Vallen vooral.quote:
Is dit ook karma?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Vallen vooral.
Karma. Krijg je met die lelijke pakken.
Karma voor mijn lelijke uitspraak.quote:
Ik denk dat het bij een waarschuwing voor je blijft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Karma voor mijn lelijke uitspraak.
Komt ook omdat het de 1000m nu is en geen 500mquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
Hoop meer incidenten bij de heren dan de dames tot nu toe.
Als de makeup maar goed zit, totaal andere belangen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
Hoop meer incidenten bij de heren dan de dames tot nu toe.
Altijd die malle heren idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Als de makeup maar goed zit, totaal andere belangen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:12 schreef Max23 het volgende:
DeSmet krijgt een penalty en er komt een adv denk ik
Dadelijk kwartfinales idd, eerst dweilen.quote:
Soms heb je een beetje mazzel nodig, zoals Die Turk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:24 schreef franklop het volgende:
Finale halen moet mogelijk lukken, maar verwacht geen goud. Daar zijn de mannen te zwak voor denk ik.
Itzhak gaat 'm binnen halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:24 schreef franklop het volgende:
Finale halen moet mogelijk lukken, maar verwacht geen goud. Daar zijn de mannen te zwak voor denk ik.
China: 2.30 bij BetCityquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zuid-Korea, Nederland, Canada voor het podium?
Nou ja, puinhoop... ik zit vooral af te vragen hoe dit in godsnaam zo soepel gaat allemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:34 schreef Zorro het volgende:
Dit blijft toch altijd een heerlijk onoverzichtelijke puinhoop
Dat had ik gezien.quote:
Vanaf nu gewoon alleen nog maar vooraan rijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je kan maar beter niet derde komen te liggen, is mijn analyse.
Nu derde worden is praktsich een verzekerde plek in de volgende ronde.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vierde. Da's ook niet best.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeker.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:38 schreef hole1988 het volgende:
Korea 3e met een tijd. Er is dus nog een kans.
Het enige wat ze hadden moeten doen als #3 in deze heat was niet vallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:36 schreef franklop het volgende:
Met heel veel geluk kunnen ze nog beste #3 worden toch?
33% kans op uitschakeling vind ik niet echt een verzekerde plekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu derde worden is praktsich een verzekerde plek in de volgende ronde.
Niet vallen is ook wel belangrijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
33% kans op uitschakeling vind ik niet echt een verzekerde plek
Als je als nummer 3 beetje doorrijdt haal je het welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef franklop het volgende:
Ook al een val hier. Dus Zuid-Korea kan het gewoon halen.
Je vergeet een U.quote:
Niet jinxen.quote:
Godver. Zit nu mijn beeldscherm schoon te vegen.quote:
Onthouden voor nu dus.quote:
Lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef -XOR- het volgende:
Binnenkort de mixed mass start op de langebaan.
Dames ronde eerder afsprinten voor halve punten.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Er was meer dan schaatsen vandaag, daar gaan we nu naar kijken en dan gewoon schaatsen wéér uitzenden.
Curling is dan ook nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Er was meer dan schaatsen vandaag, daar gaan we nu naar kijken en dan gewoon schaatsen wéér uitzenden.
Nee, dat is pas woensdag begonnen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Curling is dan ook nog niet begonnen.
Ik als uitsluitend NOS kijker heb nog geen curling gezien, dus het is nog niet begonnenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, dat is pas woensdag begonnen inderdaad.
Krijgen we deze act weer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als uitsluitend NOS kijker heb nog geen curling gezien, dus het is nog niet begonnen
Je weet waar de S van NOS voor staat toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Mijn act is haten op D+, maar dat heb ik deze OWS niet, dus geen zorgen.quote:
Dan begint het nooit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als uitsluitend NOS kijker heb nog geen curling gezien, dus het is nog niet begonnen
In dat geval is curling niet eens een Olympische sport, dus sowieso niet van toepassing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want alles Live hebben, elke sport, elke wedstrijd en vrijwel alles met commentaar is zo drama?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn act is haten op D+, maar dat heb ik deze OWS niet, dus geen zorgen.
Er valt nog wel eens eentje om.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Huh ik dacht dat we hier goud gingen pakken
Nee, maar de 40+ delay op live tv is gewoon één groot drama.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Want alles Live hebben, elke sport, elke wedstrijd en vrijwel alles met commentaar is zo drama?
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:03 schreef Arth_NL het volgende:
Schaatsen ze nog rond of hebben ze het gelijk maar opgegeven?
Op driekwart ronde als ik het goed zag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:03 schreef Arth_NL het volgende:
Schaatsen ze nog rond of hebben ze het gelijk maar opgegeven?
Was op de vorige spelen ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurde, voorzichtige tsjook van Schulting al?
Dank.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op driekwart ronde als ik het goed zag.
Het is wel iets waar je zelf geen controle over hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het falen van anderen is niet per se mazzel. Niet-falen is onderdeel van de sport.
Niet-falen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel iets waar je zelf geen controle over hebt.
VS naar het goud?quote:
Dafne daarquote:
prima sport ditquote:
Kermisnummer dat hele gemixte.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:09 schreef Aratanax het volgende:
[..]
prima sport dit
hoogtepunt van deze baggerspelen
of kijk jij liever langlaufen, biathlon, kunstschaatsen en dat soort onzin?
Was niks mis met biatlon vanochtend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:09 schreef Aratanax het volgende:
[..]
prima sport dit
Biatlon onzin noemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:09 schreef Aratanax het volgende:
[..]
prima sport dit
Dat geldt voor wel meer landen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Hier had je gewoon gratis goud op kunnen halen.
Biathlon vind ik wel weer sport met een logica. Je schiet een rendier en langlauft terug naar huis met het vlees.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:11 schreef Aratanax het volgende:
[..]
alle combinatiesporten zijn onzin
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Kan Joris eens 5 seconden zijn bek dichthouden?
Nee, dat is fysiek onmogelijk voor hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Joris moet hier weg en alleen nog maar fietsen op de weg doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hij wacht nog tot ze genoeg geld bieden.quote:
Hangt Xi aan de telefoon?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:14 schreef Aratanax het volgende:
scheids geeft dingetjes door
dus er gaat iets geks gebeuren
Bakkie pleur met een kanoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie mét een stroopwafel. @:monkyyy
Je bedoelt die hoeft niet naar het werkkampquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:15 schreef Sked het volgende:
Scheidsrechter hoeft nooit meer te werken
Tegen Kazachstan, oef.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:16 schreef Aguero het volgende:
Spannende B-finale straks. Beuken voor een wereldrecord?
Ja, een gezellige boel voor Joris.quote:
Heb je wel door dat China door is? Derhalve onterecht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:16 schreef franklop het volgende:
Prima beslissing als je het zo ziet.
schrijven is geen olympisch onderdeelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:17 schreef Zorro het volgende:
Oh dus met een PEN kom je niet eens in de B-Finale
Die scheids net deed anders toch wat anders vermoeden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:17 schreef Aratanax het volgende:
[..]
schrijven is geen olympisch onderdeel
quote:
Dit was gewoon weer een circus idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:20 schreef Perrin het volgende:
Dit is precies waarom langebaanschaatsen superieur is.
En dan daarna 4 DSQ's in de A-finale!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:16 schreef Aguero het volgende:
Spannende B-finale straks. Beuken voor een wereldrecord?
Maar het feit dat Schulting valt is toch geen circus? Dat is gewoon bezwijken onder druk, wat in elke sport kan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was gewoon weer een circus idd.
Een zelden vertoonde knokpartijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dan daarna 4 DSQ's in de A-finale!
Ze zei dat de druk haar beter maakte, want ze wist dat ze goed was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar het feit dat Schulting valt is toch geen circus? Dat is gewoon bezwijken onder druk, wat in elke sport kan.
Overreeted.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:21 schreef Mansjester het volgende:
Die kont van Schulting is echt niet normaal he
Antwanet gaf enkel zichzelf de schuld toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarschijnlijk zat er een scheur in het ijs. Net als bij Antwanet en Achtereekte moet het aan het ijs gelegen hebben.
Nee, dat niet, ik bedoelde die tweede halve finale en de 10 minuten discussie die er op volgde wie nu wel of niet volgens de regels heeft geschaatst.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar het feit dat Schulting valt is toch geen circus? Dat is gewoon bezwijken onder druk, wat in elke sport kan.
Ging voornamelijk om 2e halve finale. Daar gaan 2 landen door die ook een PEN hadden kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gisteren bij het NOS praatprogramma vond iedereen haar relaxed overkomen in dat interview. Nou dat vond ik dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zei dat de druk haar beter maakte, want ze wist dat ze goed was.
Ja zijzelf wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Antwanet gaf enkel zichzelf de schuld toch?
Idd. Echt een sport waar alleen een liefhebber van kan houden zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik bedoelde die tweede halve finale en de 10 minuten discussie die er op volgde wie nu wel of niet volgens de regels heeft geschaatst.
Ben je donker en transseksueel? Dan valt er wat te regelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gisteren bij het NOS praatprogramma vond iedereen haar relaxed overkomen in dat interview. Nou dat vond ik dus helemaal niet.
Eigenlijk zou ik daar aan tafel moeten zitten, dat begrijpen jullie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |