quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb volgens mij 7 stickers inmiddels en even veel negatieve tests
Ik vind het in ieder geval heel bijzonder allemaalquote:
Week of 3 geleden!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Was dat in de Delta tijd of later?
Ik gok ook dat mijn hoest van het werken komt, veel houtstof ingeademd van het ringen zagen in bomen vandaagquote:
Ik ben één keer doodziek op komen dagen, moest toen ook even 2 tellen in mijn auto zitten om weer in staat te zijn terug naar huis te gaan. Toen kreeg ik mijn certificaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]en ik vroeg er nog wel om. Ik kreeg ook al niet zo'n mooi certificaat van 'dapper'.
Ah! Dat was jij, ja dat weet ik nog! Zit dan niet te miepen man, beetje Omicronnetje. Paracetamolletje en door!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Week of 3 geleden!
Toch nog teringziek geworden, en mijn vrouw was zelfs nog VEEL zieker dan ik!
Mini-ToT was 1 nacht ontiegelijk ziek en daarna was het weer volledig over.
Mijn vriendin werd exact een week geleden op dit moment echt uit het niets doodziek. Alle symptomen. Ik had er echt een miljoen op gezet dat ze het had. 3 tests, negatief. 2 dagen later, over.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik gok ook dat mijn hoest van het werken komt, veel houtstof ingeademd van het ringen zagen in bomen vandaag
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah! Dat was jij, ja dat weet ik nog! Zit dan niet te miepen man, beetje Omicronnetje. Paracetamolletje en door!![]()
Ja maar dat is dan wel weer terecht vind ik. Of je toen had moeten rijden is een tweede haha, maar soms kun je niet anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben één keer doodziek op komen dagen, moest toen ook even 2 tellen in mijn auto zitten om weer in staat te zijn terug naar huis te gaan. Toen kreeg ik mijn certificaat.
Blijft allemaal heel bijzonder jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn vriendin werd exact een week geleden op dit moment echt uit het niets doodziek. Alle symptomen. Ik had er echt een miljoen op gezet dat ze het had. 3 tests, negatief. 2 dagen later, over.
Asociaal kut volk gewoonquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die corona hebben gehad
Beetje falen om de maatregelen na te leven...
Ik maakte ook maar gein he voor de duidelijkheid. Ik zou het oprecht niet weten. Mijn zoon had in november de Delta-variant. Die was zieker dan ik hem ooit heb gezien, maar niet dusdanig dat ik me echt zorgen maakte. Dus het is maar om het even.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
We waren helemaal door de paracetamol- en diclofenacvoorraad heen!
Ik heb wel van meer mensen gehoord dat dat virusje toch vies tegenviel.
Nite nite ToT!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
Anyway, ben aardig in aan het kakken hier.Trusten folks!
Denk niet dat iemand mij had willen rijden op dat momentquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan wel weer terecht vind ik. Of je toen had moeten rijden is een tweede haha, maar soms kun je niet anders.
Oant moarnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
Ik heb de mazzel dat ik praktisch naast zo'n testlocatie woon. Ik kan er letterlijk heenlopen. Althans, weet niet of dat in jouw staat ook was gelukt, maar het kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand mij had willen rijden op dat moment
Gelukkig bleef de misselijkheid toen beperkt tot eerste ochtend. De avond daarvoor had ik al een zelftest gedaan, die vond ik naast mijn bed zonder actieve herinneringen daaraan.
Slaap ze kerel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
De locatie waar ik was was geen teststraat. Dus moest nog een stukkie lopen ook inclusief 2 trappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik praktisch naast zo'n testlocatie woon. Ik kan er letterlijk heenlopen. Althans, weet niet of dat in jouw staat ook was gelukt, maar het kan.
Je weet zeker dat het kwark was?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Wat heeft kwark toch een gigantisch vage smaak.
Smaakt wel naar kwark.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het kwark was?
Twee trappen ook! Geweldig gekozen bij een (voornamelijk) longvirus.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De locatie waar ik was was geen teststraat. Dus moest nog een stukkie lopen ook inclusief 2 trappen.
Gelukkig hebben we het wonder dat paracetamol heet en voelde ik me op die dag al een stuk beter dan dag 1. Toen had je me echt niet uit bed moeten trekken.
Iedereen is zich op deze vrijdag avond helemaal aan het bezatten in de kroegquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:59 schreef B00STER het volgende:
Ik heb toch even stiekem gekeken of ik niet weer in een dicht topic zat
Ik ga mij morgen helemaal kacheltje zuipen in een hotelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is zich op deze vrijdag avond helemaal aan het bezatten in de kroeg
Kroeg?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een dubbele mini bar vragenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga mij morgen helemaal kacheltje zuipen in een hotel
Je weet wel, die plek waar je schijnbaar vrouwen kunt ontmoetenquote:
Daarvoor kwam ik juist hier!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel, die plek waar je schijnbaar vrouwen kunt ontmoeten
Helaas zitten hier alleen mannelijke zolderkamer autisten die zich voor doen als vrouw omdat ze opgewonden worden van alle dickpics die ze krijgen.quote:
Ik ga in het cafe zitten daarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een dubbele mini bar vragen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas zitten hier alleen mannelijke zolderkamer autisten die zich voor doen als vrouw omdat ze opgewonden worden van alle dickpics die ze krijgen.
Heb ik van horen zeggen
Ik ben geen vrouw, ik ben een badeend.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas zitten hier alleen mannelijke zolderkamer autisten die zich voor doen als vrouw omdat ze opgewonden worden van alle dickpics die ze krijgen.
Heb ik van horen zeggen
Vergeet dan niet kut naar de buuf te roepen!quote:
Ja, @Haags heeft me DM's laten zien van een van zijn 'vrouwelijke' accounts waarmee hij zieltjes probeert te versieren voor zijn BDSM kelder feest weekendenquote:
Nietes, jij bent een Super Bad Eendquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, ik ben een badeend.
Een café met Schultenbrau?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet dan niet kut naar de buuf te roepen!
Ik zag laatst wel een hondenriem met schultenbrau bedrukkingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een café met Schultenbrau?
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Haags zijn keldertje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een hondenriem met schultenbrau bedrukking
En werkt dat een beetje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, @:haags heeft me DM's laten zien van een van zijn 'vrouwelijke' accounts waarmee hij zieltjes probeert te versieren voor zijn BDSM kelder feest weekenden
Die wil ik ook, met bijbehorende halsband voor Haags zusjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een hondenriem met schultenbrau bedrukking
quote:
Ik had eerder even geen zin.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:23 schreef B00STER het volgende:
Ik snap inmiddels wel waarom jullie pas later op de avond actief worden
Ahuhquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had eerder even geen zin.
Hou het er maar op dat ik wel toe ben aan wat lol en gezelligheid.quote:
Nou, daarvoor ben ik nou echt hierquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat ik wel toe ben aan wat lol en gezelligheid.
Ik ben er morgen weer èchtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:30 schreef B00STER het volgende:
Maar aangezien @:Foshizzle79 een vampierenmeeting heeft vanavond, moet ik het met jullie doen
Volgens mij iedereen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, daarvoor ben ik nou echt hier
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat ik wel toe ben aan wat lol en gezelligheid.
Ai, leegquote:
Lol, vanavond hebben we dat overgeslagen, volgende keer weerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hebben jullie die bloedbank nou al overvallen?
Zo, die heb ik lang niet meer gehoord.quote:
Zo rol ik, gewoon 1000 jaar terug.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo, die heb ik lang niet meer gehoord.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, vanavond hebben we dat overgeslagen, volgende keer weer
Naar mijn idee is die serie ook 1000 jaar oud.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:35 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zo rol ik, gewoon 1000 jaar terug.
We wachten al op jequote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, de druktemakers zijn er weer bij![]()
Ik was nog even snel wat spoed bestellingen langs brengen.quote:
Thuisapotheker?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was nog even snel wat spoed bestellingen langs brengen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, de druktemakers zijn er weer bij![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar mijn idee is die serie ook 1000 jaar oud.
Even wat wit poeder achter het station.quote:
Tegeltje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een mooie wijsheid voor jullie:
Ik ben nooit dronken, alleen geacclimatiseerd
Elke dag dronken is ook een geregeld leven. En een boom valt nooit ver van een appel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een mooie wijsheid voor jullie:
Ik ben nooit dronken, alleen geacclimatiseerd
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vraag onze fruitige vriend @:freshfruit maar
Fijne avond lieve Foshiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ben er weer vandoor lieve mensjes![]()
![]()
En extravoor BOOSTER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |