abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203702175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ander vaccin wellicht? :P

Maar goed, hier dus ook vooralsnog geen besmettingen opgelopen, zelfs na een weekend festivallen, dus deze zit me voorlopig wel even best. :+
Niet eens, 3x Pfizer.

Ontopic; dieettechnisch gaat het iets stroever, nog steeds een paar kg boven m'n ideale gewicht. Beweging gaat goed, hobbel nog steeds elke dag een uurtje buiten rond en haal dagelijks met gemak de 10-12k stappen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203702191
Die laatste paar kg zijn vaak klojo's ja, hoogstens een beetje tweaken (want moet wel vol te houden blijven) en vooral stug doorgaan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203702743
Mijn cyclus is korter geworden sinds vaccin en booster. :{ Van 28 dagen naar 24, toen 25, nu 26. :X

Heb zware dingen getild. Was mooi. Sumo deadlifts, sets van 2. Niet mijn favoriet want ik doe liever conventioneel, maar toch set gedaan met 96 kg :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203704895
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:00 schreef Lonaa het volgende:
Heb zware dingen getild. Was mooi. Sumo deadlifts, sets van 2. Niet mijn favoriet want ik doe liever conventioneel, maar toch set gedaan met 96 kg :+
Damn. Deadlifts van 96 kg kan ik nu alleen nog maar van dromen. Ben al blij met mijn 50 kg van dit moment _O-

O: -
S: uur kracht
T: eiwitshake
L: ciabatta met kipfilet
D: pasta met kipgehakt, groente en saus
T: hol paaseitje
  donderdag 17 februari 2022 @ 15:35:34 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_203705108
Ik kom niet verder dan semi-permanent dreumesliften (ca. 11 kilo op linkerarm) dus deze getallen klinken magisch _O_
disclaimer
pi_203705304
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:35 schreef SQ het volgende:
Ik kom niet verder dan semi-permanent dreumesliften (ca. 11 kilo op linkerarm) dus deze getallen klinken magisch _O_
Ook af en toe switchen naar rechts en het is een prima workout. _O-

Neemt niet weg dat 96kg DL gewoon baas is. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203705443
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:21 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Damn. Deadlifts van 96 kg kan ik nu alleen nog maar van dromen. Ben al blij met mijn 50 kg van dit moment _O-

O: -
S: uur kracht
T: eiwitshake
L: ciabatta met kipfilet
D: pasta met kipgehakt, groente en saus
T: hol paaseitje
Conventioneel heb ik een PR van 120. :7
pi_203724398
Pff.. ik heb vandaag een beetje een depri dag en dan merk ik meteen dat ik naar alles wat ongezond is wil grijpen. En juist omdat ik weet dat het emotie-eten is wil ik het bewust niet doen. Tot nu toe staat de teller op slechts 3 paaseitjes, dus hopelijk blijft het daarbij... Liefst had ik die zak chips die me aan ligt te kijken vanmorgen om 10 uur al opgetrokken met een lading chocolade erbij.
pi_203724703
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef Pinuts het volgende:
Pff.. ik heb vandaag een beetje een depri dag en dan merk ik meteen dat ik naar alles wat ongezond is wil grijpen. En juist omdat ik weet dat het emotie-eten is wil ik het bewust niet doen. Tot nu toe staat de teller op slechts 3 paaseitjes, dus hopelijk blijft het daarbij... Liefst had ik die zak chips die me aan ligt te kijken vanmorgen om 10 uur al opgetrokken met een lading chocolade erbij.
:* goed bezig. Mijn echtgenoot stelde net voor om koekjes te eten als avondeten :N
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:06:30 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_203724993
Op hoeveel etages zitten jullie?

Ik op 60, en dan heb ik nog niet eens écht door de storm gelopen :')
disclaimer
pi_203725584
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:06 schreef SQ het volgende:
Op hoeveel etages zitten jullie?

Ik op 60, en dan heb ik nog niet eens écht door de storm gelopen :')
Werk jij op de 10e verdieping en ga jij altijd met de trap ofzo? _O-

Godver, had eigenlijk volleybalwedstrijd vanavond en nu gaat ie niet door omdat de tegenstander het te eng vindt met de wind. Was juist blij om vanavond ff weg te zijn. Nu zit ik de hele avond op de bank met dat eten wat me aanstaart :')
  vrijdag 18 februari 2022 @ 19:05:38 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_203726226
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Werk jij op de 10e verdieping en ga jij altijd met de trap ofzo? _O-

Godver, had eigenlijk volleybalwedstrijd vanavond en nu gaat ie niet door omdat de tegenstander het te eng vindt met de wind. Was juist blij om vanavond ff weg te zijn. Nu zit ik de hele avond op de bank met dat eten wat me aanstaart :')
Nee, fitbit kan niet goed omgaan met luchtdrukverschillen als het hard waait en denkt daardoor dat je een miljoen trappen loopt :')

Enne, ik zou dat eten dan ff uit het zicht leggen ;)
disclaimer
pi_203732377
Hm. De afgelopen dagen moe en meer gegeten dan ik zou willen. Vanavond gaan we naar een vreetschuur. :')
  zaterdag 19 februari 2022 @ 11:44:10 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_203735942
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 07:30 schreef Lonaa het volgende:
Hm. De afgelopen dagen moe en meer gegeten dan ik zou willen. Vanavond gaan we naar een vreetschuur. :')
Nou ja, probeer er dan in elk geval van te genieten :*

Hier is de moeheid eindelijk bevestigd met een positieve covid test. Wel fijn, dan ligt het niet perse aan ouderdom :')
disclaimer
pi_203736257
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:44 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou ja, probeer er dan in elk geval van te genieten :*

Hier is de moeheid eindelijk bevestigd met een positieve covid test. Wel fijn, dan ligt het niet perse aan ouderdom :')
Ja, ik ga gewoon lekkere dingen eten. Dat is prima.

Mijn moeheid komt denk ik van competitie zaterdag en dan gewoon maandag t/m donderdag weer gaan trainen. :')

Ik ben nog steeds negatief (oke zal zo nog even kijken), ondanks dat er dus wat mensen begin van de week me kwamen vertellen dat ze positief getest waren en ik zaterdag met ze opgetrokken had. :')

Beterschap met je kerona :*
pi_203737487
Hèhè @SQ dat werd tijd ;)
Ik lig alwéér met een bups klachten op de bank, maar een positieve test? Ho maar :N
Weinig beweging vandaag maar ook weinig voedsel, want misselijk.
pi_203739900
Haha grapje @SQ ik doe met je mee :')
pi_203740807
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:44 schreef SQ het volgende:
*O* *O* *O*
Gefeli. Je hoort er eindelijk bij O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203750154
Beterschap, mensen! De misselijkheid heb ik vaker als symptoom gehoord - m'n dochter had er ook last van. Ik heb een ongelooflijke hekel aan misselijkheid en hoop alleen daarom al dat ik geen corona krijg.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 20 februari 2022 @ 09:45:46 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_203750425
Geen misselijkheid, geen koorts, geen keelpijn, geen hoofdpijn, geen overmatig snot, niks. Inmiddels spijt als haren op mijn hoofd dat ik die test deed, en ook eigenlijk tegen mijn principes ook nog. :r
disclaimer
pi_203750580
Der moet 5kg af maar geen simpele opdracht.

Sport ✅
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_203750799
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:45 schreef SQ het volgende:
Geen misselijkheid, geen koorts, geen keelpijn, geen hoofdpijn, geen overmatig snot, niks. Inmiddels spijt als haren op mijn hoofd dat ik die test deed, en ook eigenlijk tegen mijn principes ook nog. :r
Je had gewoon last van FOMO :+
pi_203751333
Sterke voor onze quarantaine vrienden !

Deze week matige week gehad qua afvallen. Gewicht stabiel. Maar goed. Dat soort weken horen er ook bij en dat is helemaal prima. Vandaag weekendlijstje, maar wel binnen het kcal budget:
S: 75 min boksen
L: 2 worstenbroodjes met curry
T: proteïnepudding
D: zelfgemaakte hamburger met friet
pi_203764100
Joe! Nog steeds dik!

S: shoulder presses en sprint wod.
O: skyr, havermout, whey, kersen, vlokken
L: roerei met champignons, tomaat, spek
D: rendang met boontjes en platbrood
S: clean&jerk. 5x5 backsquats :9
T: even kiek'n.
pi_203767682
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 08:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jeeej *O*

Je kunt ook een dag cheaten omdat het zo uitkomt.

Ik ga aankomend weekend twee keer uit eten. Eenmaal tapas voor mijn vaders 80e verjaardag en eenmaal Italiaans voor mijn schoonvaders verjaardag. Belooft niet veel goeds. En voor mijn vaders verjaardag maken dochter en ik nog een mooie taart. Dit weekend wordt drama. Maar goed, twee echt bijzondere gelegenheden, want ze zijn er allebei nog om hun verjaardag te vieren. Dat had ook anders kunnen zijn.
En, hoe was het?

Mijn lijstje voor vandaag:
O: magere kwark met muesli
L: speltbol met gebakken ei op de ene helft en geitenkaas op de andere
D: pasta pesto met courgette en mozzarella

Ik voel me vandaag heel zielig vanwege menstruatie-ellende; ik doe m'n uiterste best van de voorraadkast met chocola weg te blijven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')