quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
Schouten mét panda mascotte
@:Lenny_Leonard
De gemiddelde wintersportster wint het wel van de gemiddelde sportster.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk niet dat we nog een lekkerder podium krijgen dan dit.
Ze komt onderop de wachtlijst en is misschien net voor de volgende Spelen klaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:08 schreef superniger het volgende:
Meisje is depressief.
Enkeltje ggz.
Maar Bert montert ook graag op. Vooral dames. Hij doet zijn stinkende best nu.quote:
Morgen melden bij Fritsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:11 schreef groenen het volgende:
Het team van Jac Orie heeft verkeerd gepiekt. Einde team Jumbo
Stoïcijns.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Tuitert lult maar wat, met zijn fluke.
Stukje stoïci.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Bart en Ria nostalgie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Iedere zin was -tig keer overdacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:12 schreef Salina het volgende:
Een voordeel: ik ben niet helemaal kapot gegaan.
Maar ja, het is natuurlijk niet de bedoeling om niet helemaal kapot te gaan.
Ok.
Ik mis Ria ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bart mis ik nog altijd. Heeft die andere bezigheden?
quote:De Stoa of het stoïcisme is een filosofische stroming die rond 300 v.Chr. begon in Griekenland en behoort tot de hellenistische filosofieën. De Stoa heeft grote populariteit verworven, vooral binnen het Romeinse Rijk. Filosofisch gezien was de oude Stoa het meest creatief, maar de schrijvers van de jonge Stoa zijn het bekendst: Seneca, Epictetus, en Marcus Aurelius. Dit komt enerzijds doordat van hen volledige werken zijn overgeleverd, terwijl ons van de eersten slechts fragmenten resten. Anderzijds komt dit doordat in de werken van de jonge Stoa het sterkst aansprekende en bekendste deel van de stoïsche filosofie, de levensfilosofie, het meest op de voorgrond treedt.
De Stoa heeft vele aanhangers, waaronder filosofen als Friedrich Nietzsche, die met zijn uitspraak Amor Fati, Latijn voor Houd van het lot rechtstreeks de tweedeling van de Stoa bevestigt, alsook staatsheren als Keizer Frederik I Barbarossa, president Theodore Roosevelt, maar ook iemand als ex-topschaatser Mark Tuitert.
Bedankt Treehut.quote:
Zit veel in Noorwegen. Maar ijzige tongen is wel dagelijks te horen de komende tijd, moet je wel ikbenechtben voor lief nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bart mis ik nog altijd. Heeft die andere bezigheden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |