Kun je dat eens quoten want nu ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee het ging een stap verder.
Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg.
Russen, expres, passagiersvliegtuig expres.
Dus niet eens zogenaamd als ongeluk beschoten.
Nee er staat dat lidstaten van de NAVO geen militaire activiteiten uit mogen voeren in oost Europaquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:42 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nee. Daar staat nog steeds niet letterlijk dat bijvoorbeeld Polen geen eigen krijgsmacht mag hebben of mag oefenen met de eigen krijgsmacht op eigen grondgebied. Er staat dat troepen van bondgenoten geen activiteiten mogen ontplooien op Pools grondgebied.
Fake news dus gewoon. Ik dacht dat de Russen daar sterk in waren maar zo te lezen kunnen Nederlanders er ook wat van.
Zover ik weet is dat pas begonnen na de inval van Rusland in Oekraine.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De "Treaty on Conventional Armed Forces in Europe", ondertekend door de NAVO en de VS, bevatte een verbod op permanente aanwezigheid van NAVO troepen in Oost-Europa. Maar de NAVO omzeilde het door de troepen te roteren. Dan konden ze beweren dat de troepen er slechts tijdelijk waren, ook al waren er permanent troepen aanwezig...
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zover ik weet is dat pas begonnen na de inval van Rusland in Oekraine.
https://en.wikipedia.org/wiki/NATO_Enhanced_Forward_Presence
https://www.washingtontim(...)060424-121528-1841r/quote:Monday, April 24, 2006
Bulgaria has agreed to open three military bases to permanent use by 2,500 U.S. troops who would be available for combat in the Middle East and other nearby regions. Secretary of State Condoleezza Rice will seal the deal when she visits the country this week.
Miss Rice, who leaves on a trip to the Balkans today, is expected to sign a broad defense-cooperation agreement with the new NATO ally that would authorize the stationing of foreign forces on its soil for the first time in its 1,325-year history, U.S. and Bulgarian officials said.
The final draft of the agreement, which was seen by The Washington Times, allows the United States to deploy troops from the bases for missions in third countries without the specific permission of the Bulgarian authorities, a sensitive matter for many Bulgarians.
Dan oefent er een nationaal leger. Geen navo leger.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat staat er dus niet.
Als Polen lid is van de Navo en het Poolse leger oefent dan zijn dat toch automatisch Navo legers die een oefening uitvoeren?
Zodra stront de ventilator raakt en Polen in oorlog is met Rusland krijgt Polen natuurlijk gelijk elke militaire ondersteuning die het nodig heeft en gaat de overeenkomst de prullenbak in. Dat is geen hogere wiskunde verder.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:55 schreef sp3c het volgende:
overigens zie ik de meerwaarde van zo'n verdedigingspact voor Polen ook niet echt als de bondgenoten het land niet binnen mogen
blijft een militaire activiteit van een lid van de noord atlantische verdragsorganisatiequote:Op donderdag 10 februari 2022 11:58 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dan oefent er een nationaal leger. Geen navo leger.
er zitten nog wel wat tinten grijs tussen oorlog met Rusland en vredequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Zodra stront de ventilator raakt en Polen in oorlog is met Rusland krijgt Polen natuurlijk gelijk elke militaire ondersteuning die het nodig heeft en gaat de overeenkomst de prullenbak in. Dat is geen hogere wiskunde verder.
Onzin. Hou gewoon op met fake news verspreiden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
blijft een militaire activiteit van een lid van de noord atlantische verdragsorganisatie
mag niet
je bent zelf onzinquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:02 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Onzin. Hou gewoon op met fake news verspreiden.
Dank je. Dan heb je gelijk. Enig idee of dat plan ook doorgegaan is of dat ze na de operaties in Irak weer opgerold zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
https://www.washingtontim(...)060424-121528-1841r/
Het nationale leger is het navo leger.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:58 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dan oefent er een nationaal leger. Geen navo leger.
Sure, als jij mij kan quoten dat het een ongeluk betrof?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kun je dat eens quoten want nu ben ik benieuwd.
ik geef gewoon de letterlijke vertaling van die quote, zonder er vanalles bij te verzinnen zoals jij doetquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ga vooral door met je fake news brigade. Lachwekkend en topicverkrachtend. Succes ermee.
Als je zegt dat het expres was, dan zullen de meesten dat interpreteren als: ze wisten dat het een passagierstoestel was, en hebben het doelbewust neergehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Sure, als jij mij kan quoten dat het een ongeluk betrof?
Wat er staat is dat er geen (overtuigend) bewijs is dat er naast mh17 op een ander vliegtuig werd of is geschoten.
Daarmee zeg je dus “expres”.
Ja ik heb dat rapport niet gelezen, jij beweert van wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Sure, als jij mij kan quoten dat het een ongeluk betrof?
Wat er staat is dat er geen (overtuigend) bewijs is dat er naast mh17 op een ander vliegtuig werd of is geschoten.
Daarmee zeg je dus “expres”.
Wat sp3culaas zegt klopt hoor. Het is niet alsof ze een NATO badge moeten dragen voordat het automagisch NATO leden zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ga vooral door met je fake news brigade. Lachwekkend en topicverkrachtend. Succes ermee.
sterker nog die distinctie maken ze simpelweg nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat sp3culaas zegt klopt hoor. Het is niet alsof ze een NATO badge moeten dragen voordat het automagisch NATO leden zijn.
Zoek maar eens een gerenomeerd analist die het zo interpreteert dat Polen en andere voormalig Oostblok landen totaal geen leger meer mag hebben. Die zijn er niet. Het is echt gewoon compleet fake news.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat sp3culaas zegt klopt hoor. Het is niet alsof ze een NATO badge moeten dragen voordat het automagisch NATO leden zijn.
Maar dat is het niet. In leemanstermen mogen die krijgsmachten niet meer in Oost Europa opereren omdat ze uitkomen voor een club competitie die niet welkom is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:19 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Zoek maar eens een gerenomeerd analist die het zo interpreteert dat Polen en andere voormalig Oostblok landen totaal geen leger meer mag hebben. Die zijn er niet. Het is echt gewoon compleet fake news.
Terwijl het eisenlijstje op zichzelf al belachelijk genoeg is en dit soort compleet achterlijke uit de duim gezogen verzinsels er dus niet bijgevoegd hoeven te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |