Ik las dus: ik zag bij de Andre Hazes ipv Albert Heijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zag bij de AH dat ze ze nu weer hebben inderdaad
omgquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze lijkt wel een lacterende zeug met die dingen op haar rug.
Maak je niet druk, niets aan de hand, een keertje cupping doen en je bent ervan verlost.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:31 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
http://irisqueenofficial.nl/
Je moet wat om likes en views te genererenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:31 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
http://irisqueenofficial.nl/
Wat maakt het duidelijk ? Ik ken Sjors nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:22 schreef Meke het volgende:
Ik zag al dat ze de vrouwelijke tegenhanger van rapper Sjors wordt genoemd, maakte veel duidelijk voor mij
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:54 schreef tong80 het volgende:
Wat maakt het duidelijk ? Ik ken Sjors niet
SPOILER: Alles voor de views en die 15 minutes of fame hé? :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mis je niets aan. Is een onbenullige, aandachtgeile 'rapper' die vooral bekend is door zijn 'escapes' met een shemale.EngSPOILER: Alles voor de views en die 15 minutes of fame hé? :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mis je niets aan. Is een onbenullige, aandachtgeile 'rapper' die vooral bekend is door zijn 'escapes' met een shemale.Hij probeert nu aandacht te zoeken door te claimen die ie met een oudere vrouw gaat. De eerste oudere vrouw (+/- 2 weken geleden) heeft geloof ik de benen genomen nadat Sjors overal claimde dat, ik citeer, 'ik ben verliefd op oudere'.SPOILER: Alles voor de views en die 15 minutes of fame hé? :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With love :*
quote:Ondanks dat de twee nu uit elkaar zijn, hoopt Sarah van Soelen dat het goed gaat met André Hazes. Dat laat de influencer weten in haar Instagram Stories. Hazes legde vorig jaar zijn werkzaamheden neer vanwege een ’emotionele burn-out’.
„Ik weet dat Dré een hart van goud heeft. Alleen wordt daar vaak misbruik van gemaakt”, aldus Van Soelen. „Ik hoop voor de rest dat het goed met hem gaat en dat hij eindelijk zijn rust vindt en voor zichzelf kiest. Dat gun ik hem.”
Eind vorig jaar maakten Van Soelen en Hazes bekend niet meer samen te zijn. Naar verluidt waren de twee al langer uit elkaar, maar eerder hadden ze dat nog niet bevestigd. Van Soelen wil verder niet meer ingaan op haar voormalige relatie met Hazes, zo sluit ze haar bericht op Instagram af. „Dit is verleden tijd en ieder gaat zijn eigen weg.”
Beetje definitief of wat?quote:Eindelijk zijn rust vindt
Lol, hij heeft een hart van goud waar misbruik van wordt gemaakt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:47 schreef maily het volgende:
Sarah van Soelen hoopt dat André Hazes eindelijk zijn rust vindt
[..]
[..]
Beetje definitief of wat?
Zeker!quote:Op zondag 20 februari 2022 11:41 schreef vencodark het volgende:
Nou ja, ze is toch gewoon netjes?
Kunnen wel alles onder een vergrootglas leggen maar ze zegt niets bijzonders verder.
Nee, die epistels die Monique schrijft vind ik dan opvallender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2022 11:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zeker!Behalve als je weet hoe diep de problemen van André wellicht lagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die context begrijp ik wel waarom Sarah het zo zegt.
Dan kun je heel veel biertjes tussendoor wegtikken. Uit naam van je puzzel.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor wie lekker wilt puzzelen tijdens deze onrustige dagen, ik zag bij de Lidl een André sr. puzzel liggen. 1000 stukjes, dus je kan er even tegen aan
Nee, wat ze er verder mee doen gaat mij logischerwijs niks aanquote:Op zondag 20 februari 2022 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft onze Roos nog iets gehoord van de popo?
Ah okay. Dacht dat ze wellicht iets korts aan zouden geven (geen details maar iets vaags als ‘we doen er nu niks mee’ of ‘we slaan het op maar doen niks’)quote:Op zondag 20 februari 2022 16:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, wat ze er verder mee doen gaat mij logischerwijs niks aan
Ja ze zeiden dat ze het overdroegen aan de afdeling die erover gaatquote:Op zondag 20 februari 2022 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah okay. Dacht dat ze wellicht iets korts aan zouden geven (geen details maar iets vaags als ‘we doen er nu niks mee’ of ‘we slaan het op maar doen niks’)
Knakworst erbijquote:Op zondag 20 februari 2022 16:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan kun je heel veel biertjes tussendoor wegtikken. Uit naam van je puzzel.
Ik vind het krachtig hoor om wel de politie in te schakelen, normaal gedrag was het zeker niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ze zeiden dat ze het overdroegen aan de afdeling die erover gaat
Dat gezicht van dat meisje,quote:Op maandag 21 februari 2022 10:36 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens het scrollen zag ik deze langskomen en nam aan dat het Saarsoel was maar tis gewoon compleet iemand anders![]()
Over een jaar of 20 net als moeders aan de botox en fillersquote:Op maandag 21 februari 2022 12:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat gezicht van dat meisje,
Het is meer dat ze allemaal fillers in hun lippen hebben, wimper extensions, wenkbrauwen getatoeëerd en extensions in de haren.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:44 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij kun je een zaal vullen met van die 13 in een dozijn botox-millennials.
Maar mannen vinden jullie dit mooi zo overdreven met botox, extensions etc.?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:36 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens het scrollen zag ik deze langskomen en nam aan dat het Saarsoel was maar tis gewoon compleet iemand anders![]()
omg dat arme taartjequote:Op maandag 21 februari 2022 10:36 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Of lekker gewoon niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Over een jaar of 20 net als moeders aan de botox en fillers
Ik absoluut niet. Ik snap ook echt niet wat die vaak nog hele jonge vrouwen bezield om zich zo te laten verbouwen...quote:Op maandag 21 februari 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
Maar mannen vinden jullie dit mooi zo overdreven met botox, extensions etc.?
Denk dat mijn voorspelling zal uitkomen met een moeder die zich zo toetakelt, vriendinnen van moeders wrs ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:00 schreef maily het volgende:
[..]
Of lekker gewoon niet.
Een naturel jongedame.
Arm taartje ....quote:Op maandag 21 februari 2022 14:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Denk dat mijn voorspelling zal uitkomen met een moeder die zich zo toetakelt, vriendinnen van moeders wrs ook.
Lekker voorbeeld dus
Nee, vooral als ze zo jong zijn. Kijk maar eens hoe vrouwen eruit zien jaren later na al die verbouwingen en teringzooi.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een vraag?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik vraag mij gewoon wat de reden is dat die dames zich zo verbouwen op jonge leeftijd. Onzeker? Vallen veel mannen hier voor? Niet dat ik zelf overweeg mij zo te kleden of wat dan ook te doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een vraag?
Wat maakt het uit of mannen het wel of niet mooi vinden. Ben jij er ook zo'n eentje die een broek niet draagt omdat je vriend het niet zo mooi vindt?
Omdat ze het zelf mooier vinden, gok ik zo.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik vraag mij gewoon wat de reden is dat die dames zich zo verbouwen op jonge leeftijd. Onzeker? Vallen veel mannen hier voor? Niet dat ik zelf overweeg mij zo te kleden of wat dan ook te doen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat gezicht van dat meisje,
Thank you!quote:Op maandag 21 februari 2022 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat ze het zelf mooier vinden, gok ik zo.
Jezus, je vraagt letterlijk aan mannen of zij het nu mooi vinden. Who cares. Vrouwen zijn meer dan een dressoir.
En ook daarvan kan de één het dressoir prachtig vinden en de ander spuuglelijk dus lekker belangrijk wat de mening van iemand is of het mooi is of niet. Zeker wanneer het gaat om vrouwen en daar mogen mannen dan even oordelen.
Alsof ze dat al niet voldoende doen hier op FOK!
Rupsen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Iedereen moet doen wat die wil, alleen die dikke wenkbrauwen.
Het zijn net naaktslakken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |