Klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze keer gewoon simpel een hap uit de frituur. Chicken strips, beetje goulash-achtige smaak jasje er omheen.
Gisteren hartsitkke uitgebreid zitten koken, maar vandaag ff geen zin in.
Ah, u is een bever?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes, boomstammetjes en spinazie,heb sinds kort een airfryer....ideaal!!
Boomstammetjesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes, boomstammetjes en spinazie, heb sinds kort een airfryer....ideaal!!
Mwah, iets te sterke smaak.quote:
Gehaktstaaf met wat spek er omheen. Zoals een blinde vink, maar dan net wat anders.quote:
Bevers eten boomstammenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gehakt met een krokant jasje
[..]
Bever??
Ik had ook spinaziequote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes, boomstammetjes en spinazie, heb sinds kort een airfryer....ideaal!!
Ja precies!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had ook spinazie![]()
Een airfryer is ideaal of nu wel of geen oven hebt
Opbokken met die domme YT filmpjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Opbokken met je airfryer, stem op de partij voor de frituur.
Mee eens!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zou op ze stemmen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Ahah!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gehakt met een krokant jasje
[..]
Bever??
Lekker smikkelen en smullenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:13 schreef maily het volgende:
Pannenkoeken spek en appel:
[ afbeelding ]
doe mij maar zonder spek..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:13 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Of hij zit met zijn broek op zijn enkelsquote:
Ik kom er NU aan!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:13 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af waar het op sloeg, maar nu snap ik hetquote:
Owwwww!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ook zo'n krullenbol; misschien een voorouder
Begon als een tv serie over een fictieve band met de Beatles als voorbeeld.quote:
Ah vandaar dat hun muziek er wel een beetje op lijkt?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begon als een tv serie over een fictieve band met de Beatles als voorbeeld.
Niet gekliktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
Ben nu wat anders aan het luisteren / kijken:
Weet ik, status krijg je niet zomaarquote:
Ben je goftedomme dik 2,5 mille per jaar kwijt!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
7 euro voor een roos, ik ben blij dat ik geen vriendin heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb zo'n hekel gekregen aan dat soort dagen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:52 schreef ToT het volgende:
Och ja, Valentijn vandaag he?
Amerikaanse bagger!
Yep, dus je hebt nog even, om een bosje bloemen voor Mevrouw ToT te kopen. alhoewel morgen danquote:
De laatste dus wel, lekker maatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet geklikt!
[..]
Niet geklikt!
[..]
Niet geklikt!
[..]
Niet geklikt!
[..]
Echt ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel gekregen aan dat soort dagen.
Je vergeet de mooiste, eikel.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vergeet de mooiste, eikel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je goftedomme dik 2,5 mille per jaar kwijt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@roos94 🌹quote:
quote:
Al genoemd door @ToT daarom heb ik die overgeslagen.quote:
Nou, ok dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al genoemd door @:ToT daarom heb ik die overgeslagen.
Nee, dat doe ik niet in de avondquote:
Ik heb net wat zitten schoonmaken, want mevrouw ToT wil dat vannacht gaan doen als ze terug komt van het werk!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet in de avondGa zo bankhangen en dan Flikken Maastricht kijken
Dan kan ze niet meteen naar bed om te slapen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net wat zitten schoonmaken, want mevrouw ToT wil dat vannacht gaan doen als ze terug komt van het werk!
Heeft ze nu ff wat minder te doen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan kan ze niet meteen naar bed om te slapen?
Nou dan wordt dubbel zo schoonquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]Jij kent mijn vrouw duidelijk niet!
We laten 1x in de 2 weken een schoonmaakster komen, en als die weg is, doet ze het nog een keer dunnetjes zelf over!
Yupyup!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan wordt dubbel zo schoon
Huur een betere schoonmaker?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]Jij kent mijn vrouw duidelijk niet!
We laten 1x in de 2 weken een schoonmaakster komen, en als die weg is, doet ze het nog een keer dunnetjes zelf over!
Maar niet goed genoeg blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]Die is juist overdreven intensief bezig!
Dikzakquote:
Hey totquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:47 schreef ToT het volgende:
Echt een FOK!king rustige dag op FOK! weer vandaag....
* Fogel maakt wat herriequote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:47 schreef ToT het volgende:
Echt een FOK!king rustige dag op FOK! weer vandaag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |