quote:Op donderdag 16 december 2021 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lievers niets dan caramel zouzeet, alleen uit principe al
quote:
Dank jequote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh bah, wat waardeloos. Hopelijk duurt het allemaal niet lang meer en knapt ze snel wat op. Veel sterkte ermee.
Thnxquote:
Nee 4e maar wel een legende die man.quote:
Bijna.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:34 schreef Koen66 het volgende:
is de DTS sluiting niet ook bijna voorbij?
kende hem niet, volg die sport niet, maar hoorde toevallig gisteren z'n naam vallen in een podcastquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee 4e maar wel een legende die man.
Koeneloenquote:
de wattesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Ik zit aan een eilandje met een irritant neuriende meneer en durf er niks van te zeggen
Gewoon erop klappenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Ik zit aan een eilandje met een irritant neuriende meneer en durf er niks van te zeggen
Mijn eilandgenoot neurietquote:
quote:
Als je de voorafgaande topic gemist hebt, heb ik wel een tegeltje voor je:quote:
of je zit spontaan op een tropisch eiland, of je bent aan het gamen, of ik snap het weer eens nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn eilandgenoot neurietEn niet eens goed
Op een onbewoond eilandquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of je zit spontaan op een tropisch eiland, of je bent aan het gamen, of ik snap het weer eens niet
Kantooreilandjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of je zit spontaan op een tropisch eiland, of je bent aan het gamen, of ik snap het weer eens niet
Ik weet niet hoe ik leestekens zoals trema's enzo moet maken op Windowsquote:
vind het vaak teveel moeitequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik leestekens zoals trema's enzo moet maken op WindowsOp mijn Mac gaat dat wel heel simpel
Ik fluit lieverquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eilandmeneer is toevallig ook opgehouden nuWaarschijnlijk is het inderdaad @:engine
oud wijf jijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
Een eilandje verderop zitten een paar dames aan elkaar hun geboortejaren te vertellen en ik hoor allemaal 1999 en 2000 en nu voel ik me echt heel oud
Hier ben je nog jongquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
Een eilandje verderop zitten een paar dames aan elkaar hun geboortejaren te vertellen en ik hoor allemaal 1999 en 2000 en nu voel ik me echt heel oud
Ja het komt toch weer even hard aan, die bevestigingquote:
Dat is het handige van hierquote:
virtuele leeftijden hoeven ook niet gelijk te zijn aan irl leeftijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het komt toch weer even hard aan, die bevestiging
[..]
Dat is het handige van hier
Age is just a number!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
virtuele leeftijden hoeven ook niet gelijk te zijn aan irl leeftijden
quote:
quote:
Hier ookquote:
Dat is schrikkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:45 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook een groot geel ding in de lucht 🌞
En goedemorgen ☕️
Dan lijkt het me in jouw geval inderdaad handiger om hem niet te vernieuwenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:50 schreef SolidasRock het volgende:
Krijg zojuist melding dat ovchipkaart is verlopen en of ik het wil vernieuwen. Indien niet moet ik tijdig mijn tegoed terugvragen. O ja echt? How about zelf terugboeken zonder dat ik erachteraan moet gaan.![]()
Ik weet niet of ik wel een nieuwe wil, heb al jaren geen trams of treinen meer aangeraakt. Ik loop, fiets of rij met auto of rij met anderen mee. #lifeishardwithallthatluxery #lifestruggles #butthesunisshining!!
Maar de grote bruur kan je dan volgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan lijkt het me in jouw geval inderdaad handiger om hem niet te vernieuwen![]()
Zelf zit ik er juist aan te denken om zo'n gepersonaliseerde te nemen, dan hoef ik niet telkens op te waarderen (heb nu zo'n naamloze lichtblauwe). Ik heb geen rijbewijs, dus ben nogal afhankelijk van het OV juist
De cruciale vraag is: staat jouw studiemateriaal ook op jouw PC?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:01 schreef SolidasRock het volgende:
Kan iemand ff tegen mij zeggen dat ik moet gaan studeren en stoppen met op mijn pc te kijken?
Nee, wel voor mijn neus.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De cruciale vraag is: staat jouw studiemateriaal ook op jouw PC?
Enjoy! ⛷🏂quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:03 schreef engine het volgende:
M'n vrienden zijn inmiddels allemaal afgehaakt. Er valt teveel sneeuw
Zeker 10cm verse sneeuw op de piste. Beter wordt het niet
FOEI CRUAAquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:01 schreef SolidasRock het volgende:
Kan iemand ff tegen mij zeggen dat ik moet gaan studeren en stoppen met op mijn pc te kijken?
Nog wat zwangers kunnen spotten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:03 schreef engine het volgende:
M'n vrienden zijn inmiddels allemaal afgehaakt. Er valt teveel sneeuw
Zeker 10cm verse sneeuw op de piste. Beter wordt het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Zelfde hier hahaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:58 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een OV-chipkaart met een voordeelurenabonnement.
Dat abonnement bestaat eigenlijk al jaren niet meer. Maar ik heb hem tot nu toe steeds kunnen verlengen
Binnenkort met je bankpas. Dan weet je zeker dat ze je kunnen en zullen volgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar de grote bruur kan je dan volgen.Ergens snap ik niet dat dat bewaard wordt. Beter vernietigen ze de reisgegeven ouder dan 8 weken bijv. Zal wel weer eerst een schandaal moeten gebeuren voor dit veranderd wordt.
Overigens dacht ik dat ze zouden stoppen met ovchipkaart en iets nieuws zouden introduceren?Heb het verder niet gevolgd of zo.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort met je bankpas. Dan weet je zeker dat ze je kunnen en zullen volgen.
* SolidasRock agrees with Domni and wears a alu hatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:29 schreef Domnivoor het volgende:
De mensen die zich het meest druk maken over gevolgd worden door weet-ik-veel wie, die gaan never nooit ergens heen
Fok!ers op zolderkamertjesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:29 schreef Domnivoor het volgende:
De mensen die zich het meest druk maken over gevolgd worden door weet-ik-veel wie, die gaan never nooit ergens heen
Ik ben liefhebber maar er ligt hier geen ijsquote:
Ik bedoel op de spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber maar er ligt hier geen ijs
Ik moet vaak werken als dat wordt uitgezondenquote:
Dat begrijp ikquote:
Zie mijn topic. Nu gestart.quote:
Kunstschaatsen was mooi gisteren. Nu Schulting die wereldrecord reed.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet vaak werken als dat wordt uitgezondenVerder vind ik het wel de leukste OS sport om te volgen
En kunstschaatsen ook, maar dat wordt altijd op onmogelijke tijden uitgezonden
Blijven sponsoren dan maarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, ziggo twijfelt of ze door willen bij Ajax, want overmars,
maar ze kunnen het zelf ook
https://www.ad.nl/binnenl(...)eschrokken~a28cd5b6/
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nog wat zwangers kunnen spotten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat niet denk ik. Wel ezels gezien
.. Ook op de piste
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Even wacht tot ze je drank komen brengen danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:38 schreef engine het volgende:
Inmiddels hebben ze de lift uit gezet terwijl ik er nog in zit
Ongestoord FOK!en in een skilift. Wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:38 schreef engine het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:38 schreef engine het volgende:
Waarom hebben ze dat gedaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:38 schreef engine het volgende:
Meen je nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, ziggo twijfelt of ze door willen bij Ajax, want overmars,
maar ze kunnen het zelf ook
https://www.ad.nl/binnenl(...)eschrokken~a28cd5b6/
Nu moet ie daar blijvenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hekel aan hem, kan niet anders.
Goedemiddagquote:
Ohh, de huur van je ski's niet betaald?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:38 schreef engine het volgende:
Een gratis amusement, wie wil dat nou nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schijnt dat ie uitzicht heeft op ezels, die amuseert zich wel.
Dat hebben we allemaal als we naar een FOK! scherm zitten te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock voelt zich niet aangesprokenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal als we naar een FOK! scherm zitten te kijken.
Jij zou helemaal geen FOK! scherm moeten hebben, want je moest studerenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock voelt zich niet aangesproken![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Teveel wind denk ik. Maar inmiddels zit ik lekker aan een goulashsoepjequote:
Dat is geen ezelquote:
Veiligheid dusquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:15 schreef engine het volgende:
[..]
Teveel wind denk ik. Maar inmiddels zit ik lekker aan een goulashsoepje
Ja laatste dagje. Daarom zo nog een paar afdelingen tot de benen er echt af beginnen te vallen en dan is het ook mooi geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veiligheid dus![]()
Smakelijk eten, is vandaag je laatste dagje daar in de sneeuw?
Tetten!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier eentje met meer tetten
[ afbeelding ]
Merk je dat snel of ligt dat aan hoeveel je al heb geskied etc?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja laatste dagje. Daarom zo nog een paar afdelingen tot de benen er echt af beginnen te vallen en dan is het ook mooi geweest.
Ik doe normaal vooral snowboarden dus met skiën heb ik minder techniek en doe ik meer op kracht. Dat wordt wel snel zwaar met deze omstandigheden. Maar op een mooie zonnige dag is het gewoon lekker glijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Merk je dat snel of ligt dat aan hoeveel je al heb geskied etc?
Nice, kan ook trucjes met je snowboard?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doe normaal vooral snowboarden dus met skiën heb ik minder techniek en doe ik meer op kracht. Dat wordt wel snel zwaar met deze omstandigheden. Maar op een mooie zonnige dag is het gewoon lekker glijden
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nice, kan ook trucjes met je snowboard?
En als je het goed kan, wel schattig als je kleine kinderen ziet op ski's of een snowboardquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:39 schreef chufi het volgende:
Skien is alleen leuk als er goede sneeuw ligt en de zon die lekker schijnt
Dan merk je toch dat je wat ouder wordt héquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:40 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de grotere schansen mijd ik tegenwoordig. Dat durf ik toch niet meer
Die kan zo op een tegeltjequote:
Starkquote:
Wordt al groot..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
Stark
Binnenkort maar eens naar de dierentuin.
Anniequote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
Nou wij schrokken ons op werk net even het leplazarus.
Collega gilt ineens 'wat ligt daar nou buiten beneden? Dat is toch geen mens!?'
Wij met een heel groepje naar het raam om te gaan kijken, ligt er een soort van mensenpop benedenNa vragen bleek dat ze bezig zijn met een soort EHBO training en die pop is dus daarvoor. Die collega keek gewoon even casual het raam uit en zag dat liggen, snap wel dat ze schrok
voll de begeisterung bij bb brasilquote:
Arme pop eerst wordt ie gebruikt en nu de fik erinquote:
Beterquote:
Inmiddels is ie weer geblustquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Arme pop eerst wordt ie gebruikt en nu de fik erin
Yeah pop geredquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inmiddels is ie weer geblust![]()
Inb4 'werken jullie nog?' Ja, dat doen we ook nog even tussendoor
Een voodoo-ritueel?quote:
Oh, gelukkigquote:
Das een beste, lekker kluifjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
Kip iemand?
[ afbeelding ]
Of een slakje?
[ afbeelding ]
Dat riep iemand dus even terugquote:
Oeps, betraptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat riep iemand dus even terugWeet je zeker dat je hier niet werkt?
Hey Marioquote:
Staat je leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oeps, betrapt![]()
Wat vind je van mijn nieuwe pruik?
ja weg olympia slaap ik altijd om 4 00 einquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marioalles goed? Zie je bijna niet meer
We staan weer boven julliequote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja weg olympia slaap ik altijd om 4 00 ein
tot 7 of 8
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
Nou wij schrokken ons op werk net even het leplazarus.
Collega gilt ineens 'wat ligt daar nou buiten beneden? Dat is toch geen mens!?'
Wij met een heel groepje naar het raam om te gaan kijken, ligt er een soort van mensenpop benedenNa vragen bleek dat ze bezig zijn met een soort EHBO training en die pop is dus daarvoor. Die collega keek gewoon even casual het raam uit en zag dat liggen, snap wel dat ze schrok
O geen BB meer kijken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja weg olympia slaap ik altijd om 4 00 ein
tot 7 of 8
vanaf hier zijn de 2 nieuwe official,moeten maar in de gym-ruim blijvenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Dit verhaal doet me denken aan nieuws van nog niet zo lang geleden: iemand vond een lijk langs de snelweg. Politie erop af. Bleek het een sekspop te zijn. Blijkbaar wilde iemand ervanaf en kon dat niet ff in een vuilniszak of zo
Nederland is ook niet zo veel aanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker brasil, nederland betje weiniger
Dat is wel jammer danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nederland is ook niet zo veel aan
Ja, het is echt saaier dan saai.quote:
Dit soort dingen heeft ook gewoon wat uitgesproken figuren nodigquote:
Aan je werkdag mag ik hopen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb zin om er een einde aan te maken
Dat klinkt niet goed...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
Tijd voor de vrijmiboquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
Werkdag inderdaad. Dit is @Koen66 jargonquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aan je werkdag mag ik hopen?
Dat snap ik. Tijd voor weeeeeekend!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Werkdag inderdaad. Dit is @:Koen66 jargon
Het was vanmiddag ook heerlijk in het zonnetje. Voor het eerst dat ik niet baalde dat ik nog een keer naar de AH moest voor een vergeten dingetje.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word wel echt vrolijk van dat zonnetje hoor, heerlijk
Ik doe mee aan Weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat snap ik. Tijd voor weeeeeekend!
ik zie een blauwe luch, zonnetje en de maanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word wel echt vrolijk van dat zonnetje hoor, heerlijk
serieusquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:45 schreef SolidasRock het volgende:
Ik las net elders dat FOK! een jongerenforum is en dat iedereen die ouder is dan dat en op FOK zit een smeerlap is.
Volgens mij weet diegene niet hoe aktief 40+ is en dat PUB is opgeheven?
Cheers!quote:
Volgens mij zijn er tegenwoordig juist heel weinig jongeren op Fokquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:45 schreef SolidasRock het volgende:
Ik las net elders dat FOK! een jongerenforum is en dat iedereen die ouder is dan dat en op FOK zit een smeerlap is.
Volgens mij weet diegene niet hoe aktief 40+ is en dat PUB is opgeheven?
Wauw, dat is mooi zo samenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie een blauwe luch, zonnetje en de maan
Ik eis een plekquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee sorrie, deze weekend zit he-le-maal vol. Probeer maar opnieuw bij de volgende weekend.
Pcies, ik heb zo een zeldzame 20er gespot in 40+. Vermoedelijk verdwaald. Heb besloten haar als mascotte van 40+ te houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er tegenwoordig juist heel weinig jongeren op Fok![]()
Een jaar of tien geleden zaten hier nog echt wel tieners enzo, volgens mij nu helemaal niet meer en begin-twintigers zijn zeldzaam
Oke oke er is een plaatsje vrijgekomen hoor ik net. Have fun.quote:
Iemand is de weg kwijt en je besluit die persoon maar te houden? Klinkt eerder als een kidnappingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pcies, ik heb zo een zeldzame 20er gespot in 40+. Vermoedelijk verdwaald. Heb besloten haar als mascotte van 40+ te houden
De lente komt Koen!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou nog perfecter kunnen, een graad of 23
zolang we ons maar jong voelenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er tegenwoordig juist heel weinig jongeren op Fok![]()
Een jaar of tien geleden zaten hier nog echt wel tieners enzo, volgens mij nu helemaal niet meer en begin-twintigers zijn zeldzaam
Age is just a number!quote:
zag er geweldig uit en ook een paar sneeuwwandelingen gedaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De lente komt Koen!![]()
Ik kan me herinneren dat precies een jaar geleden hier een heel dik pak sneeuw lag
Nee nee, het klinkt mij eerder als het opvangen van hangjongere en een goed veilig onderkomen geven waar ze zich geborgen kan voelen en ontplooien tot een mooie 40+er.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand is de weg kwijt en je besluit die persoon maar te houden? Klinkt eerder als een kidnapping
Dat klinkt liefquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nee, het klinkt mij eerder als het opvangen van hangjongere en een goed veilig onderkomen geven waar ze zich geborgen kan voelen en ontplooien tot een mooie 40+er.
Lekker weer ook daarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:05 schreef mazaru het volgende:
Lekker uitgewaaid op het strand![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig dat het nog goed gingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:09 schreef engine het volgende:
Toch bijna 40 km geskied vandaag
Toen ik zag dat ik op 37 zat wou ik nog één keer omhoog om over de 40 km heen te gaan maar ik zat te trillen en voelde me echt slecht worden in de lift dus ben bij het midden station uitgestapt. Honderd meter voor het dalstation viel ik bijna (maar niet helemaal) en toen was het echt over. Kon nog geen bochtje meer maken.
Maar wel genoten van de sneeuw vandaag. Op de top lag zeker 15cm nieuwe sneeuw op de piste
In het dal is het twee graden en op de top was het -15.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig dat het nog goed ging
Hoeveel graden is t daar?
Getsiequote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
In het dal is het twee graden en op de top was het -15.
Brr dat is wel heel erg koudquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
In het dal is het twee graden en op de top was het -15.
Lekker hoor! Heerlijk strandweerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:05 schreef mazaru het volgende:
Lekker uitgewaaid op het strand![]()
[ afbeelding ]
Jij ook een geslaagde dag zo te lezen! Ik herken het helemaal, dan wil je toch net dat ronde getal hebben gehaaldquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:09 schreef engine het volgende:
Toch bijna 40 km geskied vandaag
Toen ik zag dat ik op 37 zat wou ik nog één keer omhoog om over de 40 km heen te gaan maar ik zat te trillen en voelde me echt slecht worden in de lift dus ben bij het midden station uitgestapt. Honderd meter voor het dalstation viel ik bijna (maar niet helemaal) en toen was het echt over. Kon nog geen bochtje meer maken.
Maar wel genoten van de sneeuw vandaag. Op de top lag zeker 15cm nieuwe sneeuw op de piste
Ja precies!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij ook een geslaagde dag zo te lezen! Ik herken het helemaal, dan wil je toch net dat ronde getal hebben gehaald
Nog passender als het de 40+km wordtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies!
En ik loop al de hele week m'n vrienden op te naaien dat ze pas de piste af mogen als ze de 40km gehaald hebben
Ja was wel fris hoor, maar als het zonnetje doorkwam was het heerlijk!quote:
Dat is helaas geen enkele keer geluktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog passender als het de 40+km wordt
Er staan er een paar. Bij de winkels staat er ook 1quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die heb ik ook op de foto (afgelopen augustus)
Toen gewoon gratis op dat grote terrein gestaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:51 schreef mazaru het volgende:
Maar ze zijn nu bezig om de metrolijn naar het strand aan te leggen, dus parkeren is even zoeken nu.
Liefquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:38 schreef engine het volgende:
Hoe ze dat kleintje vast houdt
[ twitter ]
https://www.gelderlander.(...)s-geworden~a6b6566b/
Doe ik normaal ook, maar dat is nu afgesloten. We waren nu verplicht om een ander plekje te zoeken en stonden precies naast Ina's Patatzaak. Zooo jammer... moet je weer een patatje halen ook ....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen gewoon gratis op dat grote terrein gestaan
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:52 schreef Domnivoor het volgende:
Utrecht in 1925. Let vooral op de koe
De video is ongeveer vanaf deze posities gemaakt:
Het gebouw op de hoek staat ook op de video, maar was toen nog niet gepleisterd.
Dan is t idd wat aangenamer buitenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja was wel fris hoor, maar als het zonnetje doorkwam was het heerlijk!
Ik ben gek op winterse dagen met een blauwe luchtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is t idd wat aangenamer buiten
Ik ook, dan is wel kouder maar beter dan 11 of 12 graden en regenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op winterse dagen met een blauwe lucht
Wat bijzonder om zo te zien!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
Een jaar geleden (in een MLN-topic):
[..]
Gaaf hè. Het was veel drukker en chaotischer dan nu.quote:
Ergens wel jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaaf hè. Het was veel drukker en chaotischer dan nu.
Wat een zooitje .. er was zelfs een verkeersregelaarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ergens wel jaAl krioelt het er nu ook van de fietsen en wat minder van de koeien
Maar wel een gezellig zooitje. Het bruist aan alle kantquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een zooitje .. er was zelfs een verkeersregelaar
Zal wel gestonken hebben met al die vlaaien en paardestrontquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar wel een gezellig zooitje. Het bruist aan alle kant
Nice, hou wel van die oude filmpjesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
hey youquote:
Pomponnetjes de lucht in!quote:
en linksquote:
Nicequote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:43 schreef Prisha het volgende:
Lekker makkelijk tomatensoepie vanavond. Met wat crackers met oude kaas, uiteraard
out of syncquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:43 schreef Prisha het volgende:
Lekker makkelijk tomatensoepie vanavond. Met wat crackers met oude kaas, uiteraard
De tent die wordt gemold!quote:
Het is jouw taak om ze in sync te krijgen 🥁quote:
Ik kan datquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is jouw taak om ze in sync te krijgen 🥁
Ga je weg?quote:
Ik probeerde Prisha en Jobi in sync te krijgen.quote:
Ah zo..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeerde Prisha en Jobi in sync te krijgen.
Die had ik vanmorgen in de auto nog aan, de hele cd eigenlijk Upstairs at Eric's.quote:
quote:
Ik heb de LP nog.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik vanmorgen in de auto nog aan, de hele cd eigenlijk Upstairs at Eric's.
Gaaf! Ik had de lp vroeger ook, nu heb ik het album op Spotify gedownload.quote:
Ik ben Spotify ook aan het ontdekken...deed het meeste via Youtube.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf! Ik had de lp vroeger ook, nu heb ik het album op Spotify gedownload.
Best handig, vooral in vergelijk met Youtube, je kan er meteen het hele album downloaden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben Spotify ook aan het ontdekken...deed het meeste via Youtube.
Ik heb ook geen platenspeler, maar ik denk dat je er vast wel iemand blij mee kan maken. Doe je ook "Alle dertien goed" weg?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik doe mijn laatste LP’s weg. Iemand interesse?
Ik wil er ook vanafquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind clips ook wel leukquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best handig, vooral in vergelijk met Youtube, je kan er meteen het hele album downloaden.
Mijn jongere collega's beginnen er nu juist mee met kopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:26 schreef Domnivoor het volgende:
Heel apart iddquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn jongere collega's beginnen er nu juist mee met kopen.
Nee, die wil ik beslist houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen platenspeler, maar ik denk dat je er vast wel iemand blij mee kan maken. Doe je ook "Alle dertien goed" weg?
Ik vind clips juist heel onhandig als ik in de auto zit.quote:
Dan wel jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind clips juist heel onhandig als ik in de auto zit.
Mijn dochter heeft inderdaad ook een platenspeler gekocht, toen we in Amsterdam waren ben ik sinds tijden weer eens in een platenwinkel geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn jongere collega's beginnen er nu juist mee met kopen.
Logisch wel, al is het alleen al voor de hoes.quote:
Mijn elpees gaan niks opleveren. Ik geef ze weg. Maar ik wil wel graag dat ze goed terechtkomen.quote:
Welke elpees heb je zoal?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn elpees gaan niks opleveren. Ik geef ze weg. Maar ik wil wel graag dat ze goed terechtkomen.
quote:
Ik maak wel even een topicje in MUZ.quote:
Ik ben wel benieuwd...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik maak wel even een topicje in MUZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |