quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb volgens mij 7 stickers inmiddels en even veel negatieve tests
Ik vind het in ieder geval heel bijzonder allemaalquote:
Week of 3 geleden!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Was dat in de Delta tijd of later?
Ik gok ook dat mijn hoest van het werken komt, veel houtstof ingeademd van het ringen zagen in bomen vandaagquote:
Ik ben één keer doodziek op komen dagen, moest toen ook even 2 tellen in mijn auto zitten om weer in staat te zijn terug naar huis te gaan. Toen kreeg ik mijn certificaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]en ik vroeg er nog wel om. Ik kreeg ook al niet zo'n mooi certificaat van 'dapper'.
Ah! Dat was jij, ja dat weet ik nog! Zit dan niet te miepen man, beetje Omicronnetje. Paracetamolletje en door!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Week of 3 geleden!
Toch nog teringziek geworden, en mijn vrouw was zelfs nog VEEL zieker dan ik!
Mini-ToT was 1 nacht ontiegelijk ziek en daarna was het weer volledig over.
Mijn vriendin werd exact een week geleden op dit moment echt uit het niets doodziek. Alle symptomen. Ik had er echt een miljoen op gezet dat ze het had. 3 tests, negatief. 2 dagen later, over.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik gok ook dat mijn hoest van het werken komt, veel houtstof ingeademd van het ringen zagen in bomen vandaag
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah! Dat was jij, ja dat weet ik nog! Zit dan niet te miepen man, beetje Omicronnetje. Paracetamolletje en door!![]()
Ja maar dat is dan wel weer terecht vind ik. Of je toen had moeten rijden is een tweede haha, maar soms kun je niet anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben één keer doodziek op komen dagen, moest toen ook even 2 tellen in mijn auto zitten om weer in staat te zijn terug naar huis te gaan. Toen kreeg ik mijn certificaat.
Blijft allemaal heel bijzonder jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn vriendin werd exact een week geleden op dit moment echt uit het niets doodziek. Alle symptomen. Ik had er echt een miljoen op gezet dat ze het had. 3 tests, negatief. 2 dagen later, over.
Asociaal kut volk gewoonquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die corona hebben gehad
Beetje falen om de maatregelen na te leven...
Ik maakte ook maar gein he voor de duidelijkheid. Ik zou het oprecht niet weten. Mijn zoon had in november de Delta-variant. Die was zieker dan ik hem ooit heb gezien, maar niet dusdanig dat ik me echt zorgen maakte. Dus het is maar om het even.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
We waren helemaal door de paracetamol- en diclofenacvoorraad heen!
Ik heb wel van meer mensen gehoord dat dat virusje toch vies tegenviel.
Nite nite ToT!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
Anyway, ben aardig in aan het kakken hier.Trusten folks!
Denk niet dat iemand mij had willen rijden op dat momentquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan wel weer terecht vind ik. Of je toen had moeten rijden is een tweede haha, maar soms kun je niet anders.
Oant moarnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
Ik heb de mazzel dat ik praktisch naast zo'n testlocatie woon. Ik kan er letterlijk heenlopen. Althans, weet niet of dat in jouw staat ook was gelukt, maar het kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand mij had willen rijden op dat moment
Gelukkig bleef de misselijkheid toen beperkt tot eerste ochtend. De avond daarvoor had ik al een zelftest gedaan, die vond ik naast mijn bed zonder actieve herinneringen daaraan.
Slaap ze kerel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
De locatie waar ik was was geen teststraat. Dus moest nog een stukkie lopen ook inclusief 2 trappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik praktisch naast zo'n testlocatie woon. Ik kan er letterlijk heenlopen. Althans, weet niet of dat in jouw staat ook was gelukt, maar het kan.
Je weet zeker dat het kwark was?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Wat heeft kwark toch een gigantisch vage smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |