Lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef -XOR- het volgende:
Binnenkort de mixed mass start op de langebaan.
Dames ronde eerder afsprinten voor halve punten.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Er was meer dan schaatsen vandaag, daar gaan we nu naar kijken en dan gewoon schaatsen wéér uitzenden.
Curling is dan ook nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Er was meer dan schaatsen vandaag, daar gaan we nu naar kijken en dan gewoon schaatsen wéér uitzenden.
Nee, dat is pas woensdag begonnen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Curling is dan ook nog niet begonnen.
Ik als uitsluitend NOS kijker heb nog geen curling gezien, dus het is nog niet begonnenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, dat is pas woensdag begonnen inderdaad.
Krijgen we deze act weer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als uitsluitend NOS kijker heb nog geen curling gezien, dus het is nog niet begonnen
Je weet waar de S van NOS voor staat toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Mijn act is haten op D+, maar dat heb ik deze OWS niet, dus geen zorgen.quote:
Dan begint het nooit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als uitsluitend NOS kijker heb nog geen curling gezien, dus het is nog niet begonnen
In dat geval is curling niet eens een Olympische sport, dus sowieso niet van toepassing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want alles Live hebben, elke sport, elke wedstrijd en vrijwel alles met commentaar is zo drama?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn act is haten op D+, maar dat heb ik deze OWS niet, dus geen zorgen.
Er valt nog wel eens eentje om.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Huh ik dacht dat we hier goud gingen pakken
Nee, maar de 40+ delay op live tv is gewoon één groot drama.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Want alles Live hebben, elke sport, elke wedstrijd en vrijwel alles met commentaar is zo drama?
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:03 schreef Arth_NL het volgende:
Schaatsen ze nog rond of hebben ze het gelijk maar opgegeven?
Op driekwart ronde als ik het goed zag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:03 schreef Arth_NL het volgende:
Schaatsen ze nog rond of hebben ze het gelijk maar opgegeven?
Was op de vorige spelen ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurde, voorzichtige tsjook van Schulting al?
Dank.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op driekwart ronde als ik het goed zag.
Het is wel iets waar je zelf geen controle over hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het falen van anderen is niet per se mazzel. Niet-falen is onderdeel van de sport.
Niet-falen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel iets waar je zelf geen controle over hebt.
VS naar het goud?quote:
Dafne daarquote:
prima sport ditquote:
Kermisnummer dat hele gemixte.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:09 schreef Aratanax het volgende:
[..]
prima sport dit
hoogtepunt van deze baggerspelen
of kijk jij liever langlaufen, biathlon, kunstschaatsen en dat soort onzin?
Was niks mis met biatlon vanochtend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:09 schreef Aratanax het volgende:
[..]
prima sport dit
hoogtepunt van deze baggerspelen
of kijk jij liever langlaufen, biathlon, kunstschaatsen en dat soort onzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |