Vallen vooral.quote:
Is dit ook karma?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Vallen vooral.
Karma. Krijg je met die lelijke pakken.
Karma voor mijn lelijke uitspraak.quote:
Ik denk dat het bij een waarschuwing voor je blijft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Karma voor mijn lelijke uitspraak.
Komt ook omdat het de 1000m nu is en geen 500mquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
Hoop meer incidenten bij de heren dan de dames tot nu toe.
Als de makeup maar goed zit, totaal andere belangen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
Hoop meer incidenten bij de heren dan de dames tot nu toe.
Altijd die malle heren idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Als de makeup maar goed zit, totaal andere belangen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:12 schreef Max23 het volgende:
DeSmet krijgt een penalty en er komt een adv denk ik
Dadelijk kwartfinales idd, eerst dweilen.quote:
Soms heb je een beetje mazzel nodig, zoals Die Turk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:24 schreef franklop het volgende:
Finale halen moet mogelijk lukken, maar verwacht geen goud. Daar zijn de mannen te zwak voor denk ik.
Itzhak gaat 'm binnen halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:24 schreef franklop het volgende:
Finale halen moet mogelijk lukken, maar verwacht geen goud. Daar zijn de mannen te zwak voor denk ik.
China: 2.30 bij BetCityquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zuid-Korea, Nederland, Canada voor het podium?
Nou ja, puinhoop... ik zit vooral af te vragen hoe dit in godsnaam zo soepel gaat allemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:34 schreef Zorro het volgende:
Dit blijft toch altijd een heerlijk onoverzichtelijke puinhoop
Dat had ik gezien.quote:
Vanaf nu gewoon alleen nog maar vooraan rijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je kan maar beter niet derde komen te liggen, is mijn analyse.
Nu derde worden is praktsich een verzekerde plek in de volgende ronde.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vierde. Da's ook niet best.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeker.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:38 schreef hole1988 het volgende:
Korea 3e met een tijd. Er is dus nog een kans.
Het enige wat ze hadden moeten doen als #3 in deze heat was niet vallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:36 schreef franklop het volgende:
Met heel veel geluk kunnen ze nog beste #3 worden toch?
33% kans op uitschakeling vind ik niet echt een verzekerde plekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu derde worden is praktsich een verzekerde plek in de volgende ronde.
Niet vallen is ook wel belangrijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
33% kans op uitschakeling vind ik niet echt een verzekerde plek
Als je als nummer 3 beetje doorrijdt haal je het welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef franklop het volgende:
Ook al een val hier. Dus Zuid-Korea kan het gewoon halen.
Je vergeet een U.quote:
Niet jinxen.quote:
Godver. Zit nu mijn beeldscherm schoon te vegen.quote:
Onthouden voor nu dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |