SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 05-02-2022 20:48:54 ]
wat Tobias dus zeiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je dus enigszins intellligent bent noem je dus iets waar je niet echt heel erg bang voor bent.
Precies wat Bridget zei dus.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:36 schreef Mjelleke het volgende:
Tobias veel in beeld. Dadelijk moet hij de keuze maken omdat hij niet heeft mogen nomineren
en weet jequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is bang zichzelf kwijt te raken............
had je wat anders verwacht??quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:38 schreef Whuzz het volgende:
Mijn twitterpoll voorspelling WAT DOE JE!?
Mja, dat zou kunnen...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:38 schreef Kinga het volgende:
Never staat die op 1. Ze denken dat dimi vs salar spannender is
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:38 schreef mario390 het volgende:
ik zei zij blijvt zeker
had ik weer gelijk
Waarom kijken wij danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
het is BB
die doet niet aan echte stemmingen
Dear god, ik krijg een flashback naar toen Jill won.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
het is BB
die doet niet aan echte stemmingen
Moet die 'n gsm tracker laten implanteren....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is bang zichzelf kwijt te raken............
ja die gaat er ook wel uit de aflevering is in teken van hemquote:
NIck was BB liefje 2021quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dear god, ik krijg een flashback naar toen Jill won.
Wuuuut?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Nawel vol op de bek van Leroy
aarschijnlijk lukt hem dat nu ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef Kinga het volgende:
Vera keek echt in shock net. Salar wel lief haar gewoon feliciteren. Dimi zegt nog altijd geen woord. LUL
hij loopt gewoon bij vera vandaan de droplulquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef Kinga het volgende:
Vera keek echt in shock net. Salar wel lief haar gewoon feliciteren. Dimi zegt nog altijd geen woord. LUL
Ja precies. Het betekent ook niet dat je diegene niks vind of zo, je bent er niet voor niks naartoe getrokken, maar het is too much en zegt gewoon wat over de afhankelijkheid van diegene en al snel een indicatie hoe het zal gaan. Ik werd ook geen enorme hork ervan, Dimi style 😂, maar wel eens een beetje onverschillig. Terwijl ik dat eigenlijk totaal niet ben. Diegene moet gewoon eerst eens echt van zichzelf houden. Paar jaartjes even goed alleen zijn en aan haarzelf/zichzelf werken ipv van relatie naar relatie etc. Zoals dit gaat een relatie vrijwel nooit werken iig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:35 schreef Whuzz het volgende: [..] Dit. Ik herken wel wat in Dimi. Niet dat ik zo horkerig ben, maar ik kan ook slecht tegen een "aandacht overload". Dat werkt bij mij averechts.
Lolquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Nawel vol op de bek van Leroy
[ afbeelding ]
haha nu ze dit weten durfen ze nawell en julio niet meer te nominerenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:39 schreef Lpracing het volgende:
Wtf.... next week dan.
Hopelijk blijft Salar.
ik denk/gokquote:
Vind ik ook een goeiequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:44 schreef D. het volgende:
Ik denk dat er wat extra mensen op Nawel gestemd hadden om te voorkomen dat Dimi mag blijven
Precies beet je verwarring zaaien, hopen dat ze in het huis denken oei Nawel heeft veel fans.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:44 schreef Kinga het volgende:
Salar staat heus wel op 1. Dit doen ze nu gewoon zodat het in het huis spannend blijft. Ze snappen er niks meer van nu.
Interessante theoriequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:44 schreef D. het volgende:
Ik denk dat er wat extra mensen op Nawel gestemd hadden om te voorkomen dat Dimi mag blijven
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:44 schreef D. het volgende:
Dit is exact wat ze gedaan hebben idd. Plus dat het een mindfuck is voor Salar. Want die denkt nu logischerwijs dat Nawel in populariteit boven hem staat. Terwijl dat volgens mij in die kijkeruitslag niet zo was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mja, dat zou kunnen...
uitslag
1) Salar
2) Nawel
4) Dimi
Maar Salar vs Dimi leuker voor uitzending. Zou wel triest zijn. Doe gewoon eerlijk.
kan nogquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:50 schreef Stargazing het volgende:
En voor de eerste keer sinds het vertrek van Sercan, geen slechte verliezer.
Die kan een TikTok carrière wel vergeten.quote:
Kitty, Nawel en Eveline begonnen al voordat ze het huis uit waren, dus dat is al een veranderingquote:
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die kan een TikTok carrière wel vergeten.
Hoogst haalbare is nu denk ik iets van commercieel directeur in een familiebedrijf.
Zou die daar voor gesolliciteerd hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die kan een TikTok carrière wel vergeten.
Hoogst haalbare is nu denk ik iets van commercieel directeur in een familiebedrijf.
Zal Kristof wel zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:53 schreef Benny het volgende:
Hij heeft een kus afdruk op z'n arm
Van wie?
en dat was toch meer allemaal voor vera eigenlijk hij was toen veel drukker en gekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:52 schreef Benny het volgende:
Meer beelden van Dimi zonder shirt dan met
Noes: Je moet niet huilen Salar, want ik vind dit GEWELDIG!quote:
veraquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:53 schreef Benny het volgende:
Hij heeft een kus afdruk op z'n arm
Van wie?
Dan had hij de salar stemmen gehad dus jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:53 schreef Kinga het volgende:
Dimi had dit ZOOO niet verwacht. Maar zichzelf genaaid door Salar te nomineren, van Nawel had ie nog wel gewonnen denk ik... alhoewel...
hou op met opmerking vera kutje noemenquote:
kap nou eens met zo over Vera te pratenquote:
Op de FEBO naquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:50 schreef Stargazing het volgende:
het goede aan een vertrek van Dimi is dat niets Nawel nog kan redden als ze er nu op komt.
Wat een eikelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:51 schreef Flow3r het volgende:
Hij negeerde Vera totaal toen ie weg ging
Ik denk er niet aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
kap nou eens met zo over Vera te praten
heeft zij gelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Bridget: De kijkers hadden de indruk dat je met de gevoelens van Vera aan het jongleren was.
Hopelijk trapt Vera daar niet in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben dus afgesproken elkaar hierna te zien
Dat had ie ook met Nawel af kunnen sprekenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
Zoals bijna iedereen die afspraak doet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
Je bedoelt een "feest".quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHA dimi eruit en ze krijgen een feest![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn eerste biertje van het jaar geopendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHA dimi eruit en ze krijgen een feest![]()
![]()
![]()
helaas, die keuze staat er niet tussen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef IkFok het volgende:
geen warm water een week lang lijkt me wel wat
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:59 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week een Nederlander die er uit gaat, Vera of Leroy.
Da's gewoon een kwestie van wennenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef IkFok het volgende:
ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:59 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week een Nederlander die er uit gaat, Vera of Leroy.
Volgens mij dacht hij dat ze bedoelden of hij de hele groep weer zou zienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
Peter: Gaan jullie elkaar nog zien?
Dimi: "Ja, want dat hebben we gezegd!"
Niet "Ja, ik kan niet WACHTEN!"
Maar: "ja... dat heb ik nou eenmaal beloofd"
slappe hap deze "enge" dingenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik wil Peter wel in aktie zien in 'n hoogwerker
Pff.. enge film kijken..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:00 schreef zodeju het volgende:
Nou straks even stemmen op dingen die een hel zijn voor Nawel......![]()
![]()
wie bedoelt hij?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
Peter: Gaan jullie elkaar nog zien?
Dimi: "Ja, want dat hebben we gezegd!"
Niet "Ja, ik kan niet WACHTEN!"
Maar: "ja... dat heb ik nou eenmaal beloofd"
Oh ik dacht dat we zelfs iets mochten verzinnenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is realistisch. Vera geraakt ver maar de finale zal toch gespeeld worden door Tobias, Grace en Kristof.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef mario390 het volgende:
hij denk niet dat vera winnt
hij zegt tobias
Doe mij die ook maar, de rest is behoorlijk flauwquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Alle spiegels weg !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef IkFok het volgende:
yep en spinnen dat gaat wat werdenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef IkFok het volgende:
en vera ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij dacht hij dat ze bedoelden of hij de hele groep weer zou zien
Daarom Peter in aktie, die staat of in de keuken of zit 'n halve dag te spelen met zijn snorrekequote:
Getver, daar hoeven wij niet in te delenquote:
afwachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Hij is realistisch. Vera geraakt ver maar de finale zal toch gespeeld worden door Tobias, Grace en Kristof.
die 3 zullen niet snel op de bank komen. Tobias en Grace spelen iedereen naar huis en iedereen heeft Kristof graag behalve de opperbitch
Vera gaat sowieso een week depri in bed liggenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou.. een week lang Veertje gejank alsof Dimi net dood is neergevallen..gadverdamme wat een Showgirl
Gatver, dat je daarbij denkt aan delenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Getver, daar hoeven niet in te delen
niet wat jij denktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Getver, daar hoeven niet in te delen
Gaat ze niet naar het scherm kijken, dat wordt weer bagger... beter muizen aaienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:00 schreef zodeju het volgende:
Nou straks even stemmen op dingen die een hel zijn voor Nawel......![]()
![]()
Dus dat. Lets go!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Deden ze in Australië ook, dan moet iedereen ook, anders geen geld in de pot
Weet ik niet, maar ik weet niet wat hij hem nog heeft ingefluisterd voor hij weg ging.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef Angelique61 het volgende:
Wie heeft Salar verteld dat Dimi op em gestemd heeft?
64 vogelspinnen los laten in het huis, en de bewoners zeggen dat er 67 zijn los gelatenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en spinnen dat gaat wat werden
Volgens mij heeft Dimi het aan niemand in het huis verteld.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef Angelique61 het volgende:
Wie heeft Salar verteld dat Dimi op em gestemd heeft?
Misschien bepalen ze met de poll de volgorde, en komt dat met de meeste stemmen als 'grande finale'quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
64 vogelspinnen los laten in het huis, en de bewoners zeggen dat er 67 zijn los gelaten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
64 vogelspinnen los laten in het huis, en de bewoners zeggen dat er 67 zijn los gelaten![]()
![]()
Is daar er een moment van bekend, dan is dat makkelijk terug te vinden voor DGK om een filmpje van te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dimi het aan niemand in het huis verteld.
Er zijn, buiten Dimi, nog 5 mensen die op Salar hebben gestemd toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dimi het aan niemand in het huis verteld.
Oh. Dat zou wel een goeie zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien bepalen ze met de poll de volgorde, en komt dat met de meeste stemmen als 'grande finale'
Ja, dat weet Salar ook. Maar van 1 persoon komt dat als een matennaai streek. Daar werd op gedoeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef Verida het volgende:
Er zij
[..]
Er zijn, buiten Dimi, nog 5 mensen die op Salar hebben gestemd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |