Nee, dat verzin je er zelf bij.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:51 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, dat men helemaal in het begin rekening hield met een ernstig scenario maar dit niet deelde met het volk houdt in dat de miljoenmiljard compleet onzinnige horrormodellen om zoveel mogelijk mensen calm and submissive te maken in de twee jaar daarna niet plaatsgevonden hebben.
Ze doen dan echt iets niet goed bij de Pharma industrie, eerst een behoorlijk actief en schadelijk virus..quote:
Ah, je wilde enkel gehaast even de doelpalen verzetten...quote:Op maandag 14 februari 2022 07:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Excuses, het had wel plaatsgevonden moeten zijn.
Scherp opgemerkt
Doelpalen? Het gaat over de eindeloze stortvloed horrorscenario's van het RIVMquote:Op maandag 14 februari 2022 08:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, je wilde enkel gehaast even de doelpalen verzetten...
De booster IS gewoon het vaccin. Niets meer. Niets minder.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze doen dan echt iets niet goed bij de Pharma industrie, eerst een behoorlijk actief en schadelijk virus..
En als zover is voor boosters een hele milde versie verspreiden..
Miljoenen geïnvesteerd in een booster die daarna heel wat minder succes is dan de vaccins..
Slechte planning of.. zullen we het maar gewoon op BNW gooien!
Hij doelt waarschijnlijk op de marketingcampagne.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef vosss het volgende:
[..]
De booster IS gewoon het vaccin. Niets meer. Niets minder.
Het lijkt er sterk op dat ambtenaren gesleuteld hebben in de adviezen van het OMT en het RIVM. Met als gevolg bijvoorbeeld het te laat inzetten van beschermingsmiddelen in de zorg. Dit krijgt nog wel een staartje hoop ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Doelpalen? Het gaat over de eindeloze stortvloed horrorscenario's van het RIVM
Kom je weer met je nepnieuws. Dat filmpje is van 2 jaar geleden en heeft niets met corona te maken. De brandweer staakte toen voor meer salaris en kwam toen in gevecht met de opgeroepen politie terecht.quote:
Best lang artikel om de angst erin te houden.quote:Nederland is niet voorbereid op de uitbraak van een nieuwe pandemie. Zo is er een acuut tekort aan infectieartsen. Ook schiet de signalering van nieuwe ziektes tekort.
Tjah..quote:
Nouja opzicht prima, IC capaciteit is afgeschaald niet opgeschaald.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee![]()
Nederland niet voorbereid op nieuwe pandemie: ‘De volgende kan evengoed vandaag uitbreken’
[..]
Best lang artikel om de angst erin te houden.
Nouja als dat zo is, waarom zeggen virologen dan geen fuck over het interactie effect tussen mutaties?quote:Op maandag 14 februari 2022 00:26 schreef Za het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een mutatie, mogelijk afkomstig van muizen die voor het effect heeft gezorgd, niet onze avondklok of 1,5 meter etc.
De huidige variant muteert verder door tot nog minder van impact, of zelfs niet meer imo.
Ik zie geen golf meer in september waardoor mensen hun vrijheden zouden verliezen.
Griep lijkt de aftocht te hebben geblazen, maar kan via Azië altijd weer hierheen komen, maar dan in nov/dec.
Ik dacht dat vrijheid tot september op corona sloeg.
Midden in een pandemie de IC capaciteit afschalen en vervolgens vergaande vrijheidsbeperkende maatregelen nemen "want de zorg!!!" en het merendeel slikt het als zoete koek.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja opzicht prima, IC capaciteit is afgeschaald niet opgeschaald.
Terwijl ze achter de schermen druk bezig zijn om de vaccinaties die nog gaan komen 'verplicht' te maken zonder de grondwet aan te tasten. Evt. door de grondwet wat aan te passen ofzo. En meteen 2G in te gaan voeren als er teveel 'ziek' testen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het is wel oprecht smikkelberen hoor met die beerput die nu open is.
Langzamerhand gaan dingen (zoals het weigeren van vaccinatie) voelen als een overwinning op zich.
Dat bord wat de vent was houd maakt mij goed pissed. als hij voor me had gestaan had hij een tik met mijn stok voor zijn hoofd gehadquote:
Yes maar werkt niet optimaal.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef vosss het volgende:
[..]
De booster IS gewoon het vaccin. Niets meer. Niets minder.
Met name eind vorig jaar was er een periode dat je echt sterk in je schoenen moest staan om te blijven weigeren. Nu heb ik het gevoel dat er te weinig draagvlak is, al heeft de volgzaamheid van de gemiddelde burger me al eerder verbaasd.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Terwijl ze achter de schermen druk bezig zijn om de vaccinaties die nog gaan komen 'verplicht' te maken zonder de grondwet aan te tasten. Evt. door de grondwet wat aan te passen ofzo. En meteen 2G in te gaan voeren als er teveel 'ziek' testen.
Ondertussen proberen ze er ook wat meer censuur door te drukken op het internet.
Dat filmpje ook waarin door de overheid wordt uitgelegd hoe je als burger de 'juiste informatie' kunnen herkennen. Tenenkrommend gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |