Is bij elke OS, af en toe wat thuisvoordeel. Ze hebben zich de pleuris gewerkt om het allemaal te organiseren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:19 schreef Mansjester het volgende: KANKER JURY SPORT ALLEMAAL OPDOEKEN
ja heel bijzonderquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom slechts 1 mannetje die dat soort incidenten beslist?
Zoals het baanwielrennen tijdens Londen 2012quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Is bij elke OS, af en toe wat thuisvoordeel. Ze hebben zich de pleuris gewerkt om het allemaal te organiseren.
Dan zou je op zijn minst een penalty verwachten.quote:
Niet naar een strafkamp gestuurd te hoeven worden kan ook nog.quote:
Joris is de verantwoordelijke van de diernlot reclame.quote:
Gras is groen. Nederlandse shorttrack mannen vallen. Moeilijke voorspelling hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:23 schreef franklop het volgende:
Valpartij op 2 ronden voor het einde
Je hoort het hier voor het eerst
Geen PEN?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:23 schreef franklop het volgende:
Valpartij op 2 ronden voor het einde
Je hoort het hier voor het eerst
Typisch De Laatquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:24 schreef EinarBoe het volgende:
De Laat is de pion die je moet passeren in de oefening voor je op goal mag schieten.
Snap ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:26 schreef AgnesGru het volgende:
Ze hadden Sjinkie moeten laten finishen
Het draait vaak niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef Madhouse11 het volgende:
De Laat nooit meer het ijs opsturen svp.
En de buren. En de toevallige voorbijganger.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
Niels slaat straks zijn vrouw bij thuiskomst.
Dafne Schippers gifje incoming.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland troost hem ook niet
Ze zijn er klaar mee
quote:
Pijnlijk om te zien inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zn ploeggenoten kijken m niet eens aan. Holy shit.
Wel terecht.quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:30 schreef AgnesGru het volgende:
Wel goed gereden van Straathof trouwens.
Geen tijd voor, reclame is belangrijker.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
FTFYquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:31 schreef Aratanax het volgende:
wat zijn de winterspelen is shorttrack ook ongelofelijk kut zeg
We doen het alleen een beetje leuk bij het langebaanschaatsen, de andere sporters kunnen over 4 jaar ook wel thuisblijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:31 schreef Aratanax het volgende:
wat zijn de winterspelen ook ongelofelijk kut zeg
Verisurequote:
Kutschimmelzalf?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:32 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja, alles om deze gore smaak weg te spoelen.
Deelauto's
Dierenlot
Dierenlijn
VIDA XLLL!
Ja, ijshockey, schansspringen en zelfs curling kan leuk zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:32 schreef Aratanax het volgende:
[..]
nee want langebaanschaatsen is leuk
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
3 meter reed Knegt weg en Zitzak geeft het in één bocht weg
Maar hij deed het goed he jongens
begint al bij de wissel, daar moet een magere sjinkie die dikzak wegduwen. alsof je tegen een muur oplooptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:31 schreef Szura het volgende:
Echt gewoon knap hoe hij dit weggeeft na die sprint van Sjinkie
Zitzak
Ik denk dat die juist blij is dat hij hier zijn frustratie kwijt kan voordat die thuiskomtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
Maar die wissel was ook nog primaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
[..]
begint al bij de wissel, daar moet een magere sjinkie die dikzak wegduwen. alsof je tegen een muur oploopt
Twee van dat soort races achter elkaar. Je zou voor minder met dingen gaan gooien.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:32 schreef Meridiaan het volgende:
Onbegrijpelijk, zowel dit van NL als van China. Maar over dat laatste gaan ze het waarschijnlijk niet hebben.
In het rijtje van die bobsleeer die niet durfdequote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:33 schreef Bugno3 het volgende:
Dit Zitzak is wel het grootste kutje dat namens ONS naar de Spelen is, en dat wil wat zeggen.
Of die skiester die door kerona-angst maar helemaal niet meer van start gingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
In het rijtje van die bobsleeer die niet durfde
Nah, die had nog wel een punt. Als je echt niet durft, dan gaan dat soort dingen ook gewoon fout.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Geen spoilers.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:34 schreef erkel het volgende:
Sjinkie spreekt nooit meer met Ithzak. Done deal.
Ook deels de schuld van Otter dit, maar goed. Zelfs Bergsma had dit niet weggegeven.
Ik had me destijds aangemeld, maar kreeg suf mailtje: Je bent te oud, tssssss lekker voor ze.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Merk heel eerlijk gezegd ook dat ik een beetje boos benquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee van dat soort races achter elkaar. Je zou voor minder met dingen gaan gooien.
Èerder een euthanasie artsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk heeft Nederland goede psychiaters meegenomen voor mannen shorttrackploeg
Hij is juist heel erg geschikt voor het middendeel. Finishen heeft hij wel voorheen vaker gedaan. Maar met zijn huidige vorm was dit nogal een vreemde keuze.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:34 schreef Aguero het volgende:
Een voorsprong vasthouden is gewoon niet zijn ding. Heeft waarschijnlijk meer kans als je Itzhak met z'n lichte lijf een goede duw geeft voor de laatste wissel. Op die manier binnendoor schuiven is wat hij wel echt goed kan.
Paspoort afpakken!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Of die skiester die door kerona-angst maar helemaal niet meer van start ging
Maar dan krijgen we daarna een reclame voor Stichting Otterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sjinkie zometeen tegen Otter
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:36 schreef Bugno3 het volgende:
Hoe Laat mag Itzhak op de losersvlucht?
Dan kan je iedereen na elk race incident wel doorsturen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:36 schreef franklop het volgende:
In the course of the Chinese straight skating, the Canadian skater "kicked the knife", the Canadian skater did not foul. China was leading in second place and had a chance to reach the final before falling. In that case, China would be sentenced to the group A final.
Best knap dat je vanuit een "tweede" positie een achterliggende schaatser van voren kan aantikken, die man moet in het Circus.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:36 schreef franklop het volgende:
In the course of the Chinese straight skating, the Canadian skater "kicked the knife", the Canadian skater did not foul. China was leading in second place and had a chance to reach the final before falling. In that case, China would be sentenced to the group A final.
Ik ben over allebei wel boos.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:37 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben eigenlijk meer pissed over de ADV van China.
Stukje mentale klap.quote:
Op zich klinkt dat plausibel. Maar alleen als ze daar consequent in zouden zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:36 schreef franklop het volgende:
MOKERSLAG dit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Klap in het gezicht van het shorttrack
Ik ook hoor. Ondanks mijn kritiek naar hem.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:38 schreef Mansjester het volgende:
Noem me een zachtgekookt ei, maar ik vind het sneu voor hem
Dit is wel sneuquote:
Ja hij heeft het totaal verprutst maar dit is ook wel zieligquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ondanks mijn kritiek naar hem.
Als het China was geweest was de de 2de plaats vanwege een scheet geDQt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Oh het is nu al 3-duizendste. Is al 50% meer.
Die staat er nooit naast als ze de sporters interviewen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is Otter?
Voor tribunaal graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |