5 meter etc.
De huidige variant muteert verder door tot nog minder van impact, of zelfs niet meer imo.
Ik zie geen golf meer in september waardoor mensen hun vrijheden zouden verliezen.
Griep lijkt de aftocht te hebben geblazen, maar kan via Azi altijd weer hierheen komen, maar dan in nov/dec.
Ik dacht dat vrijheid tot september op corona sloeg.
Midden in een pandemie de IC capaciteit afschalen en vervolgens vergaande vrijheidsbeperkende maatregelen nemen "want de zorg!!!" en het merendeel slikt het als zoete koek.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja opzicht prima, IC capaciteit is afgeschaald niet opgeschaald.
Terwijl ze achter de schermen druk bezig zijn om de vaccinaties die nog gaan komen 'verplicht' te maken zonder de grondwet aan te tasten. Evt. door de grondwet wat aan te passen ofzo. En meteen 2G in te gaan voeren als er teveel 'ziek' testen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het is wel oprecht smikkelberen hoor met die beerput die nu open is.
Langzamerhand gaan dingen (zoals het weigeren van vaccinatie) voelen als een overwinning op zich.
Dat bord wat de vent was houd maakt mij goed pissed. als hij voor me had gestaan had hij een tik met mijn stok voor zijn hoofd gehadquote:
Yes maar werkt niet optimaal.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef vosss het volgende:
[..]
De booster IS gewoon het vaccin. Niets meer. Niets minder.
Met name eind vorig jaar was er een periode dat je echt sterk in je schoenen moest staan om te blijven weigeren. Nu heb ik het gevoel dat er te weinig draagvlak is, al heeft de volgzaamheid van de gemiddelde burger me al eerder verbaasd.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Terwijl ze achter de schermen druk bezig zijn om de vaccinaties die nog gaan komen 'verplicht' te maken zonder de grondwet aan te tasten. Evt. door de grondwet wat aan te passen ofzo. En meteen 2G in te gaan voeren als er teveel 'ziek' testen.
Ondertussen proberen ze er ook wat meer censuur door te drukken op het internet.
Dat filmpje ook waarin door de overheid wordt uitgelegd hoe je als burger de 'juiste informatie' kunnen herkennen. Tenenkrommend gewoon.
Als het andersom was geweest dan was de wereld te klein. Nu hoor je niemand erover.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat bord wat de vent was houd maakt mij goed pissed. als hij voor me had gestaan had hij een tik met mijn stok voor zijn hoofd gehad
Er word zat lelijke dingen gezegd naar ongevaccineerden, maar dit is het toppunt.
Zulke mensen is een van de reden waarom het zo eng is dat Hugo een lijst heeft van alle ongevaccineerden inclusief adressen. Voor de gemiddelde hacker niet moeilijk om aan te komen of als ze die lijst al niet ergens per ongeluk of expres ergens laten slingeren. Er zijn gekken bij en daarom hang ik niet aan de grote klok wat mijn 'status' is. En dat ik geen vinkje heb is dan omdat ik niet mee wil werken aan een QR maatschappij, wat ook zo is, maar ik zeg dus niet dat dat ook is omdat ik geen spuit(en) heb genomen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest dan was de wereld te klein. Nu hoor je niemand erover.
De Olympische Spelen zijn weer begonnen inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige zelfs met fakkels
Alleen zijn dat voornamelijk gekken die raaskallen over tribunalen en genocide, politici thuis opzoeken, en GGD-medewerkers intimideren.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:28 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zulke mensen is een van de reden waarom het zo eng is dat Hugo een lijst heeft van alle ongevaccineerden inclusief adressen. Voor de gemiddelde hacker niet moeilijk om aan te komen of als ze die lijst al niet ergens per ongeluk of expres ergens laten slingeren. Er zijn gekken bij en daarom hang ik niet aan de grote klok wat mijn 'status' is. En dat ik geen vinkje heb is dan omdat ik niet mee wil werken aan een QR maatschappij, wat ook zo is, maar ik zeg dus niet dat dat ook is omdat ik geen spuit(en) heb genomen.
Er lopen gekken rond
Precies, als zulke gekken al daartoe in staat zijn.. Tot wat is een overheid dan in staat met virtueel oneindige middelen en beschikt over een geweldsmonopolie?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen zijn dat voornamelijk gekken die raaskallen over tribunalen, politici thuis opzoeken, en GGD-medewerkers intimideren.
En daarom kent een functionerende democratische rechtsstaat waarborgen die dat voorkomen.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Precies, als zulke gekken al daartoe in staat zijn.. Tot wat is een overheid dan in staat met virtueel oneindige middelen en beschikt over een geweldsmonopolie?
Ja hoi. Die hebben we enkele jaren geleden al afgeschaft. Ik ben daar nog steeds boos over.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En daarom kent een functionerende democratische rechtsstaat waarborgen die dat voorkomen.
Hey meidquote:
We hebben de democratische rechtsstaat afgeschaft? Dat memo heb ik even gemist.quote:Die hebben we enkele jaren geleden al afgeschaft. Ik ben daar nog steeds boos over.
Gekken heb je aan beide kanten van het spectrum natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige zelfs met fakkels
Genoeg is genoeg !quote:
Goede zakenmensen ?quote:Op maandag 14 februari 2022 10:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wie of wat is er verantwoordelijk voor de constante stroom van zulke berichten?
Uit welk theorie boekje heb je dat over genomen ?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
een functionerende democratische rechtsstaat
Stond op Twitter dus moet het waar zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Uit welk theorie boekje heb je dat over genomen ?
Vind het momenteel niet echt een FUNCTIONERENDE democratische rechtstaat.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En daarom kent een functionerende democratische rechtsstaat waarborgen die dat voorkomen.
Talloze voorbeelden van journalisten die van alles uitzoeken mbt corona. Dat dat niet de resultaten oplevert die jij graag ziet betekent niet dat de media niet functioneert als luis in de pels.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:24 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Vind het momenteel niet echt een FUNCIONERENDE democratische rechtstaat.
Voor een democratie heb je goede journalisten nodig die alles bekritiseren en uitzoeken. Daar is momenteel geen sprake van. Ze zijn bijna allemaal in een angstpsychose geschoten en menen dat er maar een mening uitgedragen dient te worden om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Alles wat niet in dat stramien pastte werd gelijk 'misinformatie'.![]()
Helemaal triest dat ze 'misinformatie' en 'fakenews' willen verbieden of reguleren.
Gaat echt helemaal richting 1984.
Bedoel je de "fact checkers" ?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Talloze voorbeelden van journalisten die van alles uitzoeken mbt corona. Dat dat niet de resultaten oplevert die jij graag ziet betekent niet dat de media niet functioneert als luis in de pels.
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bedoel je de "fact checkers" ?
Er wordt alleen official-narrative informatie gebruikt.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet.
Maar vertel, wat is er mis met de fact checkers? De fact checkers die de de facts checken geven doorgaans bijzonder duidelijk aan welke informatie ze hebben gebruikt om de facts te checken. Dit zorgt ervoor dat jij eigenhandig de facts van de fact checker kan checken. Dan ben ik benieuwd: welke door jou gecheckte facts bleken niet te kloppen, en hoe kwam je tot die conclusie?
Wat er is mis mee is? Dat ze hyper subjectief "fact checken" en letterlijk hersengymnastiek bedrijven om tot de juiste uitkomst te komen.quote:Maar vertel, wat is er mis met de fact checkers? De fact checkers die de de facts checken geven doorgaans bijzonder duidelijk aan welke informatie ze hebben gebruikt om de facts te checken. Dit zorgt ervoor dat jij eigenhandig de facts van de fact checker kan checken. Dan ben ik benieuwd: welke door jou gecheckte facts bleken niet te kloppen, en hoe kwam je tot die conclusie?
De laatste tijd beginnen er eindelijk sommige journalisten goede vragen te stellen maar in het begin schoten ze m.i. enorm tekort.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Talloze voorbeelden van journalisten die van alles uitzoeken mbt corona. Dat dat niet de resultaten oplevert die jij graag ziet betekent niet dat de media niet functioneert als luis in de pels.
De grootste grap was deze:quote:Op maandag 14 februari 2022 12:59 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
De laatste tijd beginnen er eindelijk sommige journalisten goede vragen te stellen maar in het begin schoten ze m.i. enorm tekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |