Da's geen herrie, da's kunst!quote:
Dikkertje Dap?quote:
Hotel uitzoeken. Maar da's maar deels leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
Gaan we nog wat leuks doen deze avond?
In Californië?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hotel uitzoeken. Maar da's maar deels leuk.
Nee, New York.quote:
Mah, beetje "Meh" dagje.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mogguh! Jazeker, het is weekendmet u ook?
Ik zeg altijd 'was het maar kut, dan had ik er nog wat aan'. Maar goed dat ben ik hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mah, beetje "Meh" dagje.
Maar in ieder geval niet kut.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'was het maar kut, dan had ik er nog wat aan'. Maar goed dat ben ik he
Mijn dochter vond dat een geweldige film, dus ik heb hem zelf ook aardig wat keertjes gezien, sentimentquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]Ook mijn vaste uitspraak idd.
Brofist!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Creatief met pinda's
Toen ze begonnen met de tekenfilm hadden ze in het begin een "mini dierentuin" op de afdeling zodat ze de dieren goed leerden tekenen.quote:
Ja gaat ruzie worden hier dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo kun je er ook tegenaan kijken! haha
B00STERT! :8quote:
Ik bedacht me vanochtend dat ik je al even niet gezien had! Maar gelukkigquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
B00STERT! :8
Ik was hier, nou ja daar voor hier, maar ik ben er nu.
Reizenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hotel uitzoeken. Maar da's maar deels leuk.
Ja gebeurt idd wel vaker!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ze begonnen met de tekenfilm hadden ze in het begin een "mini dierentuin" op de afdeling zodat ze de dieren goed leerden tekenen.
[ afbeelding ]
In dat geval moet je me roepen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanochtend dat ik je al even niet gezien had! Maar gelukkig
Had niets te maken met in een dicht topic blijven hangen ofzo hoor, echt niet.
Die docu is ook leuk om te bekijken.quote:
Ik niet!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat geval moet je me roepen natuurlijk![]()
Maar ik was druk met werk en weinig op Fok!, gelukkig draait het hier ook allemaal door zonder mij.
Je bent niet doorgedraaid of ben jij wel in het topic van vorige week blijven hangen?quote:
Ja ik las het ook net terug en dacht dat kun je op twee manieren opvatten haha. Ik ben heel misschien ergens wel weer net iets te lang (viel mee hoor, uur of 3) ergens blijven hangen of zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet doorgedraaid of ben jij wel in het topic van vorige week blijven hangen?
Zo liefquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik las het ook net terug en dacht dat kun je op twee manieren opvatten haha. Ik ben heel misschien ergens wel weer net iets te lang (viel mee hoor, uur of 3) ergens blijven hangen of zo.
Maar ik miste je (UI)
Exact mijn vraag vlak voor ik door heb dat ik in een gesloten topic zitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo lief![]()
Als je ergens blijft hangen is het er vaak wel gezellig en dat is goed. Maar waar zijn de anderen gebleven?
Het is je toch niet weer gebeurd deze week?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Exact mijn vraag vlak voor ik door heb dat ik in een gesloten topic zit![]()
Foshi heeft een vampierenmeeting, de rest komt naar mijn ervaring deze week later aanwaaien, behalve @:Greysbones maar die was al heel vroeg actief vandaag dus misschien ligt die al in bed.
Heus niet!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is je toch niet weer gebeurd deze week?
Nog 11 dagen te gaan. Was 9, maar stiefzoon vond het nodig om covid te krijgenquote:
En ik dacht nog wel dat ik goede vervanging hadquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, ik was net een pica er bij aan het zoeken!
[ afbeelding ]
Had ik met de vorige Olympische Spelen gemaakt toen hij daar zat te trollen!quote:
Hopelijk gaan ze niet zeiken in de VSquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog 11 dagen te gaan. Was 9, maar stiefzoon vond het nodig om covid te krijgen
En de positieve test moet minimaal 10 dagen zijn voor je de VS in mag (zitten wat haken en ogen aan, maar da's de makkelijke versie).
Heb dus maar een andere vlucht erbij geboekt... dus we gaan niet naar Chicago maar New York. Of naar Kopenhagen, dat heb ik maar als backup geboekt want dat zeiken ze niet over covidtests enzo.
Hearlik welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik met de vorige Olympische Spelen gemaakt toen hij daar zat te trollen!
1 van zijn klaagtopics over de mods daar ging echt idioot snel op slot!
Vanmorgen nog een paintje gemaakt, over koala's die ondanks miljoenen-investeringen nog steeds bedreigd zijn:quote:
Vooral dat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze niet zeiken in de VS
Je weet het toch, Als je iets goed gedaan wilt hebben....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik goede vervanging had
Dan haal je de badeend erbij.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je weet het toch, Als je iets goed gedaan wilt hebben....
Hahaha wat een binnenkomst! Hey SBE!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan haal je de badeend erbij.
Hij was er al hoor!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hahaha wat een binnenkomst! Hey SBE!
Kerel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hahaha wat een binnenkomst! Hey SBE!
Mini-ToT zat vanavond nog in bad met hem te spelen,quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar je ziet 'm zo snel over het hoofd he.
En doorrr.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zat vanavond nog in bad met hem te spelen,
Ik kan het allemaal wel heel ranzig uit context rukken enzo, maar nee....
Volgens mij is @Deisyy inmiddels ook omgevallen. Heb ik dat effect op mensen ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:16 schreef ToT het volgende:
Ben hier ook aardig aan het instorten overigens.
|Ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je weet het toch, Als je iets goed gedaan wilt hebben....
Heb geen corona denk ik, en anders maar wel, voel mij verder primaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff met een wattenstaafje in je schedel roeren.
Ik heb nou al 20x gedacht dat ik Corona had. Ik heb 11 PCR tests op mijn naam staan (en kreeg niet eens een sticker). Beterschap in ieder geval!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb geen corona denk ik, en anders maar wel, voel mij verder prima
Letterlijk iedereen om mij heen heeft corona gehad, ik ben ook steeds in aanraking geweest met iedereen maar ik heb het ook maar nooitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb nou al 20x gedacht dat ik Corona had. Ik heb 11 PCR tests op mijn naam staan (en kreeg niet eens een sticker). Beterschap in ieder geval!
Bij mij was m'n 3e officiële test helaas een positieve.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb nou al 20x gedacht dat ik Corona had. Ik heb 11 PCR tests op mijn naam staan (en kreeg niet eens een sticker). Beterschap in ieder geval!
Ik ken dat gevoel! Misschien hebben we de goede genen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen om mij heen heeft corona gehad, ik ben ook steeds in aanraking geweest met iedereen maar ik heb het ook maar nooit
Ekte kerels wijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel! Misschien hebben we de goede genen.
Was dat in de Delta tijd of later?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij was m'n 3e officiële test helaas een positieve.
Zijn wij dezelfde persoonquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen om mij heen heeft corona gehad, ik ben ook steeds in aanraking geweest met iedereen maar ik heb het ook maar nooit
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb volgens mij 7 stickers inmiddels en even veel negatieve tests
Ik vind het in ieder geval heel bijzonder allemaalquote:
Week of 3 geleden!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Was dat in de Delta tijd of later?
Ik gok ook dat mijn hoest van het werken komt, veel houtstof ingeademd van het ringen zagen in bomen vandaagquote:
Ik ben één keer doodziek op komen dagen, moest toen ook even 2 tellen in mijn auto zitten om weer in staat te zijn terug naar huis te gaan. Toen kreeg ik mijn certificaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]en ik vroeg er nog wel om. Ik kreeg ook al niet zo'n mooi certificaat van 'dapper'.
Ah! Dat was jij, ja dat weet ik nog! Zit dan niet te miepen man, beetje Omicronnetje. Paracetamolletje en door!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Week of 3 geleden!
Toch nog teringziek geworden, en mijn vrouw was zelfs nog VEEL zieker dan ik!
Mini-ToT was 1 nacht ontiegelijk ziek en daarna was het weer volledig over.
Mijn vriendin werd exact een week geleden op dit moment echt uit het niets doodziek. Alle symptomen. Ik had er echt een miljoen op gezet dat ze het had. 3 tests, negatief. 2 dagen later, over.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik gok ook dat mijn hoest van het werken komt, veel houtstof ingeademd van het ringen zagen in bomen vandaag
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah! Dat was jij, ja dat weet ik nog! Zit dan niet te miepen man, beetje Omicronnetje. Paracetamolletje en door!![]()
Ja maar dat is dan wel weer terecht vind ik. Of je toen had moeten rijden is een tweede haha, maar soms kun je niet anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben één keer doodziek op komen dagen, moest toen ook even 2 tellen in mijn auto zitten om weer in staat te zijn terug naar huis te gaan. Toen kreeg ik mijn certificaat.
Blijft allemaal heel bijzonder jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn vriendin werd exact een week geleden op dit moment echt uit het niets doodziek. Alle symptomen. Ik had er echt een miljoen op gezet dat ze het had. 3 tests, negatief. 2 dagen later, over.
Asociaal kut volk gewoonquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die corona hebben gehad
Beetje falen om de maatregelen na te leven...
Ik maakte ook maar gein he voor de duidelijkheid. Ik zou het oprecht niet weten. Mijn zoon had in november de Delta-variant. Die was zieker dan ik hem ooit heb gezien, maar niet dusdanig dat ik me echt zorgen maakte. Dus het is maar om het even.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
We waren helemaal door de paracetamol- en diclofenacvoorraad heen!
Ik heb wel van meer mensen gehoord dat dat virusje toch vies tegenviel.
Nite nite ToT!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
Anyway, ben aardig in aan het kakken hier.Trusten folks!
Denk niet dat iemand mij had willen rijden op dat momentquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan wel weer terecht vind ik. Of je toen had moeten rijden is een tweede haha, maar soms kun je niet anders.
Oant moarnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
Ik heb de mazzel dat ik praktisch naast zo'n testlocatie woon. Ik kan er letterlijk heenlopen. Althans, weet niet of dat in jouw staat ook was gelukt, maar het kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand mij had willen rijden op dat moment
Gelukkig bleef de misselijkheid toen beperkt tot eerste ochtend. De avond daarvoor had ik al een zelftest gedaan, die vond ik naast mijn bed zonder actieve herinneringen daaraan.
Slaap ze kerel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
De locatie waar ik was was geen teststraat. Dus moest nog een stukkie lopen ook inclusief 2 trappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik praktisch naast zo'n testlocatie woon. Ik kan er letterlijk heenlopen. Althans, weet niet of dat in jouw staat ook was gelukt, maar het kan.
Je weet zeker dat het kwark was?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Wat heeft kwark toch een gigantisch vage smaak.
Smaakt wel naar kwark.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het kwark was?
Twee trappen ook! Geweldig gekozen bij een (voornamelijk) longvirus.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De locatie waar ik was was geen teststraat. Dus moest nog een stukkie lopen ook inclusief 2 trappen.
Gelukkig hebben we het wonder dat paracetamol heet en voelde ik me op die dag al een stuk beter dan dag 1. Toen had je me echt niet uit bed moeten trekken.
Iedereen is zich op deze vrijdag avond helemaal aan het bezatten in de kroegquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:59 schreef B00STER het volgende:
Ik heb toch even stiekem gekeken of ik niet weer in een dicht topic zat
Ik ga mij morgen helemaal kacheltje zuipen in een hotelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is zich op deze vrijdag avond helemaal aan het bezatten in de kroeg
Kroeg?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een dubbele mini bar vragenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga mij morgen helemaal kacheltje zuipen in een hotel
Je weet wel, die plek waar je schijnbaar vrouwen kunt ontmoetenquote:
Daarvoor kwam ik juist hier!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel, die plek waar je schijnbaar vrouwen kunt ontmoeten
Helaas zitten hier alleen mannelijke zolderkamer autisten die zich voor doen als vrouw omdat ze opgewonden worden van alle dickpics die ze krijgen.quote:
Ik ga in het cafe zitten daarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een dubbele mini bar vragen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas zitten hier alleen mannelijke zolderkamer autisten die zich voor doen als vrouw omdat ze opgewonden worden van alle dickpics die ze krijgen.
Heb ik van horen zeggen
Ik ben geen vrouw, ik ben een badeend.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas zitten hier alleen mannelijke zolderkamer autisten die zich voor doen als vrouw omdat ze opgewonden worden van alle dickpics die ze krijgen.
Heb ik van horen zeggen
Vergeet dan niet kut naar de buuf te roepen!quote:
Ja, @Haags heeft me DM's laten zien van een van zijn 'vrouwelijke' accounts waarmee hij zieltjes probeert te versieren voor zijn BDSM kelder feest weekendenquote:
Nietes, jij bent een Super Bad Eendquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, ik ben een badeend.
Een café met Schultenbrau?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet dan niet kut naar de buuf te roepen!
Ik zag laatst wel een hondenriem met schultenbrau bedrukkingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een café met Schultenbrau?
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Haags zijn keldertje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een hondenriem met schultenbrau bedrukking
En werkt dat een beetje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, @:haags heeft me DM's laten zien van een van zijn 'vrouwelijke' accounts waarmee hij zieltjes probeert te versieren voor zijn BDSM kelder feest weekenden
Die wil ik ook, met bijbehorende halsband voor Haags zusjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een hondenriem met schultenbrau bedrukking
quote:
Ik had eerder even geen zin.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:23 schreef B00STER het volgende:
Ik snap inmiddels wel waarom jullie pas later op de avond actief worden
Ahuhquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had eerder even geen zin.
Hou het er maar op dat ik wel toe ben aan wat lol en gezelligheid.quote:
Nou, daarvoor ben ik nou echt hierquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat ik wel toe ben aan wat lol en gezelligheid.
Ik ben er morgen weer èchtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:30 schreef B00STER het volgende:
Maar aangezien @:Foshizzle79 een vampierenmeeting heeft vanavond, moet ik het met jullie doen
Volgens mij iedereen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, daarvoor ben ik nou echt hier
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat ik wel toe ben aan wat lol en gezelligheid.
Ai, leegquote:
Lol, vanavond hebben we dat overgeslagen, volgende keer weerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hebben jullie die bloedbank nou al overvallen?
Zo, die heb ik lang niet meer gehoord.quote:
Zo rol ik, gewoon 1000 jaar terug.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo, die heb ik lang niet meer gehoord.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, vanavond hebben we dat overgeslagen, volgende keer weer
Naar mijn idee is die serie ook 1000 jaar oud.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:35 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zo rol ik, gewoon 1000 jaar terug.
We wachten al op jequote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, de druktemakers zijn er weer bij![]()
Ik was nog even snel wat spoed bestellingen langs brengen.quote:
Thuisapotheker?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was nog even snel wat spoed bestellingen langs brengen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, de druktemakers zijn er weer bij![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar mijn idee is die serie ook 1000 jaar oud.
Even wat wit poeder achter het station.quote:
Tegeltje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een mooie wijsheid voor jullie:
Ik ben nooit dronken, alleen geacclimatiseerd
Elke dag dronken is ook een geregeld leven. En een boom valt nooit ver van een appel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een mooie wijsheid voor jullie:
Ik ben nooit dronken, alleen geacclimatiseerd
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vraag onze fruitige vriend @:freshfruit maar
Fijne avond lieve Foshiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ben er weer vandoor lieve mensjes![]()
![]()
En extravoor BOOSTER
Slaap lekker Shizzle.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
En extravoor BOOSTER
Ik ben de rust zelve!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
En gaan we nog verder met drukte maken
Dat valt te overwegen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
En gaan we nog verder met drukte maken
Ik ook, daarom moet ik drukte ook specifiek gaan makenquote:
Misschien tweede worst gratis actie?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook, daarom moet ik drukte ook specifiek gaan maken
Is uitverkocht aan bepaalde moeders en zusjesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Misschien tweede worst gratis actie?
Ennnn doorrrr hahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is uitverkocht aan bepaalde moeders en zusjes
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
En extravoor BOOSTER
Rustig....quote:
Die kut reclame van strato staat door hem nog steeds in mijn hoofdquote:
Nog steeds joh? Zag het anderhalf jaar geleden toen ik nog beetje tv keekquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kut reclame van strato staat door hem nog steeds in mijn hoofd
Jah.quote:
It's nice to be important, but it's more important to be nice!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kut reclame van strato staat door hem nog steeds in mijn hoofd
Ik heb het ook wel eens voor een youtube filmpje gezien. Maar toen je scooter noemde moest ik gelijk daaraan denkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog steeds joh? Zag het anderhalf jaar geleden toen ik nog beetje tv keek
If you be nice, i'll fuck you twicequote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Starting the “microphone business” I’ve got one message for the next decade: Move your ass!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
If you be nice, i'll fuck you twice
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens voor een youtube filmpje gezien. Maar toen je scooter noemde moest ik gelijk daaraan denken
Respect to the man in the icecream van!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga even een radioshow van Paul van Dyk maar even terugluisteren van paar daagjes gelee
Dat is Scooter hequote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Respect to the man in the icecream van!
Ja nu wel, en nog best lekker ook. Helder en geen wind. Maar einde vanmiddag niet en de afgelopen weken niet.quote:
Ja. en? Briljanter worden ze niet op dit tijdstip hoor.quote:
Ja een winter van niks weerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja nu wel, en nog best lekker ook. Helder en geen wind. Maar einde vanmiddag niet en de afgelopen weken niet.
Wil je mij agressief hebben ofzo?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Is Freggles niet meer iets van jouw grootte?
Ik kwam een poppetje van jou tegen voor op de treinbaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Godver deze aflevering van Paul van Dyk is veel te techno
Jij speelt met mijn prive!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam een poppetje van jou tegen voor op de treinbaan.
[ afbeelding ]
Oh ben je er zo eendje?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je mij agressief hebben ofzo?
Heb jij ook eentje van haags in zijn netshirtje, roze leren string en leren masker?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam een poppetje van jou tegen voor op de treinbaan.
[ afbeelding ]
Freggles waren stom.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Starting the “microphone business” I’ve got one message for the next decade: Move your ass!
(Die is niet helemaal overgekomen bij Gen-Z trouwens)
Niet echt, volgens mij beginnen de nieuwe drugs in te slaanquote:
welke heb je nuquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt, volgens mij beginnen de nieuwe drugs in te slaan![]()
Mwa, the muppetshow was toch meer mijn ding.quote:
Ooit A Muppet Christmas Carol gezien? Ik ga daar na 100x nog steeds stuk om.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, the muppetshow was toch meer mijn ding.
Heb je nog meer gekke poppetjes voor je modelbaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, the muppetshow was toch meer mijn ding.
Vonyc Sessions op zijn Youtube.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:43 schreef suzi1 het volgende:
hallooooo
hema welke luister jij van PvD
ik zocht even snel en kom bij eentje van 4 feb op mixing dj
maar mss luister jij andere site en dan kan ik die even bookmarken
was altijd wel fan van zijn style
Doe eens een wilde gok?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ooit A Muppet Christmas Carol gezien? Ik ga daar na 100x nog steeds stuk om.
Trek in een goeie alles verschroeiende hittegolf a la 2020quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, laat ik het gewoon testen:
HEATWAVE!
Ja, jij bent dus duidelijk Muppet-wise afquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Trek in een goeie alles verschroeiende hittegolf a la 2020
Tijd geleden dat ik hem gezien heb. Ik kan mij niet alles meer herinneren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, laat ik het gewoon testen:
HEATWAVE!
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik hem gezien heb. Ik kan mij niet alles meer herinneren.
Het leek op een gewoon aspirintjequote:
blauw van kleur?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het leek op een gewoon aspirintje
Ik ben kapotquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ben jij heel vroeg of heel laat?
Nee, die pilletjes zijn voor de zaterdag avond als ik teveel andere drank en drugs op hebquote:
Kapot kapot..quote:
Aiii, excuus Greys. Alles goed met iedereen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kapot kapot..
Hadden vanavond schoorsteenbrand
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Aiii, excuus Greys. Alles goed met iedereen?
oei that sucksquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kapot kapot..
Hadden vanavond schoorsteenbrand
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Alleen schade aan de schoorsteen en het stinkt
De schoorsteen vooralquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Alleen schade aan de schoorsteen en het stinkt
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:58 schreef B00STER het volgende:
[..]je schrikt je het ongans gok ik zomaar.
Heb je geen buren waar je naar binnen kon?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:00 schreef greysbones het volgende:
En koud nu..
Heb 3 uur buiten gestaan
Mochten het huis niet in
Ik wilde niet ergens gaan zitten terwijl er van alles in je huis gebeurtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb je geen buren waar je naar binnen kon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |