Ik vind het krachtig hoor om wel de politie in te schakelen, normaal gedrag was het zeker niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ze zeiden dat ze het overdroegen aan de afdeling die erover gaat
Dat gezicht van dat meisje,quote:Op maandag 21 februari 2022 10:36 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens het scrollen zag ik deze langskomen en nam aan dat het Saarsoel was maar tis gewoon compleet iemand anders![]()
Over een jaar of 20 net als moeders aan de botox en fillersquote:Op maandag 21 februari 2022 12:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat gezicht van dat meisje,
Het is meer dat ze allemaal fillers in hun lippen hebben, wimper extensions, wenkbrauwen getatoeëerd en extensions in de haren.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:44 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij kun je een zaal vullen met van die 13 in een dozijn botox-millennials.
Maar mannen vinden jullie dit mooi zo overdreven met botox, extensions etc.?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:36 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens het scrollen zag ik deze langskomen en nam aan dat het Saarsoel was maar tis gewoon compleet iemand anders![]()
omg dat arme taartjequote:Op maandag 21 februari 2022 10:36 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Of lekker gewoon niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Over een jaar of 20 net als moeders aan de botox en fillers
Ik absoluut niet. Ik snap ook echt niet wat die vaak nog hele jonge vrouwen bezield om zich zo te laten verbouwen...quote:Op maandag 21 februari 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
Maar mannen vinden jullie dit mooi zo overdreven met botox, extensions etc.?
Denk dat mijn voorspelling zal uitkomen met een moeder die zich zo toetakelt, vriendinnen van moeders wrs ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:00 schreef maily het volgende:
[..]
Of lekker gewoon niet.
Een naturel jongedame.
Arm taartje ....quote:Op maandag 21 februari 2022 14:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Denk dat mijn voorspelling zal uitkomen met een moeder die zich zo toetakelt, vriendinnen van moeders wrs ook.
Lekker voorbeeld dus
Nee, vooral als ze zo jong zijn. Kijk maar eens hoe vrouwen eruit zien jaren later na al die verbouwingen en teringzooi.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een vraag?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik vraag mij gewoon wat de reden is dat die dames zich zo verbouwen op jonge leeftijd. Onzeker? Vallen veel mannen hier voor? Niet dat ik zelf overweeg mij zo te kleden of wat dan ook te doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een vraag?
Wat maakt het uit of mannen het wel of niet mooi vinden. Ben jij er ook zo'n eentje die een broek niet draagt omdat je vriend het niet zo mooi vindt?
Omdat ze het zelf mooier vinden, gok ik zo.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik vraag mij gewoon wat de reden is dat die dames zich zo verbouwen op jonge leeftijd. Onzeker? Vallen veel mannen hier voor? Niet dat ik zelf overweeg mij zo te kleden of wat dan ook te doen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat gezicht van dat meisje,
Thank you!quote:Op maandag 21 februari 2022 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat ze het zelf mooier vinden, gok ik zo.
Jezus, je vraagt letterlijk aan mannen of zij het nu mooi vinden. Who cares. Vrouwen zijn meer dan een dressoir.
En ook daarvan kan de één het dressoir prachtig vinden en de ander spuuglelijk dus lekker belangrijk wat de mening van iemand is of het mooi is of niet. Zeker wanneer het gaat om vrouwen en daar mogen mannen dan even oordelen.
Alsof ze dat al niet voldoende doen hier op FOK!
Rupsen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Iedereen moet doen wat die wil, alleen die dikke wenkbrauwen.
Het zijn net naaktslakken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |