SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Wil je nog wel hier zien wanneer ze Casper het spookje in opgeblazen vorm daar diep in de nacht naar binnenbrengen.quote:
hoezo denk je dat?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
Febo een opdracht aan het voorberijden
ohquote:
omdat stream 2 een soort van streamlock isquote:
Een verkapte SL op stream 2 met zo'n beetje alle zenders die in het huis rondlopen, of regie is weer aan het etenquote:
Nee die hoor je niet in je hoofdquote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
Van stream 2 word ik aardig gek (of hoor ik al die extra stemmen in mijn hoofd?🤣)
Die stemmen hoor je gewoon in je hoofd. Ik zou je dringend laten opnemen.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
Van stream 2 word ik aardig gek (of hoor ik al die extra stemmen in mijn hoofd?🤣)
ik hoor praten, geschirr vallenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Stream 2 hoor ik twee geluiden of misschien wel 3
nee daarom denk ik dat de febo ergens mee bezig isquote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
ssstquote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee die hoor je niet in je hoofd
Geeft niet, schat😉 iedereen maakt wel eens een spel, of schrijfVoutje😉😉quote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
ik zie me daar een joekel van een spelfout in mijn eigen post staan
![]()
![]()
schaam me diep
Waarom moet ik nou weer stil zijn, ben er net hoorquote:
heb daar zelf een hekel aanquote:Op zondag 6 februari 2022 18:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geeft niet, schat😉 iedereen maakt wel eens een spel, of schrijfVoutje😉😉
De vraag is wiequote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
![]()
![]()
schaam me diep
ik wilde gayguy wijs maken dat ie toch stemmetjes in zijn hoofd hoordequote:Op zondag 6 februari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer stil zijn, ben er net hoor
Thnk god, dacht al dat ik psychisch niet in orde was, joh (ben ik ook niet😉)quote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee die hoor je niet in je hoofd
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Thnk god, dacht al dat ik psychisch niet in orde was, joh (ben ik ook niet😉)
Oh waarom is toch niet liefquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik wilde gayguy wijs maken dat ie toch stemmetjes in zijn hoofd hoorde
Die mannen moeten ook hun boterhammetjes opeten ehhquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef spapaars het volgende:
Gebeurt veel dat ze stream 2 stationair laten draaien.
ik dacht van welquote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar jij bent ook maar een mens (I think😉)
Tja wie wel op fokquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Thnk god, dacht al dat ik psychisch niet in orde was, joh (ben ik ook niet😉)
Ga eens uit mijn hoofd, of ik sla je eruit, joh🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik wilde gayguy wijs maken dat ie toch stemmetjes in zijn hoofd hoorde
Mwaahh een grapje kan welquote:
can't argue with the truth🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja wie wel op fokZijn allemaal een beetje knettergek haha
Als ze eens beginnen met alle toiletpapier te verwijderen, dan praten we verder over die horror week.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:45 schreef mario390 het volgende:
is misschien ook weg de sprutjes
Hellweek
alleen @greysbones is een beetje gekquote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja wie wel op fokZijn allemaal een beetje knettergek haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
alleen @:greysbones is een beetje gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij bent gewoon te sloom![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Oh dat is net zo een als deze whahahahaquote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
![]()
![]()
schaam me diep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze eens beginnen met alle toiletpapier te verwijderen, dan praten we verder over die horror week.
NLP-erquote:Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Heb bij Julio steeds het idee dat hij spreekt voor de kijker,. voor de buhne, weloverwogen, nooit spontaan
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dat is net zo een als deze whahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Die wint eind van BB een BB COS BekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dat is net zo een als deze whahahahabepaalde beelden schieten in me gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Trek hem ook slecht hierdoorquote:Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Heb bij Julio steeds het idee dat hij spreekt voor de kijker,. voor de buhne, weloverwogen, nooit spontaan
[..]
Nee joh, @greysbones is "speciaal" but we love him her annyway?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwahh als je genoeg schoonmaakmiddel gebruikt moet dit in orde komenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
vette pannen met koud water schoonmaken
hmmmm
himquote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee joh, @:greysbones is "speciaal" but we love him annyway🤣
him?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
je hebt ballen bedoelt iequote:
Psssst. kijk eens goedquote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
boven je buikquote:
vrouw met pitquote:
jij dacht ook dat ik een hij was????quote:
Jaaaquote:Op zondag 6 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij dacht ook dat ik een hij was????
waarom dan toch![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jaaa
![]()
Er staat ook een vrouwelijke avatar bij Mario, maar toch schijnt hij een man te zijn🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Er staat toch een vrouwelijke poppetje bij greysbones
niets is wat het lijkt toch ?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er staat ook een vrouwelijke avatar bij Mario, maar toch schijnt hij een man te zijn🤣
maar dacht je dat ik een hij was?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er staat ook een vrouwelijke avatar bij Mario, maar toch schijnt hij een man te zijn🤣
Dat zegt idd niks, daar heb ik t ook niet overquote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
8 min is toch langquote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
tis wel echt hell week
met 8 minuten douchen
uhm ik moet eerlijk toegeven dat ik dat ook dachtquote:Op zondag 6 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dacht je dat ik een hij was?
Joyce!!!!quote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhm ik moet eerlijk toegeven dat ik dat ook dacht![]()
duikt gauw onder
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhm ik moet eerlijk toegeven dat ik dat ook dacht![]()
duikt gauw onder
![]()
je weet niet wie er op het bord gaat komenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef Stargazing het volgende:
Dus, dankzij Perverse Leroy ontspringt Nawel nog maar eens de das deze week.
sorry sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |