Smaakt wel naar kwark.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het kwark was?
Twee trappen ook! Geweldig gekozen bij een (voornamelijk) longvirus.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De locatie waar ik was was geen teststraat. Dus moest nog een stukkie lopen ook inclusief 2 trappen.
Gelukkig hebben we het wonder dat paracetamol heet en voelde ik me op die dag al een stuk beter dan dag 1. Toen had je me echt niet uit bed moeten trekken.
Iedereen is zich op deze vrijdag avond helemaal aan het bezatten in de kroegquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:59 schreef B00STER het volgende:
Ik heb toch even stiekem gekeken of ik niet weer in een dicht topic zat
Ik ga mij morgen helemaal kacheltje zuipen in een hotelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is zich op deze vrijdag avond helemaal aan het bezatten in de kroeg
Kroeg?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een dubbele mini bar vragenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga mij morgen helemaal kacheltje zuipen in een hotel
Je weet wel, die plek waar je schijnbaar vrouwen kunt ontmoetenquote:
Daarvoor kwam ik juist hier!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel, die plek waar je schijnbaar vrouwen kunt ontmoeten
Helaas zitten hier alleen mannelijke zolderkamer autisten die zich voor doen als vrouw omdat ze opgewonden worden van alle dickpics die ze krijgen.quote:
Ik ga in het cafe zitten daarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een dubbele mini bar vragen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas zitten hier alleen mannelijke zolderkamer autisten die zich voor doen als vrouw omdat ze opgewonden worden van alle dickpics die ze krijgen.
Heb ik van horen zeggen
Ik ben geen vrouw, ik ben een badeend.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas zitten hier alleen mannelijke zolderkamer autisten die zich voor doen als vrouw omdat ze opgewonden worden van alle dickpics die ze krijgen.
Heb ik van horen zeggen
Vergeet dan niet kut naar de buuf te roepen!quote:
Ja, @Haags heeft me DM's laten zien van een van zijn 'vrouwelijke' accounts waarmee hij zieltjes probeert te versieren voor zijn BDSM kelder feest weekendenquote:
Nietes, jij bent een Super Bad Eendquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, ik ben een badeend.
Een café met Schultenbrau?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet dan niet kut naar de buuf te roepen!
Ik zag laatst wel een hondenriem met schultenbrau bedrukkingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een café met Schultenbrau?
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Haags zijn keldertje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een hondenriem met schultenbrau bedrukking
En werkt dat een beetje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, @:haags heeft me DM's laten zien van een van zijn 'vrouwelijke' accounts waarmee hij zieltjes probeert te versieren voor zijn BDSM kelder feest weekenden
Die wil ik ook, met bijbehorende halsband voor Haags zusjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een hondenriem met schultenbrau bedrukking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |