SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Wil je nog wel hier zien wanneer ze Casper het spookje in opgeblazen vorm daar diep in de nacht naar binnenbrengen.quote:
hoezo denk je dat?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
Febo een opdracht aan het voorberijden
ohquote:
omdat stream 2 een soort van streamlock isquote:
Een verkapte SL op stream 2 met zo'n beetje alle zenders die in het huis rondlopen, of regie is weer aan het etenquote:
Nee die hoor je niet in je hoofdquote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
Van stream 2 word ik aardig gek (of hoor ik al die extra stemmen in mijn hoofd?🤣)
Die stemmen hoor je gewoon in je hoofd. Ik zou je dringend laten opnemen.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
Van stream 2 word ik aardig gek (of hoor ik al die extra stemmen in mijn hoofd?🤣)
ik hoor praten, geschirr vallenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Stream 2 hoor ik twee geluiden of misschien wel 3
nee daarom denk ik dat de febo ergens mee bezig isquote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
ssstquote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee die hoor je niet in je hoofd
Geeft niet, schat😉 iedereen maakt wel eens een spel, of schrijfVoutje😉😉quote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
ik zie me daar een joekel van een spelfout in mijn eigen post staan
![]()
![]()
schaam me diep
Waarom moet ik nou weer stil zijn, ben er net hoorquote:
heb daar zelf een hekel aanquote:Op zondag 6 februari 2022 18:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geeft niet, schat😉 iedereen maakt wel eens een spel, of schrijfVoutje😉😉
De vraag is wiequote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
![]()
![]()
schaam me diep
ik wilde gayguy wijs maken dat ie toch stemmetjes in zijn hoofd hoordequote:Op zondag 6 februari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer stil zijn, ben er net hoor
Thnk god, dacht al dat ik psychisch niet in orde was, joh (ben ik ook niet😉)quote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee die hoor je niet in je hoofd
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Thnk god, dacht al dat ik psychisch niet in orde was, joh (ben ik ook niet😉)
Oh waarom is toch niet liefquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik wilde gayguy wijs maken dat ie toch stemmetjes in zijn hoofd hoorde
Die mannen moeten ook hun boterhammetjes opeten ehhquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef spapaars het volgende:
Gebeurt veel dat ze stream 2 stationair laten draaien.
ik dacht van welquote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar jij bent ook maar een mens (I think😉)
Tja wie wel op fokquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Thnk god, dacht al dat ik psychisch niet in orde was, joh (ben ik ook niet😉)
Ga eens uit mijn hoofd, of ik sla je eruit, joh🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik wilde gayguy wijs maken dat ie toch stemmetjes in zijn hoofd hoorde
Mwaahh een grapje kan welquote:
can't argue with the truth🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja wie wel op fokZijn allemaal een beetje knettergek haha
Als ze eens beginnen met alle toiletpapier te verwijderen, dan praten we verder over die horror week.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:45 schreef mario390 het volgende:
is misschien ook weg de sprutjes
Hellweek
alleen @greysbones is een beetje gekquote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja wie wel op fokZijn allemaal een beetje knettergek haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
alleen @:greysbones is een beetje gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij bent gewoon te sloom![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Oh dat is net zo een als deze whahahahaquote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
![]()
![]()
schaam me diep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze eens beginnen met alle toiletpapier te verwijderen, dan praten we verder over die horror week.
NLP-erquote:Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Heb bij Julio steeds het idee dat hij spreekt voor de kijker,. voor de buhne, weloverwogen, nooit spontaan
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dat is net zo een als deze whahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Die wint eind van BB een BB COS BekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dat is net zo een als deze whahahahabepaalde beelden schieten in me gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Trek hem ook slecht hierdoorquote:Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Heb bij Julio steeds het idee dat hij spreekt voor de kijker,. voor de buhne, weloverwogen, nooit spontaan
[..]
Nee joh, @greysbones is "speciaal" but we love him her annyway?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwahh als je genoeg schoonmaakmiddel gebruikt moet dit in orde komenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
vette pannen met koud water schoonmaken
hmmmm
himquote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee joh, @:greysbones is "speciaal" but we love him annyway🤣
him?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
je hebt ballen bedoelt iequote:
Psssst. kijk eens goedquote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
boven je buikquote:
vrouw met pitquote:
jij dacht ook dat ik een hij was????quote:
Jaaaquote:Op zondag 6 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij dacht ook dat ik een hij was????
waarom dan toch![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Jaaa
![]()
Er staat ook een vrouwelijke avatar bij Mario, maar toch schijnt hij een man te zijn🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Er staat toch een vrouwelijke poppetje bij greysbones
niets is wat het lijkt toch ?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er staat ook een vrouwelijke avatar bij Mario, maar toch schijnt hij een man te zijn🤣
maar dacht je dat ik een hij was?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er staat ook een vrouwelijke avatar bij Mario, maar toch schijnt hij een man te zijn🤣
Dat zegt idd niks, daar heb ik t ook niet overquote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
8 min is toch langquote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
tis wel echt hell week
met 8 minuten douchen
uhm ik moet eerlijk toegeven dat ik dat ook dachtquote:Op zondag 6 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dacht je dat ik een hij was?
Joyce!!!!quote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhm ik moet eerlijk toegeven dat ik dat ook dacht![]()
duikt gauw onder
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhm ik moet eerlijk toegeven dat ik dat ook dacht![]()
duikt gauw onder
![]()
je weet niet wie er op het bord gaat komenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef Stargazing het volgende:
Dus, dankzij Perverse Leroy ontspringt Nawel nog maar eens de das deze week.
sorry sorryquote:
Als Leroy erop komt is hij weg, niemand wil een gluurder toch? Dimi werd keihard afgerekend op zijn racistische uitspraken, en wel ergens terecht ookal had hij het de helft van de tijd waarschijnlijk niet eens door.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet niet wie er op het bord gaat komen
ik denk eerder van de drank van gisterenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel zou best wel eens hoofdpijn kunnen hebben van haar haar dat het te zwaar is.
zodra mijn haar over een punt heen groeit krijg ik er ook last van
Leroy is sws weg als Vera geen mental breakdown krijgt de komende dagenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:06 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als Leroy erop komt is hij weg, niemand wil een gluurder toch? Dimi werd keihard afgerekend op zijn racistische uitspraken, en wel ergens terecht ookal had hij het de helft van de tijd waarschijnlijk niet eens door.
Leroy staat te gluren bij de vrouwen en schaamt er zich niet eens voor, hij zegt het nog luidop ook.
quote:
ik denk dat ze wel goed door het gemis heen komtquote:Op zondag 6 februari 2022 19:07 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Leroy is sws weg als Vera geen mental breakdown krijgt de komende dagen
Wat zei hij dan misschien daarom SLquote:Op zondag 6 februari 2022 19:07 schreef JDB94 het volgende:
[..]
waarom zou ze een breakdown krijgenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:07 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Wat me vooral irriteert is dat febo dat schijnbaar maar normaal vind en Leroy er niet op aangesproken wordt.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:07 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Die krijgen ze er nooit meer uitquote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef Stargazing het volgende:
Dus, door Perverse Leroy ontspringt Nawel nog maar eens de das deze week. Ze gaat haast denken dat ze populair is.
en Nous dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Wat me vooral irriteert is dat febo dat schijnbaar maar normaal vind en Leroy er niet op aangesproken wordt.
ja dat zou ook kunnen weet niet hoeveel ze gezopen hebben, had en hele tijd zitten wachten en ben toen tv gaan kijken heb het feest gemist dusquote:Op zondag 6 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk eerder van de drank van gisteren
Ja hoor, in de finale. Met een grote beker, een fraaie bos bloemen en de hoofdprijs.quote:
Dat ook maarja, dat moet zij weten. Zelfs als ze er zelf niets van zegt is het echt not done. Nous zegt er waarschijnlijk niets van omdat ze Leroy nodig heeft om met de groene kamer mee te stemmen, omdat Nawel haar zo hard gebrainwashed heeft.quote:
nee ik bedoel wat Nous zelf heeft gedaanquote:Op zondag 6 februari 2022 19:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat ook maarja, dat moet zij weten. Zelfs als ze er zelf niets van zegt is het echt not done. Nous zegt er waarschijnlijk niets van omdat ze Leroy nodig heeft om met de groene kamer mee te stemmen, omdat Nawel haar zo hard gebrainwashed heeft.
Wat heeft ze zelf gedaan dan want dat ontbrak blijkbaar uit de streamverslagenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik bedoel wat Nous zelf heeft gedaan
ja hij ziet er lekker uit, weet hij wel dat zijn haar niet zitquote:
vannacht met haar dronken hoofdquote:Op zondag 6 februari 2022 19:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Wat heeft ze zelf gedaan dan want dat ontbrak blijkbaar uit de streamverslagen
Dat denk ik ook, tegen die tijd kijk ik niet meer, net als jill vorig jaar (al vond ik dat iets meer te pruimen)quote:Op zondag 6 februari 2022 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor, in de finale. Met een grote beker, een fraaie bos bloemen en de hoofdprijs.
Die spoort echt nietquote:Op zondag 6 februari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
vannacht met haar dronken hoofd
[ twitter ]
[..]
Jaaa
Ik ben ook een kerel, maar als mijn klep, in gezelschap 1 minuut stilstaat, is het veel🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je zeker dat dat Thomasje is?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:19 schreef just me het volgende:
Goed zo Thomas laat maar horen hoe goor het is
wat heb jij toch met Thomasquote:Op zondag 6 februari 2022 19:19 schreef just me het volgende:
Goed zo Thomas laat maar horen hoe goor het is
iets met neem je microfoon meequote:Op zondag 6 februari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik hoorde geen eens wat BB stem zei
Ik krijg er oma gevoelens bij, hij moet beschermd worden tegen die rare vrouwenquote:
En wat bedoelt hij daar dan mee?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met neem je microfoon mee
en gebarentaal
hij heet Tobias lekker dingquote:Op zondag 6 februari 2022 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg er oma gevoelens bij, hij moet beschermd worden tegen die rare vrouwen
ik verstond het ook niet helemaalquote:Op zondag 6 februari 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wat bedoelt hij daar dan mee?
Staat erin hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 19:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Wat heeft ze zelf gedaan dan want dat ontbrak blijkbaar uit de streamverslagen
Ik ben vorig jaar juist afgehaakt om het Jill-gedoe, twee dagen voor de finale.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, tegen die tijd kijk ik niet meer, net als jill vorig jaar (al vond ik dat iets meer te pruimen)
AAH Dat, ja was ook echt niet oke, ik dacht dat er nog iets gebeurd was in de douche. Maar zowel Leroy als Nouchine zijn echt ver gezakt in mijn ogen. Beiden zelfs onder Nawel en dat zegt genoeg. Zat of niet, FEBO had moeten ingrijpen want dit gedrag kan echt niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
sorry ik dacht dat er nog iets gebeurd was in de douche, my bad.quote:
Tobiasquote:Op zondag 6 februari 2022 19:24 schreef just me het volgende:
@:greysbones,
Thomas lijkt op een oud user en ik vond hem altijd de ideale schoonzoon, alleen mijn dochter dacht er anders over
Ik kan even niet meer op zijn username komen, zal het mijn dochter eens vragenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias
of bedoel je nu wel Thomas?
wie is de oud user
Thomas doet niet meeeee....quote:Op zondag 6 februari 2022 19:24 schreef just me het volgende:
@:greysbones,
Thomas lijkt op een oud user en ik vond hem altijd de ideale schoonzoon, alleen mijn dochter dacht er anders over
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Grace kijkt waarschijnlijk ook dr Pimplepopper![]()
Was een streamlockquote:Op zondag 6 februari 2022 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
even een vraag konden jullie het feest ook bekijken of was het SL, zie alleen filmpjes van de after party
Zie mijn gifs best vaak op Twitter, zo ook de video's en die van DGK-Tegengas.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik toen Michel weg ging. Toen was het niet meer te doen inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar juist afgehaakt om het Jill-gedoe, twee dagen voor de finale.
er wordt veel uit de COS gejatquote:Op zondag 6 februari 2022 19:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie mijn gifs best vaak op Twitter, zo ook de video's en die van DGK-Tegengas.
was niet te verstaanquote:Op zondag 6 februari 2022 19:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat riep BB nou om tegen vera iets met gebarentaal
hoe bedoel je omdat ze zo ligt?quote:
ik kijk hoofdzakelijk alleen maar datquote:
Dat is nog lang, eind maart heb ik niet gehaald vorig jaarquote:Op zondag 6 februari 2022 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar juist afgehaakt om het Jill-gedoe, twee dagen voor de finale.
ja ze hebben nur sprutjes gegetenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:44 schreef Poeziewoes het volgende:
Smerig hoor, die winden laten en boeren
Misschien de Hair Extensions er dan uit halen,quote:Op zondag 6 februari 2022 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel zou best wel eens hoofdpijn kunnen hebben van haar haar dat het te zwaar is.
zodra mijn haar over een punt heen groeit krijg ik er ook last van
ik heb somige meiden gezoekt van bbquote:Op zondag 6 februari 2022 19:47 schreef spapaars het volgende:
Verwacht die clown wel weer, om wat te jatten daar.
weet niet of ze dat zelf kanquote:Op zondag 6 februari 2022 19:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien de Hair Extensions er dan uit halen,
Waarom zouden het bekenden moeten zijn?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb somige meiden gezoekt van bb
de op de hand ringen hebben liese,jill,geraldine ,niemand
gevonden
Inderdaad, vast een redactieassistent/stagiaire of zo.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zouden het bekenden moeten zijn?
Heeft geen enkele zin met die masker.
Ik vond het wel leuk gedaan ... het echt rustig bewegen, en zo richting de camera kijken. Als ik zoiets zou moeten doen denk ik niet dat het er zo 'mooi' uit zou zien.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:53 schreef Yolk het volgende:
[..]
Inderdaad, vast een redactieassistent/stagiaire of zo.
Toch vind ik haar een verademing vergeleken bij Nawel en Nouchinequote:Op zondag 6 februari 2022 19:53 schreef spapaars het volgende:
Vera kijkt altijd heel lief, maar een uitgesproken mening heb ik nog niet gehoord.
Maar 12 Vera's werkt dan weer niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:55 schreef humpty het volgende:
[..]
Toch vind ik haar een verademing vergeleken bij Nawel en Nouchine
dat moet sowieso de magie van een RLS zijnquote:Op zondag 6 februari 2022 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar 12 Vera's werkt dan weer niet.
Ik ging ook stuk. Hangend vel sinds hij daar is.....quote:Op zondag 6 februari 2022 19:58 schreef humpty het volgende:
Wat een zeur die Julio is een beetje afgevallen en nu flubbert alles al![]()
hij vraagt advies van Tobias
ja johquote:Op zondag 6 februari 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is dit ... 10 seconden van elk gesprek?
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Chips .. krijg je er Leroy voor terug.
be carefull what you wish forquote:Op zondag 6 februari 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Chips .. krijg je er Leroy voor terug.
Ja, denk het ook wel. Zal misschien wel in dat control room kamertje verblijvenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:47 schreef spapaars het volgende:
Verwacht die clown wel weer, om wat te jatten daar.
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, denk het ook wel. Zal misschien wel in dat control room kamertje verblijven
Meer een soort vagevuurquote:Op zondag 6 februari 2022 20:03 schreef engine het volgende:
Hoe was het begin van hell week?
Wat ik zag in het SC topic vond ik maar raar.
Ben wel benieuwd naar de grap erachterquote:Op zondag 6 februari 2022 20:04 schreef freaky40 het volgende:
Morgen misschien onthulling in de uitzending wie deze clown is.
vandaag zelf?quote:Op zondag 6 februari 2022 20:03 schreef engine het volgende:
Hoe was het begin van hell week?
Wat ik zag in het SC topic vond ik maar raar.
Dat sjouwen met aardappelsquote:Op zondag 6 februari 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag zelf?
teveel minuten verdient met douchen
vannacht een clown die ze niet hadden kunnen zien want ze mochten niet van de slaapkamer
en sjouwen met aardappels
ja of 1 van de stagiaires was de chips vergetenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat sjouwen met aardappelsdan is de creativiteit wel een beetje op.
Die clown vind ik best grappig. Nieuwe bewoner denk ik
dat heeft geen directe linkquote:Op zondag 6 februari 2022 20:08 schreef just me het volgende:
Ik ben niet hoog begaafd, ik haal namen door elkaar
En ze waren vergeten te zeggen, shutters dicht .. dus even steen-papier-schaar wie er in dat clownspak moet, en gaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja of 1 van de stagiaires was de chips vergeten
en daarom moest er iemand grappig door het beeld met een clownspak
Niet interessant voor dit topic. SC is ergens anders.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:08 schreef GayGuy het volgende:
Zo, eerder deze avond ben ik aan mijn haren de klaagbaak ingesleurd om ff ruzie te maken, schijnbaar🤣 nu nog een paar uurtjes hier wat gezelligere mensen opzoeken. Mijn reactie op Mario werd schijnbaar niet gewaardeerd door een opgeFOK!te user🤣🤣
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
ik denk
wat een lawaai
heb ik beide streams geluid aan![]()
om dat ik dacht de hand te kennen ,liesequote:Op zondag 6 februari 2022 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zouden het bekenden moeten zijn?
Heeft geen enkele zin met die masker.
hij had er niet echt zin inquote:
ik dacht om dat sl op 2 was, laat ik het lopenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
ik denk
wat een lawaai
heb ik beide streams geluid aan![]()
Your right. Moest ff mijn hart luchtenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Niet interessant voor dit topic. SC is ergens anders.
lekker laten gaanquote:Op zondag 6 februari 2022 20:08 schreef GayGuy het volgende:
Zo, eerder deze avond ben ik aan mijn haren de klaagbaak ingesleurd om ff ruzie te maken, schijnbaar🤣 nu nog een paar uurtjes hier wat gezelligere mensen opzoeken. Mijn reactie op Mario werd schijnbaar niet gewaardeerd door een opgeFOK!te user🤣🤣
Misschien krijgen we het ooit te weten.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ik dacht de hand te kennen ,liese
heeft wel zo en dikke ring,maar...
en ze moeten antwoord geven en bepaalde woorden niet gebruikenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
snap deze nu niet
jemand stellt vragen ?
haha... zal de uitzending dus wel niet halen.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:13 schreef freaky40 het volgende:
Leuk dat ze Ik Hou van Holland na spelen, maar hier zitten rechten op. En die zijn van Talpa...
Nee snap het ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
snap deze nu niet
jemand stellt vragen ?
daar is hij al vanaf zijn entree over bezig dat hij iets wil gaan presenteren op tvquote:Op zondag 6 februari 2022 20:19 schreef Kinga het volgende:
Ik zie dat Julio auditie doet naar een presentatie job. Jammer dat ie zo langdradig is...
Hij zou inderdaad wel graag op tv willen .. wordt 'm niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:19 schreef Kinga het volgende:
Ik zie dat Julio auditie doet naar een presentatie job. Jammer dat ie zo langdradig is...
geen ja en geen neequote:Op zondag 6 februari 2022 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha... zal de uitzending dus wel niet halen.
Julio voelt zich intellectueel ver boven zijn huisgenoten verheven.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
Julio is gewoon vervelend op deze manier
Linda beweert alle spelen zelf bedacht te hebbenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen ja en geen nee
spelen ze overal en zit echt geen copy right op![]()
![]()
oke,beter was het nur en stellt vragenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
en ze moeten antwoord geven en bepaalde woorden niet gebruiken
de manier van praten is inderdaad op die wijzequote:Op zondag 6 februari 2022 20:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Julio voelt zich intellectueel ver boven zijn huisgenoten verheven.
het begint net hahaquote:
zeker samen met Jeroenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Linda beweert alle spelen zelf bedacht te hebben
Oh dat is alles..geen ja en nee zeggenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen ja en geen nee
spelen ze overal en zit echt geen copy right op![]()
![]()
en nog wat andere spellenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat is alles..geen ja en nee zeggen
nee de molletjes spellen thuis spelletjes en vaak bedenkt zij spellen en toen holland begon sprak ze dat dat de input voor dat programma wasquote:
Of juist wel.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
de manier van praten is inderdaad op die wijze
maar als hij zegt dat hij een IQ heeft van 106 snap ik die houding niet
deze spellen bestaan natuurlijk al veel langerquote:Op zondag 6 februari 2022 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee de molletjes spellen thuis spelletjes en vaak bedenkt zij spellen en toen holland begon sprak ze dat dat de input voor dat programma was
Videoland heeft seizoen 12quote:Op zondag 6 februari 2022 20:23 schreef Gwoon het volgende:
Gwoon offtopic vraagje weet iemand waar bbaustralie te kijken? Tia
Videoland dacht ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:23 schreef Gwoon het volgende:
Gwoon offtopic vraagje weet iemand waar bbaustralie te kijken? Tia
sowieso jezelf verheven voelen vanwege een hoog IQ is ietwat triestquote:Op zondag 6 februari 2022 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of juist wel.
Met zijn gedachte aan een zeer hoog IQ.
dat je dat nog weetquote:Op zondag 6 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze spellen bestaan natuurlijk al veel langer
geen ja geen nee geen uh is al zo oud
deden zo eerder op de radio ook
Veronica?quote:
dat is toch het thema?quote:
Gejatte opmerking.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Vera ziet er zo schattig uit, ze is helemaal in de wolken.
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
Vera is *drumroll* in de wolken.
[ afbeelding ]
BB onderschat constant de bewonersquote:Op zondag 6 februari 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... het is vandaag begonnen ... het is een wat zwak aftreksel ..
Semi-intellectuelen hebben dat ook. ze pronken ermee omdat iedereen het moet zien, echte doen dat niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso jezelf verheven voelen vanwege een hoog IQ is ietwat triest
even opgezocht het was de VARAquote:Op zondag 6 februari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Veronica?
durf het niet meer met zekerheid te zeggen
julio ook nietquote:
mijn zoon heeft het gespeeldquote:Op zondag 6 februari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
het is geen alledaagse sport
maar toch wel bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |