Eh, nee.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
En die risico's waren nog hoger voor mensen die daarvoor al gevaccineerd zijn.
Ah, komt de aap uit de mouw.quote:Keb niet het hele artikel gelezen
Een 'dermate besmetting' oplopen dat je je laat testen? Ik weet niet of je het weet, maar niet alleen doodzieke mensen lieten zich testen.quote:maar die opmerkingen zijn al langsgekomen over het artikel in nature op Twitter.
Niemand gelooft dat een dermate besmetting oplopen dat je je laat testen gezond is. Tis maar de vraag of deze statistieken dus niet precies hetzelfde zouden zijn bij good old influenza.
quote:Net als in Noorwegen een klimaatstempel op je boodschappen? Zou zomaar eens kunnen
Op zich weten veel mensen het wel: vlees eten is niet goed voor het milieu, een vegaburger is een stuk beter. Toch lopen veel mensen in de supermarkten op een drafje naar het vleesvak. In Noorwegen worden ze bij het boodschappen doen nu soms al geconfronteerd met de impact van hun boodschappen op het klimaat, en dat gebeurt bij ons straks misschien ook.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)markt-lidl-noorwegen
Propaganda.quote:
Op de "Covid scam" na heeft mijn perceptie raakvlakken met die van jouquote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voornamelijk het aan elkaar knopen van gegevens uit allerhande bronnen en daar vervolgens een bijzonder niet-transparant systeem omheen bouwen waaruit resultaten komen waarvan niemand precies weet hoe ze tot stand gekomen zijn (en daarmee dus praktisch oncontroleerbaar zijn) en het optuigen van systemen die in eerste instantie een legitiem doel dienen maar die vervolgens ook wel handig zijn in het kader van compleet andere doeleinden. En natuurlijk de combinatie van de twee.
In het kader van het CTB: dat is in essentie een legitieme toepassing van zo'n systeem. Dat is het wat mij betreft nu (al een tijdje) niet meer. Ik vind het zelf ook een slechte zaak dat bij de totstandkoming ervan er geen duidelijke kaders en criteria opgesteld zijn voor het invoeren en afschaffen van het CTB, en je ziet nu dat de politiek het moeilijk vindt om er afscheid van te nemen. Nu is er van oneigenlijke toepassing geen sprake, en zijn er geen aanwijzingen dat dat gaat gebeuren, maar het is wel belangrijk om daar waakzaam voor te zijn.
Schud je dit zo uit je rechter mouw? Lekker man.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:23 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Op de "Covid scam" na heeft mijn perceptie raakvlakken met die van jou
Maar als je deze inzichten hebt, of zegt te hebben, dan word toch duidelijk dat we precies hiernaartoe op weg zijn?
Let wel: Deze zaken waren een jaar geleden nog 'complot verhaaltjes'. De ironie is dat het inderdaad complotten zijn. Ja complotten bestaan. We zitten er midden in. Zonder complotten geen politiek. Zonder complotten kun je geen oorlog winnen. Complotten zijn als zuurstof voor de wereldpolitiek. De kunst is om iedereen voor achterlijke complotdenker uit te maken, de achterlijke bevolking in die waan mee te krijgen en de complotmakers kunnen hun gang gaan. En de oorlog is half gewonnen
Nu dringen de antwoorden steeds meer door de "massapsychose" heen waarin de bevolking zich mentaal bevind. En is daar een arsenaal aan duidelijke aanwijzingen van een duidelijk glijdende schaal waarin we ons bevinden.
Dat we zwart/wit en wat kort door de bocht gezegd naar een totaal controle systeem gaan zonder dat we daar enige invloed op zouden kunnen hebben (gehad) door ons stemgedrag. Willen we dit? Het is duidelijk dat we niet door Den Haag worden geregeerd en je net zo goed op Bassie en Adriaan kunt gaan stemmen maar dat wetten grotendeels gemaakt en verordent worden door Brussel. Omtzigt had het over 92% van de wetten. En de ongekozen machten daarachter.
Alleen al het feit dat dit soort zaken absoluut niet op de NPO te zien waren, en men moest uitwijken naar internet vanwege de censuur en de 'fakenews' beschuldigingen door allerlei idioten die anderen voor "wappie" of "complotdenker" uitmaken daarbij moeten bij normaal rationeel denkende mensen toch een arsenaal aan alarmbellen gaan rinkelen zou je zeggen. Maar ze zijn niet in de reguliere media zichtbaar tenzij een "limited hangout" onvermijdelijk is omdat de kritiek en de druk van een opstandige bevolking onhoudbaar word.
En dat zien we nu dus langzaam gebeuren.
Het is net als met een hond of kat. Ze bevatten het concept van vingerwijzen niet. Je wijst naar het stuk vlees dat ergens achter het dier ligt maar die blijft maar vol onbegrip naar je wijzende vinger kijken. Wijzen gaat het dier simpelweg boven de pet.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Schud je dit zo uit je rechter mouw? Lekker man.
Mooi verhaal. Ik pak een klein dingetje eruit. Omzigt zegt juist dat het niet 92% is. Dit is het probleem met mensen zoals jij. Anderen de maat nemen, maar je bent zelf niet in staat om de informatie goed tot je te nemen. Ik zou dus als ik jou was iets minder arrogant doen, dat komt ook de sfeer hier ten goede.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:23 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maar als je deze inzichten hebt, of zegt te hebben, dan word toch duidelijk dat we precies hiernaartoe op weg zijn?
Let wel: Deze zaken waren een jaar geleden nog 'complot verhaaltjes'. De ironie is dat het inderdaad complotten zijn. Ja complotten bestaan. We zitten er midden in. Zonder complotten geen politiek. Zonder complotten kun je geen oorlog winnen. Complotten zijn als zuurstof voor de wereldpolitiek. De kunst is om iedereen voor achterlijke complotdenker uit te maken, de achterlijke bevolking in die waan mee te krijgen en de complotmakers kunnen hun gang gaan. En de oorlog is half gewonnen
Nu dringen de antwoorden steeds meer door de "massapsychose" heen waarin de bevolking zich mentaal bevind. En is daar een arsenaal aan duidelijke aanwijzingen van een duidelijk glijdende schaal waarin we ons bevinden.
Dat we zwart/wit en wat kort door de bocht gezegd naar een totaal controle systeem gaan zonder dat we daar enige invloed op zouden kunnen hebben (gehad) door ons stemgedrag. Willen we dit? Het is duidelijk dat we niet door Den Haag worden geregeerd en je net zo goed op Bassie en Adriaan kunt gaan stemmen maar dat wetten grotendeels gemaakt en verordent worden door Brussel. Omtzigt had het over 92% van de wetten. En de ongekozen machten daarachter.
Alleen al het feit dat dit soort zaken absoluut niet op de NPO te zien waren, en men moest uitwijken naar internet vanwege de censuur en de 'fakenews' beschuldigingen door allerlei idioten die anderen voor "wappie" of "complotdenker" uitmaken daarbij moeten bij normaal rationeel denkende mensen toch een arsenaal aan alarmbellen gaan rinkelen zou je zeggen. Maar ze zijn niet in de reguliere media zichtbaar tenzij een "limited hangout" onvermijdelijk is omdat de kritiek en de druk van een opstandige bevolking onhoudbaar word.
Waarom zet je covid scam tussen haakjes?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:23 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ok laat dat een misinterpretatie zijn van mijn kant alhoewel het zeker is dat ons kabinet naar de pijpen danst van het WEF. Daarom zou ik de rest van de linkjes die ik geef goed onthoudenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef The_End het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Ik pak een klein dingetje eruit. Omzigt zegt juist dat het niet 92% is. Dit is het probleem met mensen zoals jij. Anderen de maat nemen, maar je bent zelf niet in staat om de informatie goed tot je te nemen. Ik zou dus als ik jou was iets minder arrogant doen, dat komt ook de sfeer hier ten goede.
Het was geen misinterpretatie. De titel van de bron is een leugen. Echter heb jij het zelf niet gechecked. Daarna begin je een verhaal over een hond of een kat. Welk dier ben jij?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:48 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ok laat dat een misinterpretatie zijn van mijn kant alhoewel het zeker is dat ons kabinet naar de pijpen danst van het WEF. Daarom zou ik de rest van de linkjes die ik geef goed onthouden
Daarnaast is het zeker dat Brussel een machtshonger orgaan is waaraan ons kabinet al lang geleden haar ziel heeft verkocht.
En de sfeer hier is overigens altijd beroerd.
En de rest daar ga je niet op in.
Ben je een voorstander van de agenda van het WEF?
Tja waarom quote jij een volledig bericht vanwege die haakjes. Ik denk daar komt zeker commentaar en kritiek over Klaus Schwab's ideeën en zijn onderhuidse chips als opvolger voor de QR code. Maar neequote:Op zondag 13 februari 2022 12:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom zet je covid scam tussen haakjes?
Omdat het 1 grote scam is, je moet wel eerlijk blijven.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:18 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Tja waarom quote jij een volledig bericht vanwege die haakjes. Ik denk daar komt zeker commentaar en kritiek over Klaus Schwab's ideeën en zijn onderhuidse chips als opvolger voor de QR code. Maar nee
Hoeveel krijg je betaalt ?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef The_End het volgende:
[..]
Het was geen misinterpretatie. De titel van de bron is een leugen. Echter heb jij het zelf niet gechecked. Daarna begin je een verhaal over een hond of een kat. Welk dier ben jij?
De rest ga ik inderdaad niet op in. Je hebt een verhaaltje geplaatst met de bekende BNW mening en bijbehorende 'feiten' inclusief de leugens over de NPO die keer op keer ontkracht worden.
Ik ben een voorstander van technologische vooruitgang, dus dat zal soms wel in lijn liggen met de agenda van de WEF.
En we leven nog steeds.. wat een wonder!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat hele coronacircus is een grote zwendel. Je zal maar voor deze zwendelarij je hebben laten injecteren en dat niet 1 keer maar 3 keer zelfs. Ik ben met de dag blijer dat ik schoon ben.
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En we leven nog steeds.. wat een wonder!
Ik ben ook een voorstander van technische vooruitgang maar geen voorstander van het WEFquote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef The_End het volgende:
[..]
Het was geen misinterpretatie. De titel van de bron is een leugen. Echter heb jij het zelf niet gechecked. Daarna begin je een verhaal over een hond of een kat. Welk dier ben jij?
De rest ga ik inderdaad niet op in. Je hebt een verhaaltje geplaatst met de bekende BNW mening en bijbehorende 'feiten' inclusief de leugens over de NPO die keer op keer ontkracht worden.
Ik ben een voorstander van technologische vooruitgang, dus dat zal soms wel in lijn liggen met de agenda van de WEF.
Een verstandig mens kan toch zeker bevatten dat we op weg zijn naar een Nieuwe Wereldorde en een nieuw financieel systeem? Elk rationeel mens kan inzien dat er een machtsverschuiving gaande is (wereldwijd) die niets van doen heeft met democratie. Net zoals je hebt onderzocht of de pandemie een echte pandemie is.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef The_End het volgende:
[..]
Hebben we toch weer mooi een killergolf overleefd , ondanks de dreigementen van die engnekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |