Ja dat dusquote:Op zondag 20 maart 2022 07:58 schreef BE het volgende:
Op dit moment voelt het idd heel makkelijk. Dat je niet snapt waarom je dit niet al jaren doet.
Maar ik weet ondertussen ook dat dat zomaar ineens weer om kan slaan.
Dat is heel herkenbaar, maar ik weet uit ervaring ook dat stoppen met wegen bij mij het begin is van grip verliezen op m'n gewicht. Uiteindelijk is meten weten.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:07 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb weer een fuck it moment. Maar dit keer een soort van positieve fuck it. Ik ga gewoon stoppen met mezelf wegen. Ik heb de afgelopen weken zo vaak gehad dat ik echt het gevoel had dat ik lekker bezig was en me lekker in mijn vel voelde. En dan ging ik wegen en dan viel het tegen en dan voelde ik me weer slecht. Dus fuck die weegschaal. Dat is maar bijzaak. Het gaat erom hoe ik me voel.
Dit. Als ik mijn gewicht niet zie dan bestaat het niet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is heel herkenbaar, maar ik weet uit ervaring ook dat stoppen met wegen bij mij het begin is van grip verliezen op m'n gewicht. Uiteindelijk is meten weten.
Ja, hoi.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit. Als ik mijn gewicht niet zie dan bestaat het niet.
Oh, die is nog mild.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:02 schreef Lonaa het volgende:
"Ik vreet al 3 weken en ik weeg niet dus ik zal nog wel steeds 98 kg wegen"
"HAHA GRAPJE 102!"
Ik kan mezelf ook heel goed voor de gek houden. In de spiegel zie ik er altijd geweldig uit en m'n jurken passen sowieso wel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit. Als ik mijn gewicht niet zie dan bestaat het niet.
Stretchjurken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook heel goed voor de gek houden. In de spiegel zie ik er altijd geweldig uit en m'n jurken passen sowieso wel.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:37 schreef BE het volgende:
Ik ben ook erg van 'meten is weten'. En ook van 's avonds gaan staan om te zien of je denkt dat de volgende ochtend goed uit gaat pakken.
Beter foto's maken. Gek genoeg is de spiegel vaak flatteuzer.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook heel goed voor de gek houden. In de spiegel zie ik er altijd geweldig uit en m'n jurken passen sowieso wel.
Oh...!quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:31 schreef Lonaa het volgende:
Het volgende spirit-shirt is onderweg:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |