Niet eens, 3x Pfizer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ander vaccin wellicht?
Maar goed, hier dus ook vooralsnog geen besmettingen opgelopen, zelfs na een weekend festivallen, dus deze zit me voorlopig wel even best.
Damn. Deadlifts van 96 kg kan ik nu alleen nog maar van dromen. Ben al blij met mijn 50 kg van dit momentquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:00 schreef Lonaa het volgende:
Heb zware dingen getild. Was mooi. Sumo deadlifts, sets van 2. Niet mijn favoriet want ik doe liever conventioneel, maar toch set gedaan met 96 kg
Ook af en toe switchen naar rechts en het is een prima workout.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:35 schreef SQ het volgende:
Ik kom niet verder dan semi-permanent dreumesliften (ca. 11 kilo op linkerarm) dus deze getallen klinken magisch
Conventioneel heb ik een PR van 120.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:21 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Damn. Deadlifts van 96 kg kan ik nu alleen nog maar van dromen. Ben al blij met mijn 50 kg van dit moment![]()
O: -
S: uur kracht
T: eiwitshake
L: ciabatta met kipfilet
D: pasta met kipgehakt, groente en saus
T: hol paaseitje
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef Pinuts het volgende:
Pff.. ik heb vandaag een beetje een depri dag en dan merk ik meteen dat ik naar alles wat ongezond is wil grijpen. En juist omdat ik weet dat het emotie-eten is wil ik het bewust niet doen. Tot nu toe staat de teller op slechts 3 paaseitjes, dus hopelijk blijft het daarbij... Liefst had ik die zak chips die me aan ligt te kijken vanmorgen om 10 uur al opgetrokken met een lading chocolade erbij.
Werk jij op de 10e verdieping en ga jij altijd met de trap ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:06 schreef SQ het volgende:
Op hoeveel etages zitten jullie?
Ik op 60, en dan heb ik nog niet eens écht door de storm gelopen
Nee, fitbit kan niet goed omgaan met luchtdrukverschillen als het hard waait en denkt daardoor dat je een miljoen trappen looptquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Werk jij op de 10e verdieping en ga jij altijd met de trap ofzo?![]()
Godver, had eigenlijk volleybalwedstrijd vanavond en nu gaat ie niet door omdat de tegenstander het te eng vindt met de wind. Was juist blij om vanavond ff weg te zijn. Nu zit ik de hele avond op de bank met dat eten wat me aanstaart
Nou ja, probeer er dan in elk geval van te genietenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:30 schreef Lonaa het volgende:
Hm. De afgelopen dagen moe en meer gegeten dan ik zou willen. Vanavond gaan we naar een vreetschuur.
Ja, ik ga gewoon lekkere dingen eten. Dat is prima.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja, probeer er dan in elk geval van te genieten
Hier is de moeheid eindelijk bevestigd met een positieve covid test. Wel fijn, dan ligt het niet perse aan ouderdom
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:44 schreef SQ het volgende:
Hier is de moeheid eindelijk bevestigd met een positieve covid test. Wel fijn, dan ligt het niet perse aan ouderdom
Je had gewoon last van FOMOquote:Op zondag 20 februari 2022 09:45 schreef SQ het volgende:
Geen misselijkheid, geen koorts, geen keelpijn, geen hoofdpijn, geen overmatig snot, niks. Inmiddels spijt als haren op mijn hoofd dat ik die test deed, en ook eigenlijk tegen mijn principes ook nog.
En, hoe was het?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jeeej
Je kunt ook een dag cheaten omdat het zo uitkomt.
Ik ga aankomend weekend twee keer uit eten. Eenmaal tapas voor mijn vaders 80e verjaardag en eenmaal Italiaans voor mijn schoonvaders verjaardag. Belooft niet veel goeds. En voor mijn vaders verjaardag maken dochter en ik nog een mooie taart. Dit weekend wordt drama. Maar goed, twee echt bijzondere gelegenheden, want ze zijn er allebei nog om hun verjaardag te vieren. Dat had ook anders kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |