quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lievers niets dan caramel zouzeet, alleen uit principe al
quote:
Dank jequote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh bah, wat waardeloos. Hopelijk duurt het allemaal niet lang meer en knapt ze snel wat op. Veel sterkte ermee.
Thnxquote:
Nee 4e maar wel een legende die man.quote:
Bijna.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:34 schreef Koen66 het volgende:
is de DTS sluiting niet ook bijna voorbij?
kende hem niet, volg die sport niet, maar hoorde toevallig gisteren z'n naam vallen in een podcastquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee 4e maar wel een legende die man.
Koeneloenquote:
de wattesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Ik zit aan een eilandje met een irritant neuriende meneer en durf er niks van te zeggen
Gewoon erop klappenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Ik zit aan een eilandje met een irritant neuriende meneer en durf er niks van te zeggen
Mijn eilandgenoot neurietquote:
quote:
Als je de voorafgaande topic gemist hebt, heb ik wel een tegeltje voor je:quote:
of je zit spontaan op een tropisch eiland, of je bent aan het gamen, of ik snap het weer eens nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn eilandgenoot neurietEn niet eens goed
Op een onbewoond eilandquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of je zit spontaan op een tropisch eiland, of je bent aan het gamen, of ik snap het weer eens niet
Kantooreilandjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of je zit spontaan op een tropisch eiland, of je bent aan het gamen, of ik snap het weer eens niet
Ik weet niet hoe ik leestekens zoals trema's enzo moet maken op Windowsquote:
vind het vaak teveel moeitequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik leestekens zoals trema's enzo moet maken op WindowsOp mijn Mac gaat dat wel heel simpel
Ik fluit lieverquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eilandmeneer is toevallig ook opgehouden nuWaarschijnlijk is het inderdaad @:engine
oud wijf jijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
Een eilandje verderop zitten een paar dames aan elkaar hun geboortejaren te vertellen en ik hoor allemaal 1999 en 2000 en nu voel ik me echt heel oud
Hier ben je nog jongquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
Een eilandje verderop zitten een paar dames aan elkaar hun geboortejaren te vertellen en ik hoor allemaal 1999 en 2000 en nu voel ik me echt heel oud
Ja het komt toch weer even hard aan, die bevestigingquote:
Dat is het handige van hierquote:
virtuele leeftijden hoeven ook niet gelijk te zijn aan irl leeftijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het komt toch weer even hard aan, die bevestiging
[..]
Dat is het handige van hier
Age is just a number!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
virtuele leeftijden hoeven ook niet gelijk te zijn aan irl leeftijden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |