Nou, ok dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al genoemd door @:ToT daarom heb ik die overgeslagen.
Nee, dat doe ik niet in de avondquote:
Ik heb net wat zitten schoonmaken, want mevrouw ToT wil dat vannacht gaan doen als ze terug komt van het werk!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet in de avondGa zo bankhangen en dan Flikken Maastricht kijken
Dan kan ze niet meteen naar bed om te slapen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net wat zitten schoonmaken, want mevrouw ToT wil dat vannacht gaan doen als ze terug komt van het werk!
Heeft ze nu ff wat minder te doen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan kan ze niet meteen naar bed om te slapen?
Nou dan wordt dubbel zo schoonquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]Jij kent mijn vrouw duidelijk niet!
We laten 1x in de 2 weken een schoonmaakster komen, en als die weg is, doet ze het nog een keer dunnetjes zelf over!
Yupyup!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan wordt dubbel zo schoon
Huur een betere schoonmaker?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]Jij kent mijn vrouw duidelijk niet!
We laten 1x in de 2 weken een schoonmaakster komen, en als die weg is, doet ze het nog een keer dunnetjes zelf over!
Maar niet goed genoeg blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]Die is juist overdreven intensief bezig!
Dikzakquote:
Hey totquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:47 schreef ToT het volgende:
Echt een FOK!king rustige dag op FOK! weer vandaag....
* Fogel maakt wat herriequote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:47 schreef ToT het volgende:
Echt een FOK!king rustige dag op FOK! weer vandaag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |