Wat zit er op je bammetje?quote:
Waarom ben jij altijd zo boos op Jan Roos?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet nu Niek na
Weet niet of dat iets is waar je trots op moet zijn
Pindakaasquote:Op maandag 14 februari 2022 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zit er op je bammetje?
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo boos op Jan Roos?
In 2021 was je mening inderdaad een stuk positiever over Jan Roos.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was in 2018
En daar had ik toen een hele goede reden voor.
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 april 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, Jan Roos is een vieze dikke ransbak
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:32 schreef GGMM het volgende:
De belangrijkste conclusie hier is dat Jan Roos een debiel is
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je naar deze dikke idioot kijken als je naar Braddie kan kijken
Triest dat deze gek probeert mee te liften op het succes van BradgeTV
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
Wat kansloos om iemand eruit te gooien omdat hij samenwerkt met een persoon die je niet mag.
Ondanks dat deze persoon Jan Roos is, de grootste proleet die ik ken.
Maar jij zei dat ik boos wasquote:Op maandag 14 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In 2021 was je mening inderdaad een stuk positiever over Jan Roos.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een (zwakke) hartslag en een temperatuur van minstens 33 graden is alles wat jij nodig hebt héquote:
En als het ergens een gat heeftquote:Op maandag 14 februari 2022 12:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een (zwakke) hartslag en een temperatuur van minstens 33 graden is alles wat jij nodig hebt hé
Net als Jan Roos.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:18 schreef GGMM het volgende:
Glennis Grace is zo'n achterlijk tokkiewijf
Nee. Jan Roos is een racistische pleurishond die ik liever vandaag dan morgen zie vertrekken uit Nederland.quote:
Ga jij maar lekker naar Sevilla. Homo!quote:Op maandag 14 februari 2022 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Jan Roos is een racistische pleurishond die ik liever vandaag dan morgen zie vertrekken uit Nederland.
Zou ik vredig kunnen sterven.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Sevilla. Homo!
Sevillaquote:
nou jaquote:Op maandag 14 februari 2022 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Jan Roos is een racistische pleurishond die ik liever vandaag dan morgen zie vertrekken uit Nederland.
Ach, door het staafincident bij de Copa zal het buiten het stadion vast ook gezellig zijn die dag.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla
Ik zat te kijken voor een wedstrijdje in de voorjaarsvakantie @:El-Stinho
Alleen de stadsderby staat dan op het programma. Daar ga ik natuurlijk nooit kaarten voor scoren
Ik ga volgende week.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla
Ik zat te kijken voor een wedstrijdje in de voorjaarsvakantie @:El-Stinho
Alleen de stadsderby staat dan op het programma. Daar ga ik natuurlijk nooit kaarten voor scoren
SAUNAGOD gaat mijn tweede aankoop worden als ik in dat huis woon.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga NU de sauna in. @:tjacka @:pisces29 @:kingroland
Twee mueslibolletjes leverworstquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik voelde me er ook niet zo veilig na de wedstrijd met Feyenoord. We werden redelijk ingesloten door die lui van Biris Norte. Stonden we in een cafeetje, en 40/45 man die buiten stonden wachten op ons.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, door het staafincident bij de Copa zal het buiten het stadion vast ook gezellig zijn die dag.
is Sjaak een ektequote:Op maandag 14 februari 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voelde me er ook niet zo veilig na de wedstrijd met Feyenoord. We werden redelijk ingesloten door die lui van Biris Norte. Stonden we in een cafeetje, en 40/45 man die buiten stonden wachten op ons.
Alleen @:Sjaakbauer ging stoicijns naar buiten om tussen die lui een peukie te roken
jij wel zeker mietjequote:Op maandag 14 februari 2022 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjaak was in ieder geval niet bang
doe jij meer in de nz saunaquote:Op maandag 14 februari 2022 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voelde me zeker niet op mijn gemak nee
Je hoeft niet te vermelden of dit met of zonder badkleding is.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga NU de sauna in. @:tjacka @:pisces29 @:kingroland
Jouw post die ik nu quote is ook uit het verleden maar ik heb een enorme piemelquote:Op maandag 14 februari 2022 13:12 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die quotes uit het verleden ophalen hebben een kleine piemel
quote:Op maandag 14 februari 2022 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jouw post die ik nu quote is ook uit het verleden maar ik heb een enorme piemel
Is jouw vriendje het "vrouwtje" in de relatie?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:23 schreef Tjacka het volgende:
Net bosje bloemen gekocht. Die krijg jij niet meer @:xcachet
Nee ik ben geen homoquote:Op maandag 14 februari 2022 13:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is jouw vriendje het "vrouwtje" in de relatie?
ga even een paracetamol nemenquote:Op maandag 14 februari 2022 13:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Excuus, hopelijk heb ik je niet onzeker gemaakt. Fijne Valentijnsdag verder
Ik hoorde dat de persoon die daar de leiding heeft niet eens wist dat vrouwelijke dwergen baarden hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
MTL in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #1 02-09-2022
Nee hoor, die van jou en @:scrummie hoor ik ook graag.
Eigenlijk alleen die van @:atypisch boeit me niks.
Komen er negers in voor?quote:Op maandag 14 februari 2022 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
MTL in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #1 02-09-2022
Nee hoor, die van jou en @:scrummie hoor ik ook graag.
Eigenlijk alleen die van @:atypisch boeit me niks.
Ja, daar heb je het al over gehad in dat topic.quote:
Ohquote:Op maandag 14 februari 2022 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het al over gehad in dat topic.
Je had mij en @:scrummie nog gementioned in de hoop dat je likes zou krijgen.
Ik negeer de mentions van @Caland erg vaak.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het al over gehad in dat topic.
Je had mij en @:scrummie nog gementioned in de hoop dat je likes zou krijgen.
Badkleding in de sauna.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te vermelden of dit met of zonder badkleding is.
Lekker maat. Zonnepanelen heb je wel nodig. Dat ding hier trekt iets van 8kW.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
SAUNAGOD gaat mijn tweede aankoop worden als ik in dat huis woon.
Eerst ZONNEPANELENGOD.
Oei dat is pittigquote:Op maandag 14 februari 2022 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Zonnepanelen heb je wel nodig. Dat ding hier trekt iets van 8kW.
alsof al die paupers hier sauna kunnen betalenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Badkleding in de sauna.
Nee, dat kan niet.
@:tjacka check dit.
De sauna is wel echt iets voor de elite ja. (lol)quote:Op maandag 14 februari 2022 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
alsof al die paupers hier sauna kunnen betalen
Van die mensen die hun tuinhuisje ombouwen tot sauna en zich dan helemaal bourgeoisie voelenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De sauna is wel echt iets voor de elite ja. (lol)
wow, het komt wel heel dichtbij nu, ik ook al is het leftover van gisterenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hachee.
Bruin brood rosbief/kaas/paprika omelet.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook met plakken kaas?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wow, het komt wel heel dichtbij nu, ik ook al is het leftover van gisteren
spaghettiquote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei, gevoelige snaar geraakt. Pauper gespot. @Wereldgozerquote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Van die mensen die hun tuinhuisje ombouwen tot sauna en zich dan helemaal bourgeoisie voelen![]()
broodquote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
naja ik ben in de bieb en heb een deadline om te halen die ik liever vandaag inlever. Tegen de tijd dat ik klaar ben zijn de supermarkten net dicht. Heb alleen wat brood en beleg thuis, dus dat is ook prima en wat fruit.quote:
Broodjes kipshoarma & pompoensoepquote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hemels voer echt waarquote:Op maandag 14 februari 2022 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja ik ben in de bieb en heb een deadline om te halen die ik liever vandaag inlever. Tegen de tijd dat ik klaar ben zijn de supermarkten net dicht. Heb alleen wat brood en beleg thuis, dus dat is ook prima en wat fruit.
morgenochtend boodschappen doen
Zeker! Zelfgemaakt zelfs.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bohhh @:jr-style-93
hopelijk met knoflooksaus?
Harde werker genot.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja ik ben in de bieb en heb een deadline om te halen die ik liever vandaag inlever. Tegen de tijd dat ik klaar ben zijn de supermarkten net dicht. Heb alleen wat brood en beleg thuis, dus dat is ook prima en wat fruit.
morgenochtend boodschappen doen
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei, gevoelige snaar geraakt. Pauper gespot. @:wereldgozer
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:54 schreef tong80 het volgende:
https://www.ad.nl/show/na(...)zender-cbs~a7a18709/
quote:RuPaul Charles, een van de grootste sterren uit de VS, zal Wordle presenteren.
Dit zegt gewoon alles over Woordle spelers.quote:RuPaul Andre Charles, beter bekend als RuPaul, is een Amerikaanse dragqueen, acteur, model, auteur, presentator, programmamaker en zanger.
Welterusten lieverdquote:Op maandag 14 februari 2022 18:51 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Ga naar bed. Moe en hoofdpijn. Mindere dag. Hopen dat een beetje bijslapen helpt.
Al besproken in het topic.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:29 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van de Lotr serie trailer?
Netjes besproken in het daarvoor bestemde topic.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:29 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van de Lotr serie trailer?
Rupaul Dragrace is gewoon een hoogstaand programma anders.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dit zegt gewoon alles over Woordle spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |