quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lievers niets dan caramel zouzeet, alleen uit principe al
quote:
Dank jequote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh bah, wat waardeloos. Hopelijk duurt het allemaal niet lang meer en knapt ze snel wat op. Veel sterkte ermee.
Thnxquote:
Nee 4e maar wel een legende die man.quote:
Bijna.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:34 schreef Koen66 het volgende:
is de DTS sluiting niet ook bijna voorbij?
kende hem niet, volg die sport niet, maar hoorde toevallig gisteren z'n naam vallen in een podcastquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee 4e maar wel een legende die man.
Koeneloenquote:
de wattesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Ik zit aan een eilandje met een irritant neuriende meneer en durf er niks van te zeggen
Gewoon erop klappenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Ik zit aan een eilandje met een irritant neuriende meneer en durf er niks van te zeggen
Mijn eilandgenoot neurietquote:
quote:
Als je de voorafgaande topic gemist hebt, heb ik wel een tegeltje voor je:quote:
of je zit spontaan op een tropisch eiland, of je bent aan het gamen, of ik snap het weer eens nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn eilandgenoot neurietEn niet eens goed
Op een onbewoond eilandquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of je zit spontaan op een tropisch eiland, of je bent aan het gamen, of ik snap het weer eens niet
Kantooreilandjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of je zit spontaan op een tropisch eiland, of je bent aan het gamen, of ik snap het weer eens niet
Ik weet niet hoe ik leestekens zoals trema's enzo moet maken op Windowsquote:
vind het vaak teveel moeitequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik leestekens zoals trema's enzo moet maken op WindowsOp mijn Mac gaat dat wel heel simpel
Ik fluit lieverquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eilandmeneer is toevallig ook opgehouden nuWaarschijnlijk is het inderdaad @:engine
oud wijf jijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
Een eilandje verderop zitten een paar dames aan elkaar hun geboortejaren te vertellen en ik hoor allemaal 1999 en 2000 en nu voel ik me echt heel oud
Hier ben je nog jongquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
Een eilandje verderop zitten een paar dames aan elkaar hun geboortejaren te vertellen en ik hoor allemaal 1999 en 2000 en nu voel ik me echt heel oud
Ja het komt toch weer even hard aan, die bevestigingquote:
Dat is het handige van hierquote:
virtuele leeftijden hoeven ook niet gelijk te zijn aan irl leeftijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het komt toch weer even hard aan, die bevestiging
[..]
Dat is het handige van hier
Age is just a number!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
virtuele leeftijden hoeven ook niet gelijk te zijn aan irl leeftijden
quote:
quote:
Hier ookquote:
Dat is schrikkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:45 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook een groot geel ding in de lucht 🌞
En goedemorgen ☕️
Dan lijkt het me in jouw geval inderdaad handiger om hem niet te vernieuwenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:50 schreef SolidasRock het volgende:
Krijg zojuist melding dat ovchipkaart is verlopen en of ik het wil vernieuwen. Indien niet moet ik tijdig mijn tegoed terugvragen. O ja echt? How about zelf terugboeken zonder dat ik erachteraan moet gaan.![]()
Ik weet niet of ik wel een nieuwe wil, heb al jaren geen trams of treinen meer aangeraakt. Ik loop, fiets of rij met auto of rij met anderen mee. #lifeishardwithallthatluxery #lifestruggles #butthesunisshining!!
Maar de grote bruur kan je dan volgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan lijkt het me in jouw geval inderdaad handiger om hem niet te vernieuwen![]()
Zelf zit ik er juist aan te denken om zo'n gepersonaliseerde te nemen, dan hoef ik niet telkens op te waarderen (heb nu zo'n naamloze lichtblauwe). Ik heb geen rijbewijs, dus ben nogal afhankelijk van het OV juist
De cruciale vraag is: staat jouw studiemateriaal ook op jouw PC?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:01 schreef SolidasRock het volgende:
Kan iemand ff tegen mij zeggen dat ik moet gaan studeren en stoppen met op mijn pc te kijken?
Nee, wel voor mijn neus.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De cruciale vraag is: staat jouw studiemateriaal ook op jouw PC?
Enjoy! ⛷🏂quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:03 schreef engine het volgende:
M'n vrienden zijn inmiddels allemaal afgehaakt. Er valt teveel sneeuw
Zeker 10cm verse sneeuw op de piste. Beter wordt het niet
FOEI CRUAAquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:01 schreef SolidasRock het volgende:
Kan iemand ff tegen mij zeggen dat ik moet gaan studeren en stoppen met op mijn pc te kijken?
Nog wat zwangers kunnen spotten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:03 schreef engine het volgende:
M'n vrienden zijn inmiddels allemaal afgehaakt. Er valt teveel sneeuw
Zeker 10cm verse sneeuw op de piste. Beter wordt het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
Zelfde hier hahaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:58 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een OV-chipkaart met een voordeelurenabonnement.
Dat abonnement bestaat eigenlijk al jaren niet meer. Maar ik heb hem tot nu toe steeds kunnen verlengen
Binnenkort met je bankpas. Dan weet je zeker dat ze je kunnen en zullen volgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar de grote bruur kan je dan volgen.Ergens snap ik niet dat dat bewaard wordt. Beter vernietigen ze de reisgegeven ouder dan 8 weken bijv. Zal wel weer eerst een schandaal moeten gebeuren voor dit veranderd wordt.
Overigens dacht ik dat ze zouden stoppen met ovchipkaart en iets nieuws zouden introduceren?Heb het verder niet gevolgd of zo.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort met je bankpas. Dan weet je zeker dat ze je kunnen en zullen volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |