Hahaha wat een binnenkomst! Hey SBE!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan haal je de badeend erbij.
Hij was er al hoor!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hahaha wat een binnenkomst! Hey SBE!
Kerel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hahaha wat een binnenkomst! Hey SBE!
Mini-ToT zat vanavond nog in bad met hem te spelen,quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar je ziet 'm zo snel over het hoofd he.
En doorrr.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zat vanavond nog in bad met hem te spelen,
Ik kan het allemaal wel heel ranzig uit context rukken enzo, maar nee....
Volgens mij is @Deisyy inmiddels ook omgevallen. Heb ik dat effect op mensen ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:16 schreef ToT het volgende:
Ben hier ook aardig aan het instorten overigens.
|Ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je weet het toch, Als je iets goed gedaan wilt hebben....
Heb geen corona denk ik, en anders maar wel, voel mij verder primaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff met een wattenstaafje in je schedel roeren.
Ik heb nou al 20x gedacht dat ik Corona had. Ik heb 11 PCR tests op mijn naam staan (en kreeg niet eens een sticker). Beterschap in ieder geval!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb geen corona denk ik, en anders maar wel, voel mij verder prima
Letterlijk iedereen om mij heen heeft corona gehad, ik ben ook steeds in aanraking geweest met iedereen maar ik heb het ook maar nooitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb nou al 20x gedacht dat ik Corona had. Ik heb 11 PCR tests op mijn naam staan (en kreeg niet eens een sticker). Beterschap in ieder geval!
Bij mij was m'n 3e officiële test helaas een positieve.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb nou al 20x gedacht dat ik Corona had. Ik heb 11 PCR tests op mijn naam staan (en kreeg niet eens een sticker). Beterschap in ieder geval!
Ik ken dat gevoel! Misschien hebben we de goede genen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen om mij heen heeft corona gehad, ik ben ook steeds in aanraking geweest met iedereen maar ik heb het ook maar nooit
Ekte kerels wijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel! Misschien hebben we de goede genen.
Was dat in de Delta tijd of later?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij was m'n 3e officiële test helaas een positieve.
Zijn wij dezelfde persoonquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen om mij heen heeft corona gehad, ik ben ook steeds in aanraking geweest met iedereen maar ik heb het ook maar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |