Nogal jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Last van hevige mood swings?
Yep sorry zal t niet nog een keer doenquote:
mag hoor geen probleemquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep sorry zal t niet nog een keer doen
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag hoor geen probleem
maak van je hart geen moordkuil
moordkuil mag dat dan wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
Maak van je kuil geen moordhart
gewoon een moordkuil maken zonder je hart te gebruikenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juist niet volgens het spreekwoord
Gladiatorgevechten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een moordkuil maken zonder je hart te gebruiken
Let me entertain youquote:
Im loving angels insteadquote:
Meh, net al een bedreigde rijke tong80koala en een Gerard Coxbaby gepaint!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Daar moet een paint plaatje van gemaakt worden
Staat ie in het paint topic?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, net al een bedreigde rijke tong80koala en een Gerard Coxbaby gepaint!
Leuk gemaakt welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
ToT in ONZ / Is Gerard Cox bejaard geboren?
ToT in ONZ / [Paint] tong80 #5
Whehe thanks!quote:
Was deze maybe beter geweest? https://beveiligingnieuws(...)/500euro-600x372.jpgquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe thanks!
Ja die koala is niet helemaal duidelijk gelukt met een achtergrond in dezelfde grijzige tinten!
Fuck, ja idd!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was deze maybe beter geweest? https://beveiligingnieuws(...)/500euro-600x372.jpg
Als je dit nummer niet kent dan ben je pas echt een domme doos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
Ach ze is nog jong, en Amerikaans he.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je dit nummer niet kent dan ben je pas echt een domme doos.
Ik ken ook genoeg muziek van voor mijn tijd. Dit nummer is een klassieker en die hebben geen uiterste houdbaarheidsdatum. Nr behaalde in de USA zelfs de eerste plaats.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze is nog jong, en Amerikaans he.
Een zwelipaan natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
Stel je kruist een pelikaan en een zwaan, krijg je dan een pelizwaan?
Nice.quote:
Ben helaas ff te duf om er een paintje van te maken, was anders wel weer ff een leuk kwartiertje tijdverdrijf geweest!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
Stel je kruist een pelikaan en een zwaan, krijg je dan een pelizwaan?
Je hebt nog een heel weekend.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben helaas ff te duf om er een paintje van te maken, was anders wel weer ff een leuk kwartiertje tijdverdrijf geweest!
Whehe!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
1
[..]
Je hebt nog een heel weekend.
Ik zou 'm graag zien!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben helaas ff te duf om er een paintje van te maken, was anders wel weer ff een leuk kwartiertje tijdverdrijf geweest!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zou 'm graag zien!
En om in the Office sferen te blijven: 'That's what she said!'
ofnie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gezellig gepost of nie?
Altijd tochquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
Hallo hooikoortsseizoenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef greysbones het volgende:
ik zie alweer knopjes aan de bomen
laat het groene festijn maar snel beginnen
klaar met grauw en grijs
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hallo hooikoortsseizoen
Hier ook alweer heel veel vogeltjes die al voorbereiden op nestelenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ja hier ook
maar het is zo fijn als alles weer groen is![]()
![]()
Hij kan soms best domme vragen stellen.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zou 'm graag zien!
En om in the Office sferen te blijven: 'That's what she said!'
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
En een spellchecker beslist dat zomaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Anders gaat het op slot
Heeft ze in overleg met @Deisyy en mij beslotenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En een spellchecker beslist dat zomaar?
Nee mafkees (sorry!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En een spellchecker beslist dat zomaar?
Ah!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nee mafkees (sorry!) maar dat denk ik
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Anders gaat het op slot
Deze SC is de Vivantastische SC van het hele interwebsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:54 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik weet eigenlijk wel zeker dat dit gewoon het gezelligste topic van FOK! is!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze SC is de Vivantastische SC van het hele interwebs![]()
ik denk dat zelfs @murp het daar mee eens isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:54 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik weet eigenlijk wel zeker dat dit gewoon het gezelligste topic van FOK! is!
Vivantastische SCquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze SC is de Vivantastische SC van het hele interwebs![]()
nee!!!quote:
Jammer van het 'trio' dat in beeld is en samen niet eens het IQ haalt van de gemiddelde persoon met het syndroom van downquote:
jij kijkt dergelijke programma's?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je ze erg?
Weet je wat pas erg is?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer van het 'trio' dat in beeld is en samen niet eens het IQ haalt van de gemiddelde persoon met het syndroom van down![]()
Oja, en excuses voor mensen met het syndroom van down. Deze post was niet bedoeld om te zeggen dat jullie gemiddelde IQ met 20 punten is gedaald
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je ze erg?
Weet je wat pas erg is?
[ afbeelding ]
Echt nog geen ÉÉN aflevering van gezien, maar wel een aantal paintjes van gemaakt!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij kijkt dergelijke programma's?
Helaas, dat is de SC van ESFquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat zelfs @:Murp het daar mee eens is![]()
![]()
quote:
Mooi nummer inddquote:
Wat hebben jullie voor lekkers gegeten?quote:
Deze keer gewoon simpel een hap uit de frituur. Chicken strips, beetje goulash-achtige smaak jasje er omheen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor lekkers gegeten?
Aardappelkroketjes, boomstammetjes en spinazie, heb sinds kort een airfryer....ideaal!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor lekkers gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |