abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204195131
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2022 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh...!
Ja toch? O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204197452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 09:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat is heel herkenbaar, maar ik weet uit ervaring ook dat stoppen met wegen bij mij het begin is van grip verliezen op m'n gewicht. Uiteindelijk is meten weten.
Ja dat vind ik dus ook het lastige. Aan de ene kant wil ik het weten want ik wil niet ineens (veel) aankomen. Maar aan de andere kant demotiveert het me echt als er in mijn zienswijze niet genoeg af is.
pi_204197531
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 12:37 schreef BE het volgende:
Maar op dit moment merk ik dat mijn omvang echt wel afneemt, maar mijn gewicht nog niet, dus dan vind ik het wel jammer dat ik idd niet ben gaan meten. Maar ik vertrouw dat nooit zo, ik weet toch nooit waar ik dat meetlint precies hield. :{w
Oh ja dit deed ik ook altijd. Ging bij mij zelfs zover dat ik 1 dag voor mijn 'weegdag' (aka 1x per week) bewust geen zout/veel carbs ging eten om maar zo laag mogelijk te zitten. Was wel ook een beetje het punt dat ik daar waar ben ik in godsnaam mee bezig...
pi_204200149
Maar is het sowieso niet verstandig om veel zout en carbs te vermijden? :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 24 maart 2022 @ 08:11:43 #280
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204200171
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 08:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mwah, koolhydraten niet perse. Net hoe je lijf daarop draait. :Y

Zout met mate is wel verstandig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_204200178
quote:
Dan maak ik mezelf liever van kant.
pi_204200187
Vandaag is rustdag.

De eetplanning is wat rommelig want er zijn wat dingen die op moeten. In ieder geval:
- Een boterham met ham en ei
- Wat restjes groente. Die zouden ook nog wel eens op een boterham kunnen belanden. Met kaas.
- Kaasschnitzels met broccoli
- Druiven.
- Iets met eiwitten.
pi_204200189
quote:
2s.gif Op donderdag 24 maart 2022 08:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dan maak ik mezelf liever van kant.
Janaja, dat sowieso :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_204200484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 21:47 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ja dat vind ik dus ook het lastige. Aan de ene kant wil ik het weten want ik wil niet ineens (veel) aankomen. Maar aan de andere kant demotiveert het me echt als er in mijn zienswijze niet genoeg af is.
Dat heb ik ook. Toen ik het erover had, was ik wat gefrustreerd omdat de weegschaal al een tijd weinig deed. En nu ben ik ineens een kilo lichter. Als je wéét dat je goed bezig bent, dan moet je er ook op durven vertrouwen dat de weegschaal wel iets gaat laten zien.

Maar er zijn natuurlijk ook andere manieren dan wegen, bijvoorbeeld een strakke spijkerbroek als maatstaf nemen of je maten regelmatig opnemen. Voor mij is iets niet-subjectiefs in ieder geval echt noodzakelijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204200502
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2022 18:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Beter foto's maken. Gek genoeg is de spiegel vaak flatteuzer.
Daarom mijd ik foto's. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 24 maart 2022 @ 08:52:01 #286
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204200550
Foto's zien er sowieso raar uit, want niet in spiegelbeeld zoals ik mezelf gewend ben. :')

En grmbl. Net weer een beetje in m'n sportschoolritme, heeft d'n kerel corona. En aangezien we niet echt de ruimte hebben om 'm te isoleren, mijd ik mensen ook maar waar mogelijk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 24 maart 2022 @ 09:14:11 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204200774
Oh kak… -O-

Ik had gisteravond echt overal pijn, stijf, moe…
Dus ik dacht ‘zal ik dan morgen toch maar eens een dagje rust nemen?’ Maar nu na het opstaan voel ik me eigenlijk best oké, en dus denk ik ‘ik ga vanmiddag toch maar een uurtje lopen!’ :o :D
pi_204200858
quote:
Haha soort van. Maar dan ging ik bijv bewust geen soep eten of woksaus (want zout). Dus dat ging wel ver...
pi_204201102
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 09:25 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Haha soort van. Maar dan ging ik bijv bewust geen soep eten of woksaus (want zout). Dus dat ging wel ver...
Mwoah. Als dat ver is dan uh, ja ok, I'll leave. :D :')
  donderdag 24 maart 2022 @ 09:53:22 #290
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204201217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 09:25 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Mweh. Weten dat dat gegarandeerd tig kilo extra vocht geeft en dus geen goed beeld gaat geven, vind ik meevallen. Da's hetzelfde als dat ik op punt x in m'n cyclus niet m'n strakste jeans aan ga trekken, omdat ik opzwel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204202317
Nouja 'probleem' is dat ik een goede relatie met voeding wil hebben. Dus niet ineens soep als slechts wil zien.
Maar goed, misschien is helemaal niet meer wegen niet de oplossing maar ipv 2x per week maar 1x per maand ofzo. Meer om een trend te zien dan echt keiharde cijfers. Sowieso wil ik mijn focus denk ik even verleggen van afvallen naar gewoon goed en gezond eten.
pi_204202419
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beter geen foto's maken dus :D

Sturen je snoode vrinden die 20 jaar later ook nog eens gniffelend aan je terug. Hoeren.
O-)
Was een supersnoezige :Y

Al zo oud?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204202488
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
O-)
Was een supersnoezige :Y

Al zo oud?
Hjb snoodaard.
  donderdag 24 maart 2022 @ 17:59:38 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204206001
50 min fietsen en 50 min op tempo lopen. :s) *O*

#irritantmaarhappy

Ik heb zo lang gestruggled om weer een veetje in het gareel te komen dat ik nu een beetje hyper ben. :+
pi_204207529
Herkenbaar wel. Ik raak ook altijd enthousiast als t een tijd lekker gaat. :Y

Eten gaat hier al tijden zo goed dat zelfs als ik t even loslaat, ik vanzelf ook de teugels weer aantrek. Bizar. Nu nog die beweging hé. :s)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 21:32:42 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204220651
Vandaag aan het werk geweest van 08.15 tot 21.00. En dus 7272 stappen. :')
Ik had me van de week echt heilig voorgenomen om echt-echt-echt ook te gaan sporten als ik aan het werk zou moeten, maar met dagen als vandaag zit dat er toch niet echt in. :+
pi_204220876
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:50 schreef Pinuts het volgende:
Nouja 'probleem' is dat ik een goede relatie met voeding wil hebben. Dus niet ineens soep als slechts wil zien.
Maar goed, misschien is helemaal niet meer wegen niet de oplossing maar ipv 2x per week maar 1x per maand ofzo. Meer om een trend te zien dan echt keiharde cijfers. Sowieso wil ik mijn focus denk ik even verleggen van afvallen naar gewoon goed en gezond eten.
Ja, dit. Herkenbaar. Maar dat is zelfs niet makkelijk. Ik maak er regelmatig nog een puinhoop van. Als ik een en ander vergelijk met 10 jaar terug, dan is er wel heel veel verbeterd. En een echte eetbui ken ik bijna niet meer, dat komt zelden nog voor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204221938
lol ik post gewoon in het verkeerde topic never mind :')
afspraak tandarts verzetten
pi_204223715
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dit. Herkenbaar. Maar dat is zelfs niet makkelijk. Ik maak er regelmatig nog een puinhoop van. Als ik een en ander vergelijk met 10 jaar terug, dan is er wel heel veel verbeterd. En een echte eetbui ken ik bijna niet meer, dat komt zelden nog voor.
Ja, dit ook. Ik heb best enorme stappen gemaakt. Sowieso natuurlijk een pens (huhu) gewicht kwijt, ik sport met overgave en ik maak veel betere keuzes. Ook echte eetbuien zijn hier niet meer aan de orde.

En @Pinuts ik bedoelde het ook verder niet vervelend hoor. :*
  zaterdag 26 maart 2022 @ 08:24:58 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204224027
-3,5 tov begin februari! *O*
Het begint zowaar op gewichtsverlies te lijken! :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')