NIck was BB liefje 2021quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dear god, ik krijg een flashback naar toen Jill won.
Wuuuut?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Nawel vol op de bek van Leroy
aarschijnlijk lukt hem dat nu ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef Kinga het volgende:
Vera keek echt in shock net. Salar wel lief haar gewoon feliciteren. Dimi zegt nog altijd geen woord. LUL
hij loopt gewoon bij vera vandaan de droplulquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef Kinga het volgende:
Vera keek echt in shock net. Salar wel lief haar gewoon feliciteren. Dimi zegt nog altijd geen woord. LUL
Ja precies. Het betekent ook niet dat je diegene niks vind of zo, je bent er niet voor niks naartoe getrokken, maar het is too much en zegt gewoon wat over de afhankelijkheid van diegene en al snel een indicatie hoe het zal gaan. Ik werd ook geen enorme hork ervan, Dimi style 😂, maar wel eens een beetje onverschillig. Terwijl ik dat eigenlijk totaal niet ben. Diegene moet gewoon eerst eens echt van zichzelf houden. Paar jaartjes even goed alleen zijn en aan haarzelf/zichzelf werken ipv van relatie naar relatie etc. Zoals dit gaat een relatie vrijwel nooit werken iig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:35 schreef Whuzz het volgende: [..] Dit. Ik herken wel wat in Dimi. Niet dat ik zo horkerig ben, maar ik kan ook slecht tegen een "aandacht overload". Dat werkt bij mij averechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |