Ik zou 'm graag zien!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben helaas ff te duf om er een paintje van te maken, was anders wel weer ff een leuk kwartiertje tijdverdrijf geweest!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zou 'm graag zien!
En om in the Office sferen te blijven: 'That's what she said!'
ofnie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gezellig gepost of nie?
Altijd tochquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
Hallo hooikoortsseizoenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef greysbones het volgende:
ik zie alweer knopjes aan de bomen
laat het groene festijn maar snel beginnen
klaar met grauw en grijs
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hallo hooikoortsseizoen
Hier ook alweer heel veel vogeltjes die al voorbereiden op nestelenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ja hier ook
maar het is zo fijn als alles weer groen is![]()
![]()
Hij kan soms best domme vragen stellen.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zou 'm graag zien!
En om in the Office sferen te blijven: 'That's what she said!'
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
En een spellchecker beslist dat zomaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Anders gaat het op slot
Heeft ze in overleg met @Deisyy en mij beslotenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En een spellchecker beslist dat zomaar?
Nee mafkees (sorry!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En een spellchecker beslist dat zomaar?
Ah!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nee mafkees (sorry!) maar dat denk ik
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Anders gaat het op slot
Deze SC is de Vivantastische SC van het hele interwebsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:54 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik weet eigenlijk wel zeker dat dit gewoon het gezelligste topic van FOK! is!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze SC is de Vivantastische SC van het hele interwebs![]()
ik denk dat zelfs @murp het daar mee eens isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:54 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik weet eigenlijk wel zeker dat dit gewoon het gezelligste topic van FOK! is!
Vivantastische SCquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze SC is de Vivantastische SC van het hele interwebs![]()
nee!!!quote:
Jammer van het 'trio' dat in beeld is en samen niet eens het IQ haalt van de gemiddelde persoon met het syndroom van downquote:
jij kijkt dergelijke programma's?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je ze erg?
Weet je wat pas erg is?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer van het 'trio' dat in beeld is en samen niet eens het IQ haalt van de gemiddelde persoon met het syndroom van down![]()
Oja, en excuses voor mensen met het syndroom van down. Deze post was niet bedoeld om te zeggen dat jullie gemiddelde IQ met 20 punten is gedaald
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je ze erg?
Weet je wat pas erg is?
[ afbeelding ]
Echt nog geen ÉÉN aflevering van gezien, maar wel een aantal paintjes van gemaakt!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij kijkt dergelijke programma's?
Helaas, dat is de SC van ESFquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat zelfs @:Murp het daar mee eens is![]()
![]()
quote:
Mooi nummer inddquote:
Wat hebben jullie voor lekkers gegeten?quote:
Deze keer gewoon simpel een hap uit de frituur. Chicken strips, beetje goulash-achtige smaak jasje er omheen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor lekkers gegeten?
Aardappelkroketjes, boomstammetjes en spinazie, heb sinds kort een airfryer....ideaal!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor lekkers gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |